نوشته شده توسط : محسن راد

کتاب دعا نویسی یک فیلسوف چگونه با خدا دعا می کند؟ تا حدودی با سایر دعاها فرقی ندارد. اصولاً همه ما صرف نظر از حرفه، تحصیلات و دانش خود به دنبال صمیمیت معنوی با خدا هستیم. اما در سطحی دیگر، هر دعا نیز چیزی را در مورد اینکه ما هستیم آشکار می کند.

نماز یک امر جدی است. مستلزم حضور کامل نمازگزار است.کتاب دعا نویسی این صمیمی ترین و شخصی ترین راه ارتباط با خداست. دیدار آخرین با نامتناهی، فانی با جاودانه، بنده با پروردگار است.

همه روایات دینی بر اهمیت نماز در زندگی معنوی انسان تأکید کرده اند. سنت اسلامی احتمالاً یکی از غنی ترین سنت ها در ادبیات دعا است. با توجه به اینکه قرآن و پیامبر به ما یاد می دهند که چگونه با خدا دعا کنیم، طبیعی است.کتاب دعا نویسی زیباترین و عمیق ترین دعاها نشان دهنده رحمت بیکران خداوند و مراحل بسیار حال انسان است. همانطور که حضرت محمد (ص) فرمودند: «نماز اصل عبادت است».

دعا به طور کلی از سه بخش تشکیل شده است. اول زمانی است که انسان قدرت مطلق و رحمت بیکران خداوند را درک می کند. دوم زمانی است که شخص بر «فقر» و وابستگی خود به خدا تأکید می کند. بخش سوم زمانی است که شما مستقیماً از خداوند برای برکات او، برای ایمان، دوستی و محافظت دعا می کنید.

همانطور که هر فردی منحصر به فرد است، دعا با خدا نیز منحصر به فرد است. در مورد فیلسوفی که خدا را هم موجودی شخصی می‌داند و هم علت همه علل و منشأ همه موجودات است، همین‌طور است. برخی از فیلسوفان دعاهای خود را روی کاغذ آورده اند. هر دعا نمایانگر دیدگاه خاصی از فیلسوف و نحوه نگرش او به خداوند متعال در رابطه با جهان خلقت است. آنها گواهی بر قدردانی فرد از «وجود» هستند.کتاب دعا نویسی این ادعا که فیلسوفان خدای سنت ابراهیمی را به یک اصل کیهانی تبدیل کرده اند، که نمی توانید به آن دعا کنید، تا حد زیادی بی اساس است. فیلسوفان مسلمان تعادل ظریفی را بین خداوند به عنوان پروردگار جهان و خداوند به عنوان عامل همه علل حفظ کرده اند. 99 نام خداوند که با آنها به درگاه او دعا می کنیم،

فارابی (872-950) یکی از بزرگ ترین اذهان تمام دوران، دعای مختصری برای ما به جا گذاشته است که این نظر خاص را نشان می دهد. فارابی که به عنوان دومین معلم پس از ارسطو شناخته می شود، فیلسوف، محقق، اندیشمند سیاسی، کیهان شناس و همچنین موسیقیدان بود. از آنجایی که او رشته‌های اصلی سنت فکری اسلامی را ترکیب می‌کند، نماز او نه تنها برای دانشجویان فلسفه اسلامی، بلکه برای همه علاقه‌مندان به رابطه بین اندیشه فلسفی، دقت منطقی و کمال معنوی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

این دعا که « دعای عظیم » نامیده می‌شود، توسط م.مهدی بر اساس نسخه‌ای خطی در کتابخانه سلیمانیه استانبول، در کتاب فارابی، کتاب الملّه و ویرایش انتقادی و منتشر شده است. اُخره نصوص، بیروت، 1986، ص 89-92. در زیر ترجمه ای با شرحی کوتاه آورده شده است.)

دعای فارابی اصول کلامی و فلسفی ـ کیهانی خداوند به عنوان خالق را در هم می آمیزد. خداوند واجب الوجود و علت همه اسباب است. اوست که با رحمت بیکران خود به عالم خلقت وجود می بخشد و بدین ترتیب هستی را نعمت الهی می کند. هر دعایی باید با شناخت این حقیقت اساسی آغاز شود:

«اى وجود واجب، اى علت اسباب، اى ازلى كه هرگز وجود ندارد!کتاب دعا نویسی از تو می خواهم که مرا از اشتباهات حفظ کنی و هدفم را عملی در جهت رضایت خودت قرار دهی.

ای پروردگار مشرق و مغرب! به من همه صفات والا را عنایت کن و بهترین نتایج اعمالم را به من عطا کن و اهداف و نیاتم را موفق گردان».

شعر:

«ای پروردگار هفت ستارگانی که در جهان هستی مانند نهرهایی که جاری هستند،

ستارگانی که اعمال خود را به خواست او انجام می دهند

که برکاتش در همه مواد خلاصه می شود... من از زحل، عطارد یا مشتری خیر نمی خواهم، بلکه فقط از تو می خواهم.

این اصول هستی شناختی و کیهان شناختی در هوا نمی ماند. آنها به جایگاه انسان در زنجیره بزرگ وجود گره خورده اند. فارابی پس از هر اشاره به خداوند به عنوان سرچشمه نهایی همه چیز، دعای خاصی می کند و جمال و بخشش و بزرگواری می خواهد:

«خدایا! با لباس جمال و شرافت انبیا و با شادی ارواح غنی و راضی و با حکمت و فروتنی هراسان و گرامیان تو به سوی من بیا.

خدایا! مرا از عالم بدبختی و هلاکت نجات ده و از برادران پاکدامن و از اهل وفا و اهل آسمان با صالحان و شهدا قرار ده.»

فارابی به این حقیقت کاملاً واقف است که بدون حقیقت، رستگاری نیست. بنابراین از خدا می خواهد که واقعیت اشیاء را آنگونه که هستند به او نشان دهد و او را به حقیقت برساند:

«تو خداوندی هستی که جز او خدایی نیست،کتاب دعا نویسی مسبب همه چیز و نور زمین و آسمان. ای یگانه با عظمت و کمال! ثمره‌ای از عقل فعال به من عطا کن، روحم را به نور معرفت آراسته، و آنچه را که برای من نعمت قرار داده‌ای، شکرگزارم کن. حقیقت را به من نشان دهید و به من انگیزه دهید تا از آن پیروی کنم. دروغ را نادرست به من نشان بده و مرا از باور و پیروی آن بازدار. روحم را با گل سفالی (ماده خام) کامل کن . شما عامل اصلی هستید!»

«ای علت همه چیز، همه موجودات از آنجا آمده اند،

پروردگار آسمانها به طبقات تقسیم شده و زمین و دریاها را در مرکز آنها قرار داده است.

من به عنوان یک گناهکار از تو آمرزش و پناه می برم

خطاهای این غلام گناهکار و غافل را ببخش،

با افسونت ای پروردگار همه چیز، عنصر (ذاتی) مرا از آلودگی های عالم طبیعت و عناصر پاک کن.»

خداوند لایتناهی و رحیم است، اما بنده یعنی فارابی فیلسوف ضعیف است و نیازمند هدایت الهی و محافظت از وسوسه ها و هوس های حیوانی و شهوات دنیاست.

«ای پروردگار افراد بهشتی، از عناصر کروی، از ارواح بهشتی! این، بنده تو تابع خواسته های انسان و عشق به خواسته های عالم حقیر است. پناهت مرا از گمراهی و ترس و حرمت حفظ کن که مرا از افراط و تفریط حفظ کن. همانا تو بر همه چیز احاطه کرده ای.

خدایا! مرا از زندان اربعه رهایی بخش و به سوی خودت که وسیع‌تر از همه، و در نزدیکی خود، شریف‌تر از همه، ببر.

خدایا! خودکفایی را که به من می دهی دلیلی برای قطع رابطه مذموم من با رعایا و دغدغه های عالم خلقت قرار ده. حکمت را مایه پیوند روحم با عالم الهی و ارواح بهشتی قرار ده.

خدایا! جانم را با روح شریف زنده کن و بر عقل و حواس من تأثیر بگذار و ملائکه را همنشین من قرار ده نه عالم طبیعت.

خدایا! مرا راهنمایی کن و ایمانم را با آگاهی و ترس از خودت پیوند ده و مرا بر حب دنیا ثابت قدم گردان.

خدایا! در برابر هوسهای زودگذر به من قوت می بخشد و جانم را به سرای ارواح استوار می برد و در بهشت ​​های متعالی از جوایز متعالی و شریف قرار می دهد.»

فیلسوف خداوند را به خاطر جمال و عظمت کاملش ستایش می کند و رحمت بی پایان او را برای وجود وجودی به همه موجودات از جمله انسان ها می ستاید. همه موجودات خدا را ستایش می کنند، اما انسان ها از درک این دعای کیهانی ناتوان هستند. این به ابزارهای معرفتی بالاتری نیاز دارد که به وسیله آنها بتوانیم آنچه را که در نگاه اول آشکار نمی شود ببینیم و درک کنیم. چشم دل را صدا می زند تا ببیند:

«تو را می ستایم، ای کسی که بر همه موجوداتی که به زبان مقام روحانی صحبت می کنند، پیشی می گیرد. هر موجودی را از حکمت به او می‌دهی و با توجه به عدم وجودشان رحمت می‌بخشی. همه ذات و تصادفات سزاوار جذابیت توست و فضیلت نعمت هایت را ستایش می کنند. و هیچ چیز نیست مگر اینکه او را تسبیح می گوید و شکر او را می گویند، ولی شما (روش آنها) تسبیح را نمی فهمید. (قرآن، اسراء 44) .

خدایا! تو را می ستایم تو یگانه، ابدی، کسی که نه زاده شده ای و نه زاده شده ای. و هیچ کس با او برابر نیست. (قرآن، احلاس 3-4) .

آخرین قسمت دعای فارابی شاید قوی ترین باشد، زیرا او از خداوند می خواهد که روح او را پاکیزه کند و از خطا محافظت کند و به حقیقت برساند. دعا به همان اندازه ساده است که قدرتمند است:

«خدایا! روح مرا در زندان چهار عنصر محبوس کردی و وظیفه جدا کردن آن از حیوانات درنده پر از امیال نفسانی را به عهده گرفتی.

خدایا! آن را با عفت تجدید کن، به گونه ای که به سوی تو می رود، به آن رحم کن. او را با سخاوتمندی که از سوی تو به مناسب ترین شکل می آید، یاری کن. توبه ای را که متعلق به عالم الهی است به او عطا کن. او را بشتابید تا به جایگاه شریفش برگردد. بر تاریکی آن پرتوی از آفتاب از عقل فعال بریز. او را از ظلمت های جهل به نور حکمت و روشنایی عقل دور کن. خداوند سرپرست مؤمنان است و آنان را از تاریکی ها به سوی نور بیرون می آورد (بقره/257) .

انسان هر چقدر هم که باهوش و با استعداد باشد، برای مقاومت در برابر وسوسه های بدن، نیازمند راهنمایی الهی است. دلیل به تنهایی کافی نیست; او نیاز به اراده قوی برای تمامیت اخلاقی و کمال معنوی دارد. فارابی دعای عالی خود را اینگونه پایان می دهد:

«خدایا! صورت های واقعی نادیدنی ها را در رویاهایش به روح من نشان بده و او را از دیدن رویاهای شیطانی در رویای خیر و بشارت راستین در رویاهایش دور کن. او را از آلودگی‌هایی که به حواسش رسیده و از تخیلات بیهوده پاک کن. لجن طبیعت را از او دور کن. او را در عالم ارواح شریف نزولی قرار دهید.

