شبکه ارتباطات مقدمه ای جامع و م effectivelyثر در زمینه واقعیتهای مهندسی شبکه ارتباطات است. این کتاب
نوشته شده توسط : محسن راد

شبکه ارتباطات مقدمه ای جامع و م effectivelyثر در زمینه واقعیتهای مهندسی شبکه ارتباطات است. این کتاب که هم برای محل کار و هم برای کلاس درس نوشته شده است ، پایه و اساسی را ایجاد می کند و پاسخ های لازم برای ایجاد یک شبکه کارآمد و پیشرفته را ارائه می دهد - شبکه ای که می تواند برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده گسترش یابد و با استفاده از پیشرفت های آینده تکنولوژی پیشرفت کند. این برنامه بر روی سه بلوک ساختمانی است که شبکه ارتباطی از آنها ساخته شده است: مالتی پلکس ، سوئیچینگ و مسیریابی. این بحث ها بر اساس این دیدگاه استوار است که شبکه های ارتباطی در مورد به اشتراک گذاری کارآمد منابع است.

پیشرفت طبیعی است: این کتاب با پیوندهای فیزیکی جداگانه آغاز می شود و به ترکیب آنها در یک شبکه ادامه می یابد. این رویکرد تحلیلی است: بحث توسط تجزیه و تحلیل ریاضی و راه حل مشکلات خاص مهندسی پیش می رود. مفاهیم بنیادی با جزئیات توضیح داده شده و موضوعات طراحی از طریق نمونه های دنیای واقعی از فن آوری های فعلی در متن قرار می گیرند. متن پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با ترافیک محدود به محدودیت ارائه می دهد. کنترل تراکم برای ترافیک کشسان. صف سوئیچ بسته؛ تعویض معماری؛ مسیریابی مسیر مجازی؛ و مسیریابی برای کیفیت خدمات. این برنامه همچنین شامل بیش از 200 تمرین عملی و مسائل تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نامه است.

این کتاب مورد توجه متخصصان شبکه ای خواهد بود که کارشان در درجه اول تعریف و پیاده سازی معماری است ، یعنی مهندسان و طراحان شبکه در شرکت های مخابراتی ، آزمایشگاه های تحقیقات صنعتی و غیره. این همچنین به دانشجویان سال آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد سال اول در برنامه های EE ، CE و CS متوسل خواهد شد.

  • به طور سیستماتیک از مدل ها و تجزیه و تحلیل های ریاضی برای توسعه درک عملی از مشکلات اصلی مهندسی شبکه استفاده می کند.
  • پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با میزان محدود ترافیک ، کنترل ازدحام برای ترافیک الاستیک ، صف سوئیچ بسته ، معماری سوئیچینگ ، مسیریابی مسیر مجازی و مسیریابی برای کیفیت خدمات را فراهم می کند.
  • شامل بیش از 200 تمرین عملی و مشکلات تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نام

 

 





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: