نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباطات 2000 طیف کاملی از نیازهای ارتباطی تجارت و صنعت را پوشش می دهد. مطالب کتاب در هفت قسمت تنظیم شده است. هر بخش خود را وقف جنبه ای از ارتباطات انسانی می کند. این متن ابتدا اصول ارتباطات ، مانند اصل ارتباطات انسانی و فنی را پوشش می دهد. بخش دوم به مدلهای ارتباطی و کمکها می پردازد ، در حالی که قسمت سوم به ساختار زبان و موانع ارتباطی می پردازد. در مرحله بعدی ، این کتاب در مورد ارتباطات شفاهی و کتبی بحث می کند. قسمت 6 مباحث مربوط به تحقیق را در بر می گیرد ، در حالی که قسمت 7 به موضوعات عمومی در ارتباطات مانند کلمات دردسرساز ، اشکالات ارتباطی و اختصارات می پردازد. این کتاب برای افرادی که می خواهند درک خود را از ماهیت ارتباطات انسانی گسترش دهند بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارتباطات و کنترل ها در سیستم های فیزیکی سایبری: نظریه ، طراحی و کاربردها در شبکه های هوشمند تمام اطلاعاتی را که خوانندگان در مورد سیستم های فیزیکی سایبر (CPS) مانند شبکه های هوشمند دارند که مطالعات فشرده ای را در سال های اخیر به خود جلب کرده اند ، در اختیار خوانندگان قرار می دهد. ارتباطات و کنترل ها از اهمیت اساسی برای حفظ و تثبیت عملکرد پویایی فیزیکی در این سیستم های پیچیده برخوردار هستند.

این کتاب یک درمان منظم در مورد جنبه های ارتباطی و کنترلی CPS ، همراه با برنامه های کاربردی در شبکه هوشمند در چهار بخش ، شامل اصول CPS ، ارتباطات و کنترل ها ، توضیحی در مورد ادغام با CPS ، پوشش کنترل ها با محدودیت های اطلاعاتی را ارائه می دهد. در CPS ، و برنامه های متمرکز بر روی شبکه های هوشمند به عنوان CPS تمرکز می کنند.

با بهره گیری از سالها تجربه عملی و استفاده از مثالها و تصاویر متعدد ، نویسندگان در مورد ارتباطات کلیدی بحث کرده و روشهای طراحی را که می توانند در CPS ادغام شوند ، کنترل می کنند ، اینکه چگونه می توان از طرحهای ارتباطی و کنترلی در سیستمهای عملی مانند شبکه های هوشمند ، جهت های جدید و رویکردها برای مهندسان و محققان سنتی در ارتباطات ، و سیستم های کنترل و قدرت به عنوان آنها مربوط به CPS هستند.

  • یک درمان منظم در مورد جنبه های ارتباطی و کنترلی سیستم های فیزیکی سایبری (CPS) ارائه می دهد
  • در مورد ارتباطات کلیدی بحث می کند و روش های طراحی را که می توانند در CPS ادغام شوند کنترل می کند
  • نشان می دهد که چگونه می توان از طرح های ارتباطی و کنترلی در سیستم های عملی مانند شبکه های هوشمند استفاده کرد
  • جهت ها و رویکردهای جدیدی را برای مهندسان و محققان سنتی در ارتباطات ، کنترل ها و سیستم های قدرت در ارتباط با CPS ها در بر می گیرد.


:: بازدید از این مطلب : 232
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

نظریه ارتباطات: چشم اندازهای شرقی و غربی بر فرایندها ، روش ها ، اصول و رویکردهای مربوط به نظریه ارتباطات متمرکز است. این انتخاب ابتدا دیدگاه های آسیایی را در مورد نظریه ارتباطات شرح می دهد. فلسفه چینی و نظریه ارتباطات انسانی معاصر. ارتباطات در روایت چینی ؛ و فلسفه معاصر چینی و ارتباطات سیاسی. بحث و گفتگوها بر روی ساختار و عملکرد سیستم ارتباطات سیاسی چین متمرکز است. اصول فلسفی کمونیسم چین ؛ تجسم عقل در تجربه ؛ و دیالکتیکی از قطب های نسبی. سپس متن به بررسی فلسفه و ارتباطات کره ای ، عملکرد Uye-Ri در روابط بین فردی و تعالیم Yi Yulgok می پردازد.این نشریه مدل دو سو ارتباطات بین فرهنگی بین شرق و غرب را بررسی می کند. شناخت بین فردی ، اهداف پیام و سازماندهی ارتباطات ؛ و نظریه همگرایی ارتباطات ، خود سازماندهی و تحول فرهنگی. این کتاب همچنین در مورد عملکرد Antyodaya در ارتباطات توسعه کشاورزی در هند و ارتباطات در سازمان های تجاری ژاپن تأمل می کند. این انتخاب یک مرجع ارزشمند برای محققانی است که به دیدگاه های شرقی و غربی نظریه ارتباطات علاقه مند هستند.این کتاب همچنین در مورد عملکرد Antyodaya در ارتباطات توسعه کشاورزی در هند و ارتباطات در سازمان های تجاری ژاپن تأمل می کند. این انتخاب یک مرجع ارزشمند برای محققانی است که به دیدگاه های شرقی و غربی نظریه ارتباطات علاقه مند هستند.این کتاب همچنین در مورد عملکرد Antyodaya در ارتباطات توسعه کشاورزی در هند و ارتباطات در سازمان های تجاری ژاپن تأمل می کند. این انتخاب یک مرجع ارزشمند برای محققانی است که به دیدگاه های شرقی و غربی نظریه ارتباطات علاقه مند هستند.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباطات و مدارس در مورد انواع مختلف ارتباطات که در یک محیط آموزشی استفاده می شود بحث می کنند. متن در مورد مفاهیم اساسی و اصول اساسی در فرایندهای ارتباط بحث می کند. فصل بعدی رسانه های مختلف ارتباطی را که در آموزش مدرسه به کار می روند ، شامل صحبت کردن ، وسایل کمک تفسیری ، فیلم صدا ، تلویزیون و گفتار ضبط شده را شامل می شود. این کتاب برای مربیان و مسئولان مدرسه بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. محققان و دست اندرکاران علوم رفتاری نیز از متن بهره مند می شوند.

ارتباطات در مددکاری اجتماعی بر نقش ارتباطات در کار اجتماعی متمرکز است. این کتاب جنبه های ارتباطی در روند کمک را مورد بحث قرار می دهد و نشان می دهد که اطلاعات و مشاوره به تنهایی برای مشتری مفید نبوده است. این کتاب که از هفت فصل تشکیل شده است ، با مروری بر ماهیت ارتباطات آغاز می شود و توضیح می دهد که چرا مطالعه روند ارتباطات می تواند در برخورد با مشکلات جدی محیط و روابط انسانی کمک کند. سپس توجه به فرآیندهای ارتباطی در کار اجتماعی با تأکید بر نقش رفتار غیرکلامی در تعامل بین مددکار اجتماعی و مشتری ، همراه با عواملی که ارتباط بین آنها را تحت تأثیر قرار می دهد ، معطوف می شود. در فصول بعدی ، عوامل اجتماعی در ارتباطات متمرکز شده اند ،با توجه به دیدگاه جامعه شناختی کار اجتماعی به عنوان مکانیزم کنترل اجتماعی و همچنین اهمیت ارتباط در روند کمک. در پایان این کتاب با توضیح چگونگی کمک آژانس اجتماعی به ماهیت فعالیت های مددکار اجتماعی ، لمس موضوعاتی از جمله مشکلات همکاری و هماهنگی در رفاه اجتماعی. این متن مورد توجه متخصصان و سیاست گذاران درگیر در کارهای اجتماعی خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

فرایندهای ارتباطی شامل مقالات سمپوزیوم فرایندهای ارتباطی است که در واشنگتن دی سی برگزار شد و در سال 1963 تحت نظارت کمیته علمی ناتو برگزار شد. این سمپوزیوم یک محفل برای بحث در مورد فرآیندهای ارتباطی فراهم کرد ، با شرکت کنندگان در جستجوی طیف گسترده ای از موضوعات سازمان یافته در مورد ارائه و انتقال داده موانع زبان و آموزش زبان ؛ ارتباطات گروهی؛ و ارتباطات انسان و کامپیوتر. این جلد از 19 فصل تشکیل شده است و با مروری بر تحقیقات در فرایندهای ارتباطی آغاز می شود ، و سپس بحث در مورد نقش علم و فناوری در جامعه اقیانوس اطلس آغاز می شود. فصل بعدی با تأکید بر پردازش اطلاعات و مشکلات عوامل انسانی ، از جمله نقش افزونگی در بهبود تبعیض ادراکی ، به ارائه داده اختصاص یافته است.نقش عملگر انسان در رابطه با استفاده از گفتار ، استفاده از صفحه کلید و کنترل های مداوم ، و نظارت بر برخی فرایندهای خودکار مورد بررسی قرار می گیرد. در فصل های بعدی با مانع زبانی به عنوان مانعی برای برقراری ارتباط و نحوه آموزش زبان می توان به غلبه بر آن پرداخت. ارتباطات گروهی؛ و ارتباطات انسان و کامپیوتر. ماهیت تعامل انسان و کامپیوتر و مشکلات ارتباطات انسان و رایانه بررسی می شود. این کتاب برای پزشکان و محققان ارتباطات مفید خواهد بود.و ارتباطات انسان و کامپیوتر. ماهیت تعامل انسان و کامپیوتر و مشکلات ارتباطات انسان و رایانه بررسی می شود. این کتاب برای پزشکان و محققان ارتباطات مفید خواهد بود.و ارتباطات انسان و کامپیوتر. ماهیت تعامل انسان و کامپیوتر و مشکلات ارتباطات انسان و رایانه بررسی می شود. این کتاب برای پزشکان و محققان ارتباطات مفید خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