ای خدایی که مرا (به راه راست) هدایت کردی ، که مرا برآورده کردی، که مرا پناه دادی!

حمد و ستایش فقط مخصوص خداست، درود و صلوات بر حضرت محمد که پس از او پیامبری نیست.»

آمین!



:: بازدید از این مطلب : 289923
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 بهمن 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر اتوماتیک احتمالی به ماشینهای متوالی تصادفی ، زنجیره مارکوف ، رویدادها ، زبانها ، پذیرنده ها و برنامه ها می پردازد. این کتاب مدل های ریاضی ماشین های متوالی تصادفی (SSM) ، روابط ورودی-خروجی تصادفی و نمایش آنها توسط SSM ها را توصیف می کند. این متن همچنین مشکلات تصمیم گیری و به حداقل رساندن حالتهای ناشی از مفاهیم معادل سازی و پوشش برای SSM ها را بررسی می کند. این کتاب نظریه زنجیره ها و سیستمهای غیر همگن مارکوف را از نظر ریاضی ، به ویژه در رابطه با رفتار بدون علامت ، ترکیب (مجموع مستقیم یا محصول) و تجزیه ارائه می دهد. "توابع ورد" ، که توسط زنجیره های مارکوف و سیستم های مارکوف ارزشمند ایجاد می شود ، شامل توصیف ، معادل سازی و نمایندگی توسط یک زنجیره یا سیستم مارکوف است. این متن همچنین ویژگیهای بسته شدن زبانهای احتمالی ، رویدادها و ارتباط آنها با رویدادهای منظم را مورد بحث قرار می دهد ، به ویژه با اشاره به رویدادهای قطعی ، شبه ضعیف و انحصاری. نظریه اتوماتای ​​احتمالی در نظریه اطلاعات ، کنترل ، نظریه یادگیری ، تشخیص الگو و اشتراک زمان در برنامه نویسی رایانه کاربرد دارد. برنامه نویسان ، مهندسان کامپیوتر ، مربیان کامپیوتر و دانشجویان علوم کامپیوتر این مجموعه را بسیار ارزشمند می دانند.مقدمه ای بر احتمالات و آمار ریاضی اطلاعات مربوط به جنبه های اساسی احتمالات و آمار ریاضی را ارائه می دهد. این کتاب موضوعات مختلفی از جمله متغیرهای تصادفی ، توزیع احتمال ، توزیع مجزا و برآورد نقطه را پوشش می دهد. این کتاب که در 13 فصل تنظیم شده است ، با مرور کلی تعریف عملکرد شروع می شود. این متن سپس مفهوم احتمال شرطی یا نسبی را بررسی می کند. سایر فصلها قضیه کوکران را در نظر می گیرند ، که در آن بخش از استنباط آماری معروف به تجزیه واریانس از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است. این کتاب همچنین اصول اساسی آزمایش فرضیه های آماری را با ارائه ایده ای برای خواننده در مورد مشکل اساسی و ارتباط آن با تمرین مورد بحث قرار می دهد. فصل آخر به مسئله برآورد و نظریه فواصل اطمینان نیمن می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای دانشجویانی است که در رشته ریاضی تحصیل می کنند. دانشجویانی که در رشته فیزیک تحصیل می کنند و به ریاضیات انتزاعی تمایل دارند نیز این کتاب را مفید خواهند دید. اطلاعات امروز ، دانشمندان و مهندسان باید مجموعه داده های بسیار بزرگ را به سرعت و به طور م analyzeثر تجزیه و تحلیل کنند. یکی از بهترین ابزارها برای تحقق این امر ، زبان داده های تعاملی (IDL®) است ، محیط برنامه نویسی و تجسم که مدل سازی عددی ، تجزیه و تحلیل داده ها و پردازش تصویر را تسهیل می کند. زبان سطح بالا و قابلیت های گرافیکی قدرتمند به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های انعطاف پذیرتر را بسیار سریعتر از آنچه در سایر زبان های برنامه نویسی امکان پذیر است بنویسند.
یادداشت های حاشیه ای در سراسر متن به سرعت خوانندگان را به بخش های مربوطه راهنمای IDL راهنمایی می کند
خلاصه ها و تمرینات پایان فصل به تقویت یادگیری کمک می کند
دانشجویانی که کتاب را خریداری می کنند ، می توانند از تخفیف قابل توجهی در نسخه دانشجویی نرم افزار IDL برخوردار شوند
مقدمه ای بر برنامه نویسی با IDL دانش آموزان تازه وارد برنامه نویسی و همچنین کسانی که در سایر زبان های برنامه نویسی تجربه دارند را قادر می سازد تا به سرعت از قابلیت های IDL استفاده کنند: عملکرد سریع و تعاملی. نحو آرایه ؛ تایپ داده های پویا ؛ و گرافیک داخلی هر مفهوم با کد نمونه ، شامل بسیاری از برنامه های کوتاه کامل ، نشان داده شده است.






:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر شیمی پلیمر بر شیمی بنیادی پلیمرهای آلی مصنوعی با وزن مولکولی بالا تمرکز دارد. این کتاب اصول اساسی شیمی پلیمر را از روشهای مهم تعیین وزن مولکولی گرفته تا مکانیسم های ساده تر پلیمریزاسیون توضیح می دهد. روش های اسمزی ، پراکندگی نور ، و گرانروی برای تعیین وزن مولکولی به طور کامل همراه با سینتیک نمونه های منتخب تراکم و پلیمریزاسیون افزودنی رادیکال آزاد مورد بحث قرار گرفته است. ویژگیهای اصلی پلیمریزاسیون یونی نیز به تفصیل توضیح داده شده است. این متن ، ترمودینامیک محلول های پلیمری یا روشهای تعیین ساختار را پوشش نمی دهد. این نشریه مرجع خوبی برای دانشجویان دانشگاه و کالج فنی است که در زمینه شیمی پلیمر تحقیق می کنند.این کتاب مهم ترین و اصلی ترین مفاهیم تکنیک های شبیه سازی مولکولی و میکرو را ارائه می دهد. این کتاب خوان را قادر می سازد تا مهارت های خود را در توسعه برنامه های شبیه سازی با ارائه مشکلات فیزیکی و نمونه برنامه های شبیه سازی برای استفاده از آنها بهبود بخشد.ابزارهایی را برای توسعه مهارت ها در توسعه برنامه های شبیه سازی ارائه می دهد
شامل نمونه برنامه های شبیه سازی برای استفاده خواننده است
ضمیمه زبان Fortran و C را به زبان ساده توضیح می دهد تا به افراد غیر متخصص اجازه استفاده از آنها را بدهد
این کتاب با استفاده از دستگاه حالت جامد و کمک های الکترومغناطیسی به مجموعه ، الکترونیک قدرت مدرن را معرفی می کند ، یعنی کاربرد دستگاه های نیمه هادی در کنترل و تبدیل توان الکتریکی. افزایش دسترسی به سوئیچ های حالت جامد باعث گسترش سریع برنامه های کاربردی شده است ، از کنترل قدرت نسبتاً کم تجهیزات داخلی ، تا کنترل قدرت بالای فرایندهای صنعتی و کنترل قدرت بسیار بالا در طول خطوط انتقال.
مه ای بر جریان سیال عملی اطلاعاتی در مورد راه حل عملی جریان سیالات و مشکلات انتقال سیالات از طریق کاربرد دینامیک سیالات ارائه می دهد.
متن با تأکید بر حل مشکلات عملیاتی و طراحی ، مطابق با روندهای مهندسی بر روی روش های رایانه ای تمرکز می کند. با تمرکز بر جریان دوغاب و مایعات غیر نیوتنی ، برای دانش آموزان و مهندسی که باید با مشکلات عملی جریان سیالات روبرو شوند مفید خواهد بود.
این متن مقدمه ای جامع برای کل طیف وسیعی از دستگاهها ارائه می دهد و کاربردهای آنها را با در نظر گرفتن حداقل زمینه ریاضی و الکترونیکی مورد بررسی قرار می دهد. این دوره یک سال تمام در زمینه الکترونیک قدرت را پوشش می دهد. تمرینات متعدد ، نمونه های کار شده و خودارزیابی برای تسهیل مطالعه خود و یادگیری از راه دور گنجانده شده است.




:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

بر پلاسما و پلاسما دینامیک مقدمه ای در دسترس برای درک درجه حرارت بالا ، گازهای یونیزه لازم برای انجام تحقیقات و توسعه برنامه های کاربردی مربوط به پلاسماها فراهم می کند. در حالی که ارائه های استاندارد مطالب مقدماتی بر فیزیک و مبنای نظری موضوعات تأکید می کند ، این متن خواننده را با زمینه اطلاعات اساسی آشنا می کند و دانش اساسی مورد نیاز برای کار یا مطالعه پیشرفته را ارائه می دهد.
این کتاب نظریه را به دستگاه ها و مکانیزم های مربوط مرتبط می کند و یک طرح کلی از تجزیه و تحلیل و جزئیات ریاضی ارائه می دهد. این مقاله با مرور کاربردهای اخیر و روندهای مهندسی پلاسما ، از جمله موضوعات تشکیل پلاسما و همجوشی مغناطیسی ، محرک های پلاسما و پیشرانه های فضایی ، اهمیت مفاهیم را برجسته می کند.اصول اساسی پویایی پلاسما مورد نیاز برای تحقیقات موثر و توسعه در برنامه های کاربردی پلاسما را ارائه می دهد
بر درک فیزیکی و حمایت از مبانی نظری با اشاره به استفاده از آنها در دستگاه ها ، مکانیسم ها و پدیده ها تأکید می کند
طیف وسیعی از برنامه ها از جمله تبدیل انرژی ، پیشران فضا ، همجوشی مغناطیسی و فیزیک فضا را پوشش می دهد.ی بر مهندسی پلاستیک ، مرجع واحدی را ارائه می دهد که اصول اولیه مواد پلیمری و پلاستیکی و خواص ، طراحی ، پردازش و کاربردهای آنها را به صورت عملی پوشش می دهد. این کتاب مهندسی مواد را از طریق فرمول بندی خواص ، ترکیب طراحی و پردازش برای تولید محصولات نهایی مورد بحث قرار می دهد. این کتاب راهنمای مفیدی برای مهندسان مواد در حال توسعه فرمول های جدید ، مهندسان پردازش تولید کننده این فرمول ها و مهندسان طراحی و محصول است که به دنبال درک مواد و روش های توسعه برنامه های جدید خواهند بود. این کتاب شامل خواص مواد ، مهندسی ، پردازش ، طراحی ، برنامه های کاربردی و راه حل های پایدار و مبتنی بر زیست است.
ارائه یک مرجع واحد برای پوشش مواد پلاستیکی ، خواص ، طراحی ، پردازش و برنامه های کاربردی
پوشش کامل از صنعت ، از فرمولاسیون تا طراحی بخش ، پردازش و محصول نهایی را ارائه می دهد
به عنوان یک کتاب مقدماتی ایده آل برای مهندسان پلاستیک جدید و دانشجویان مهندسی پلاستیک عمل می کند
یک مرجع مناسب برای تمرین کنندگان با تجربه تر ارائه می دهد
ایده آل برای کسانی که تازه وارد صنعت می شوند یا بین بخش ها در حال انتقال هستند ، این یک راهنمای مرجع سریع ، مرتبط و آموزنده برای مهندسی و پردازش پلاستیک برای مهندسان و متخصصان پلاستیک است.