شبکه ارتباطات مقدمه ای جامع و م effectivelyثر در زمینه واقعیتهای مهندسی شبکه ارتباطات است. این کتاب که هم برای محل کار و هم برای کلاس درس نوشته شده است ، پایه و اساسی را ایجاد می کند و پاسخ های لازم برای ایجاد یک شبکه کارآمد و پیشرفته را ارائه می دهد - شبکه ای که می تواند برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده گسترش یابد و با استفاده از پیشرفت های آینده تکنولوژی پیشرفت کند. این برنامه بر روی سه بلوک ساختمانی است که شبکه ارتباطی از آنها ساخته شده است: مالتی پلکس ، سوئیچینگ و مسیریابی. این بحث ها بر اساس این دیدگاه استوار است که شبکه های ارتباطی در مورد به اشتراک گذاری کارآمد منابع است.

پیشرفت طبیعی است: این کتاب با پیوندهای فیزیکی جداگانه آغاز می شود و به ترکیب آنها در یک شبکه ادامه می یابد. این رویکرد تحلیلی است: بحث توسط تجزیه و تحلیل ریاضی و راه حل مشکلات خاص مهندسی پیش می رود. مفاهیم بنیادی با جزئیات توضیح داده شده و موضوعات طراحی از طریق نمونه های دنیای واقعی از فن آوری های فعلی در متن قرار می گیرند. متن پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با ترافیک محدود به محدودیت ارائه می دهد. کنترل تراکم برای ترافیک کشسان. صف سوئیچ بسته؛ تعویض معماری؛ مسیریابی مسیر مجازی؛ و مسیریابی برای کیفیت خدمات. این برنامه همچنین شامل بیش از 200 تمرین عملی و مسائل تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نامه است.

این کتاب مورد توجه متخصصان شبکه ای خواهد بود که کارشان در درجه اول تعریف و پیاده سازی معماری است ، یعنی مهندسان و طراحان شبکه در شرکت های مخابراتی ، آزمایشگاه های تحقیقات صنعتی و غیره. این همچنین به دانشجویان سال آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد سال اول در برنامه های EE ، CE و CS متوسل خواهد شد.

  • به طور سیستماتیک از مدل ها و تجزیه و تحلیل های ریاضی برای توسعه درک عملی از مشکلات اصلی مهندسی شبکه استفاده می کند.
  • پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با میزان محدود ترافیک ، کنترل ازدحام برای ترافیک الاستیک ، صف سوئیچ بسته ، معماری سوئیچینگ ، مسیریابی مسیر مجازی و مسیریابی برای کیفیت خدمات را فراهم می کند.
  • شامل بیش از 200 تمرین عملی و مشکلات تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نام

 

 



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباط ، صمیمیت و روابط نزدیک گزارشی از ماهیت روابط صمیمی و تأثیرات آن بر خودپنداره های افراد را ارائه می دهد. توسعه و حفظ روابط صمیمی همراه با انگیزه ها و اهداف افراد در پیگیری صمیمیت مورد بررسی قرار می گیرد. ماهیت تبادلات اجتماعی در روابط صمیمی ؛ و عواقب آن برای افرادی که خود را منزوی اجتماعی می بینند. نقش حیاتی ارتباط در روابط صمیمانه مورد تأکید قرار گرفته است. این کتاب که از هفت فصل تشکیل شده است ، با بحث در مورد نقش خودافشایی در روابط صمیمی و همچنین خطراتی که افراد هنگام افشاگری خود متحمل می شوند ، آغاز می شود.در فصل بعدی یک مدل تعاملی شناختی از ماهیت صمیمیت و روابط صمیمی در چارچوب تئوری یادگیری شناختی-اجتماعی و رویکرد تئوری سیستم ها در ارتباط ارائه شده است. سپس تأثیر انگیزه های افراد در روابط ، همراه با نقش دو انگیزه اساسی انسان - قدرت و صمیمیت - بر عشق و دوستی مورد توجه قرار می گیرد. فصل های باقیمانده بر اهمیت فرایند شناسایی - یعنی چگونگی اصلاح هویت افراد و دیگران در تعامل اجتماعی - در ایجاد روابط متمرکز است. الگوهای تبادل غیرکلامی در روابط نزدیک. چگونه و چرا تنهایی رخ می دهد؛ و ماهیت فرایندهای تبادل اجتماعی در روابط صمیمی.این کتاب با یک نتیجه گیری خاتمه می یابد که دیدگاهی در مورد چرایی ایجاد روابط صمیمانه در افراد دشوار یا آسان برای آنها فراهم می کند. این مونوگرافی باید منبع ارزشمندی برای روانشناسان و جامعه شناسان باشد.



:: بازدید از این مطلب : 166
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()