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ن کتاب مقدمه ای بر فیزیک نانوالکترونیک با تمرکز بر جنبه های نظری دستگاه های مقیاس نانو ارائه می دهد. این کتاب با مروری بر ریاضیات و مکانیک کوانتوم مربوط به الکترونیک در مقیاس نانو آغاز می شود تا درک فصل های بعدی را تسهیل کند. این امر شامل الکترونیک کوانتومی ، اسپینترونیک ، جلوه های هال ، الکترونیک کربن و گرافن و فیزیک توپولوژیکی در دستگاه های مقیاس نانو می شود.با مروری بر ریاضیات و مکانیک کوانتوم مربوط به الکترونیک در مقیاس نانو آغاز می شودمقدمه ای بر فیزیک پلاسما جدیدترین فیزیک پلاسما را ارائه می دهد. اگرچه پلاسماها در محیط نزدیک ما زیاد نیستند ، اما هنوز پدیده های جهانی وجود دارد که با آنها برخورد می کنیم ، یعنی شوک های الکتریکی و جت های کهکشانی. این کتاب ، به طور موازی ، مبانی نظریه پلاسما و تعدادی کاربرد در پلاسمای آزمایشگاهی یا پلاسمای طبیعی را ارائه می دهد. این نگاه تازه ای به مفاهیمی دارد که قبلاً در رشته های دیگر مانند فشار و دما مورد استفاده قرار گرفته است. علاوه بر این ، اطلاعات ارائه شده به ما کمک می کند پیوندهای بین نظریه های سیال ، مانند MHD و نظریه جنبشی این رسانه ها ، به ویژه در انتشار موج را درک کنیم.پدیده های مختلف تشکیل دهنده فیزیک پلاسما را ارائه می دهد
مبانی نظریه پلاسما را توضیح می دهد
به خوانندگان کمک می کند تا مفاهیم مختلف مربوط به پلاسماها را درک کنند
شامل الکترونیک کوانتومی ، اسپینترونیک ، جلوه های هال ، الکترونیک کربن و گرافن و فیزیک توپولوژیکی در دستگاه های مقیاس نانو
به طور جامع دینامیک توپولوژیکی و پتانسیل سنجی را با ریاضیات مربوطه معرفی می کند و کاربرد آنها را در سیستم های نانوالکترونیکی به طور گسترده مورد بحث قرار می دهد.
روش شناسی نظری با استفاده از تکنیک های مکانیکی کوانتومی و غیر تعادلی گرین (NEGF) برای محاسبه جریان های الکترونیکی و روشن شدن ویژگی های انتقال آنها در مقیاس اتمی توسعه یافته است. اثر اسپین هال توضیح داده شده و کاربرد آن در زمینه نوظهور اسپینترونیک - که در آن از چرخش الکترون و همچنین بار آن استفاده می شود - مورد بحث قرار گرفته است. پویایی توپولوژیکی و پتانسیل سنج با ریاضیات مربوطه معرفی شده و کاربرد آنها در سیستم های نانوالکترونیکی توضیح داده شده است. گرافن ، یکی از نانوساختارهای مبتنی بر کربن برای نانوالکترونیک ، نیز مورد بررسی قرار گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 150
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه فیزیک: مکانیک ، هیدرودینامیک ، ترمودینامیک اصول ماده و حرکت آن را در فضا و زمان و همچنین مفاهیم مربوط به انرژی و نیرو را پوشش می دهد. این کتاب از یازده فصل تشکیل شده است و با مقدمه ای بر اصول اولیه مکانیک ، هیدرودینامیک و ترمودینامیک آغاز می شود. فصل های بعدی به استاتیک اجسام سفت و پویایی ذرات و اجسام سفت و سخت می پردازد. این مباحث با بحث در مورد کشش ، مکانیک سیالات ، مفهوم اساسی ترمودینامیک ، نظریه جنبشی و ساختار بلوری جامد دنبال می شود. این کتاب برای فیزیکدانان ، دانشمندان ، مهندسان ترمودینامیک مفید خواهد بود.
مقدمه ای بر فیزیک فعل و انفعالات الکتروضعیف یک کتاب شش فصل است که ابتدا پراکندگی لپتون های عمیق غیر کششی و کشسان بر روی نوکلئون ها (هر دو مورد ذرات اولیه قطبی و غیر قطبی) را روشن می کند. فصل بعدی یک تاریخچه مختصر از ساخت پدیده شناسی VA تعامل ضعیف Hamiltonian ارائه می دهد. فصلهای دیگر جزئیات نظریه واحد گلاشو واینبرگ سلام در مورد برهم کنشهای ضعیف و الکترومغناطیسی را توضیح می دهد. فرایندهایی که نوترینوها در آن شرکت می کنند ؛ و فرآیندهای ناشی از جریانهای خنثی ، پراکندگی نوترینو-نوکلئونهای عمیق غیر الاستیک ، پراکندگی نوترینو-نوکلئونهای الاستیک و پراکندگی نوترینو الکترونهای الاستیک. این کتاب برای کسانی که مایل به تسلط بر تکنیک های محاسبه مقادیر اندازه گیری شده تجربی هستند مفید خواهد بود.مقدمه ای بر فیزیک سیالات و جامدات راهی برای یادگیری مکانیک پیوسته بدون تسلط بر هیچ سیستم دیگری ارائه می دهد. این مقاله مقدمه ای بر اصول مکانیک سیالات را مورد بحث قرار می دهد. تمرکز دیگر مطالعه مایعات در اخترفیزیک است. برخی از موضوعات مورد بحث در کتاب عبارتند از چرخش کهکشان ، مفهوم ثبات ، سیالات در حال حرکت و امواج در سیالات ، نظریه جزر و مد ، ارتعاشات زمین و شکافت هسته ای. ویسکوزیته در مایعات پوشیده شده است. جریان سیالات چسبناک مورد بحث قرار می گیرد. متن گردش عمومی جو را مشخص می کند. تجزیه و تحلیل خصوصیات کلی جامدات ارائه شده است. یک فصل از این مقاله به کاربردهای زلزله شناسی اختصاص یافته است. بخش دیگری از کتاب بر جریان خون و طیف سنج قطره ادراری تمرکز دارد.







:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

کتاب درسی به عنوان یک رویکرد یکپارچه برای موضوعات مختلف ، از کشف دارو تا تولید ، تکنیک ها و فناوری ، مقررات و بازاریابی نوشته شده است. موضوع اصلی کتاب داروسازی است - آنچه هر دانشجوی علوم دارویی باید بداند: از مواد فعال دارویی گرفته تا تهیه اشکال مختلف دوز به همراه شیمی مربوطه ، این کتاب داروسازی را به دانشجویان کارشناسی داروسازی و علوم دارویی مرتبط می سازد.رویکرد یکپارچه در مورد کشف دارو ، تولید داروهای فله ، فرمول بندی فرم های دوز ، با اقدامات دارویی و درمانی
فرآیندهای تولید ترکیبات دارویی فعال نماینده و شیمی آنها به علاوه فرمول بندی فرم های دوز ارائه شده در این کتاب بر اساس فرآیندهای صنعتی واقعی است.مقدمه ای بر نظریه پدیدارشناختی فروالکتریسیک موضوعاتی را در مورد اساس و اشتقاق نظریه ماکروسکوپی یا پدیدارشناختی خواص الاستیک ، دی الکتریک و حرارتی بلورها که در زمینه فروالکتریسیته استفاده می شود ، پوشش می دهد. این مقاله در مورد خواص الاستیک ، دی الکتریک و حرارتی بلورهای فروالکتریک بحث می کند. نظریه الکتروالاستیک وابسته به زمان استاندارد ؛ خواص استاتیکی غیر خطی دی الکتریک الاستیک بر اساس اصل تغییر. و نظریه پدیدارشناختی خواص حرارتی ، الاستیک و دی الکتریک استاتیک یک ماده همگن. این کتاب همچنین نظریه رفتار غیر خطی ایستایی یک دی الکتریک الاستیک و همچنین مدلهای پدیدارشناختی برای فروالکتریسیته را توضیح می دهد.
بسیاری از جنبه های مربوط به دانشجویان علوم دارویی یا محققان/کارکنان دارویی تازه استخدام شده را پوشش می دهد. این شامل اطلاعات خلاصه در مورد سازمان های نظارتی کشورهای مختلف است
این کتاب توضیح می دهد که چگونه یک داروی خاص کشف شده و سپس از مقیاس آزمایشگاهی به مقیاس تولید ، به بازار تبدیل شده است. این انگیزه برای کشف دارو ، شیمی واکنش درگیر ، مشکلات تجربی ، اشکال مختلف دوز و دلایل پشت آنها ، مکانیسم عمل ، تضمین کیفیت و نقش نهادهای نظارتی را توضیح می دهد. پس از گذراندن دوره ای بر اساس این کتاب ، دانش آموز قادر خواهد بود: 1) چشم انداز شغلی در صنعت داروسازی ، 2) نیاز به کار گروهی بین رشته ای در علم ، 3) تکنیک ها و فن آوری های مربوط به ساخت داروسازی از فله داروها و 4) اشکال مختلف دوز و عوامل مهم در توسعه فرمولاسیون دارویی در ارتباط با اصول شیمی.
چند داروی پرفروش از جمله آتورواستاتین ، سیلدانفیل ، رانیتیدین ، ​​سیپروفلوکساسین ، آموکسی سیلین و داروهای طولانی مدت مانند آسپرین و پاراستامول به تفصیل مورد بحث قرار گرفته است. در نهایت ، این کتاب همچنین مسائل مهم دارویی فعلی مانند کنترل کیفیت ، ایمنی ، تقلب و سوء استفاده از داروها و چشم اندازهای آینده صنعت داروسازی را پوشش می دهد.



:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر مواد شیمیایی نفتی از مجموعه ای از سخنرانی ها در زمینه صنایع شیمیایی نفت در کالج علم و فناوری منچستر در پاییز و زمستان 1959 ارائه شد. این کتاب ادعا نمی کند که یک درمان جامع از مواد شیمیایی نفتی است ، اما تلاش می کند بررسی جنبه های مهم صنعت در سطح توسعه فعلی آن. این دوره توسط شیمی دانان و مهندسان شیمی که در صنایع شیمیایی انگلستان مشغول به کار بودند برگزار شد و به متن انگلیسی و اروپایی ، متمایز از طعم آمریکایی ، ارائه شد. این کتاب با بحث ترک خوردن الفین هیدروکربن های مایع آغاز می شود. پس از آن فصلهای جداگانه ای در مورد مراحل جداسازی الفینها دنبال می شود. مشتقات اتیلن و پروپیلن ؛ فرآیند پلیمریزاسیون الفین ؛ و خواص پلی اتیلن ها و پلی پروپیلن ها فصل های بعدی تولید و استفاده از بوتادین و ایزوبوتیلن را پوشش می دهد. تولید مواد معطر ؛ تولید ، خواص و مصارف استایرن و پلی استایرن ؛ تولید استیلن از هیدروکربن ها ؛ و صنعت کربن سیاه
مقدمه ای بر فرمولاسیون دارویی اشکال مختلفی را که ممکن است داروها در اختیار پزشکان ، بیماران و جراحان دامپزشکی قرار گیرد ، توصیف می کند. در مورد موادی که ممکن است به منظور ارائه محصولات فرمولاسیون به داروها اضافه شوند ، و روش هایی که فرمولاسیون ها را ارزیابی می کند ، توضیح داده می شود. این کتاب با پیش زمینه فرمولاسیون دارویی ، توصیف فرمولاسیون تولید شده و رسمی ، معیارهای مهم فرمولاسیون و پیشرفت های فنی در داروسازی در دوران پس از جنگ آغاز می شود. پس از آن فصل های جداگانه ای در مورد رقیق کننده ها ، حلال ها و وسایل نقلیه مایع دنبال می شود. ضخیم کننده و چسبنده ؛ شیمی و داروسازی عوامل فعال سطحی ؛ و رنگها ، طعمها و مواد نگهدارنده. فصل های بعدی فرمول های جامد ، مایع و خمیر را پوشش می دهد. انتشار کنترل شده دارو ؛ ثبات فرمول ها ؛ اهمیت ظرف فرمول ؛ و تولید گسترده محصولات فرمولاسیون. این کتاب در درجه اول برای دانشجویان داروسازی طراحی شده است. این کتاب درسی داروسازی عملی یا نظری نیست اما باید همراه با کتابهای دیگر در این زمینه مطالعه شود.





:: بازدید از این مطلب : 151
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ر تشخیص الگو: رویکرد متلب یک راهنمای همراه برای تشخیص الگوی تئودوریدیس/کوترومباس است.
این شامل کد متلب از متداول ترین روش ها و الگوریتم های موجود در کتاب ، همراه با خلاصه ای توصیفی و نمونه های حل شده ، و شامل مجموعه داده های واقعی در تصویربرداری و تشخیص صدا می باشد.
این متن برای مهندسی الکترونیک ، علوم رایانه ، مهندسی کامپیوتر ، مهندسی پزشکی و ریاضیات کاربردی که برای گذراندن دوره های تحصیلات تکمیلی در زمینه تشخیص الگو و یادگیری ماشین و مهندسان تحقیق و توسعه و محققان دانشگاه در زمینه پردازش/تجزیه و تحلیل تصویر و سیگنال و بینایی رایانه طراحی شده اند طراحی شده است.بیوتکنولوژی نفت ، مهندس نفت را با بیوتکنولوژی آشنا می کند و روشهای مختلف بیوتکنولوژی را که برای بازیابی ، پالایش و اصلاح در استفاده از نفت و فرآورده های نفتی استفاده می شود ، گرد هم آورده است.
مقدار قابل توجهی نفت امروزه با استفاده از روشهای متداول و ثانویه در مخازن قابل کشف نیست. این مرجع توضیح می دهد که چگونه بازیافت روغن افزایش یافته میکروبی به تولید رویدادهای متابولیکی اقتصادی تر و سازگار با محیط زیست کمک می کند که منجر به بهبود بازیابی روغن می شود. در همین حال ، در بخش پایین دستی صنعت ، اپراتورهای پالایش نفت با بالاترین سطح مقررات زیست محیطی روبرو هستند در حالی که برای پردازش بیشتر نفت خام سنگین تلاش می کنند ، زیرا تکنیک های تصفیه فیزیکی و شیمیایی متداول ممکن است در نفت خام سنگین تر کاربرد نداشته باشد.
این مرجع مفاهیم کاربردهای پالایش زیستی را به مهندس و مدیر پالایش پیشنهاد می کند تا نه تنها از طریق تخریب میکروبی ، نفت خام سنگین تر را به عنوان خام سبک تر نشان دهد ، بلکه از طریق تخریب بیولوژیکی ، دی متالیزاسیون و سولفورزاسیون زیستی ، تصفیه و ارتقاء بیشتر مشتقات نفتی بدون انتشار بیشتر را نیز ارائه می دهد. آلاینده هاارائه اصول بیوتکنولوژی نفت برای هر دو عملیات بالادست و پایین دست نفت و گاز
ارائه آخرین فناوری در بازیابی مخزن با استفاده از روشهای بازیابی روغن با افزایش میکروبی
به خوانندگان کمک می کند تا در مورد کاربرد فعلی و آینده استفاده از بیوتکنولوژی به عنوان یک روش پالایش و ترکیب سوخت برای روغن های سنگین و ماسه های قیری ، بینش پیدا کنند.
این کتاب که هم برای بالادست و هم برای پایین دست برای یادگیری اصول اولیه مجهز است ، یک آغازگر ضروری برای مهندس نفت امروز است.



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر برنامه نویسی موازی اولین متن کارشناسی است که به طور مستقیم به تدوین و اجرای برنامه های موازی در معماری جدید چند هسته ای و خوشه ای پرداخته است. این برنامه نحوه طراحی ، اشکال زدایی و ارزیابی عملکرد برنامه های توزیع شده و حافظه مشترک را توضیح می دهد. نویسنده پیتر پاچکو با استفاده از یک روش آموزشی به دانش آموزان نشان می دهد که چگونه برنامه های موازی م withثر با MPI ، Pthreads و OpenMP را توسعه دهند ، با مثالهای کوچک برنامه نویسی شروع کرده و به تدریج به موارد چالش برانگیز تبدیل می شوند. این متن برای دانش آموزان برنامه نویسی موازی در مقطع کارشناسی یا محاسبات موازی طراحی شده است که برای رشته علوم کامپیوتر طراحی شده یا به عنوان یک دوره خدماتی برای سایر بخشها طراحی شده است. متخصصانی که سابقه محاسبات موازی ندارندیک رویکرد آموزشی را در نظر می گیرد ، با مثالهای برنامه نویسی کوچک شروع می شود و به تدریج به نمونه های چالش برانگیز تبدیل می شودتک نگاری های دارویی ، جلد 2: مقدمه ای بر انگل شناسی بر اصول ، روش ها و رویکردهای دخیل در انگل شناسی از جمله درمان ، عفونت ها و انگل گرایی تمرکز دارد. این کتاب ابتدا اطلاعاتی درباره ماهیت انگل ، ویژگی های انگل ها ، ارتباط انگل ها با میزبان ، فیزیولوژی و اکولوژی انگل ها ، عفونت ، انتقال و انتشار انگل ها و مقاومت و ایمنی در برابر عفونت های انگلی ارائه می دهد. سپس متن پروتوزولوژی و کرم شناسی را مورد بررسی قرار می دهد. بحث ها بر روی ماهیت و طبقه بندی کرم های انگلی ، بیولوژی کرم های انگلی ، اثرات بیماری زای کرم های انگلی و طبیعت و طبقه بندی تک یاخته ها متمرکز است. این نسخه خطی در مورد حشره شناسی ، مالاکولوژی و تشخیص ، درمان و پیشگیری صحبت می کند. موضوعات شامل طبقه بندی نرم تنان ، بیونومیک و کنترل ، طبیعت و طبقه بندی Arthropoda از نظر پزشکی و دامپزشکی ، پشه ها ، حشرات ، کک ها ، کنه ها و کنه ها. این نشریه یک مرجع حیاتی برای محققان علاقمند به انگل شناسی است.
بر طراحی ، اشکال زدایی و ارزیابی عملکرد برنامه های توزیع شده و حافظه مشترک تمرکز دارد
نحوه توسعه برنامه های موازی با استفاده از مدل های برنامه نویسی MPI ، Pthreads و OpenMP را توضیح می دهد




:: بازدید از این مطلب : 139
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مانها را درک می کنید ، قدرتمندتر هستید ، زیرا می توانید منافع خود و/یا سازمان را پیش ببرید. بنابراین منطقی است که همه مهندسان به عنوان بخشی از مقطع کارشناسی خود یا توسعه حرفه ای بعدی خود ، باید رفتار سازمانی را به عنوان بخشی از آموزش مدیریت خود مطالعه کنند. این یک الزام اصلی شورای مهندسی انگلستان (ECUK) برای کسانی است که مایل به تبدیل شدن به مهندسین متخصص هستند.
هدف این کتاب حمایت از دوره هایی است که به منظور برآوردن الزامات ECUK برای آموزش مدیریت و کسب و کار ، با پوشش کار گروهی و گروهی ، و بحث بیشتر در مورد تفاوت های فرهنگی بین المللی ، که از ویژگی های اصلی مدارک مهندسی امروز است ، انجام می شود. فصلها همچنین موضوعات کلیدی برای حفظ محیط کار سالم در یک سازمان را شامل می شود ، مانند ایجاد انگیزه در کارکنان ، مدیریت استرس و برخورد با سیاست های سازمانی ، و همچنین موضوعاتی برای درک بیشتر مدیریت شرکت از جمله ساختارهای رهبری و سازمانی.
مقدمه ای بر رفتار سازمانی برای مدیران و مهندسین نه تنها مقدمه ای عملی برای OB برای دانشجویان مدیریت ، بلکه متنی را نیز ارائه می دهد که به طور خاص نیازهای مهندسان و دانشجویان مهندسی را هدف گرفته است. مطالب پشتیبانی مدرسان از جمله ارائه پاورپوینت قابل ویرایش و یادداشت های سخنرانی به مدرسین این امکان را می دهد که زمان کمتری را صرف برنامه ریزی و زمان بیشتری برای تدریس
کنند. به اشتراک گذاشتن ایده هامقدمه ای بر الگوریتم ها و معماری های موازی: Arrays Trees Hypercubes مقدمه ای در زمینه گسترش الگوریتم ها و معماری های موازی ارائه می دهد. این کتاب بر محاسبات موازی با متداول ترین معماری شبکه ، یعنی آرایه ها ، درختان ، ابر مکعب ها و برخی از شبکه های نزدیک متمرکز است. این کتاب که در سه فصل تنظیم شده است ، با مروری بر ساده ترین معماری آرایه ها و درختان آغاز می شود. این متن سپس ساختارها و روابط بین معماری های غالب شبکه و همچنین کارآمدترین الگوریتم های موازی را برای انواع مختلف مشکلات ارائه می دهد. فصل های دیگر بر نتایج و تکنیک های اساسی و تجزیه و تحلیل دقیق عملکرد الگوریتمی تمرکز دارد. این کتاب ترکیبی از معماری شبکه بر اساس آرایه ها و درختان به نام مش درختان را مورد بحث قرار می دهد. فصل پایانی به مهمترین خواص هایپرکوب می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای خوانندگان با پیشینه فنی کلی است.
• نوشته شده توسط یک مدرس مجرب در زمینه متناسب با ماژول های رفتار سازمانی در هر دو مدرک مدیریت و مهندسی ، ارائه مقدمه ای مختصر بر موضوع بدون اینکه دانش آموز را تحت فشار قرار دهد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر معادلات دیفرانسیل معمولی یک متن 12 قسمتی است که روشهای ابتدایی مفید برای یافتن راه حلها با استفاده از معادلات دیفرانسیل معمولی را شرح می دهد. این کتاب با مقدمه ای بر خواص و متغیر پیچیده معادلات دیفرانسیل خطی آغاز می شود. فصلهای قابل ملاحظه ای موضوعاتی را که کاربردهای ویژه ای دارند ، شامل تغییرات لاپلاس ، مسائل مربوط به ارزش ویژه ، توابع ویژه ، سری فوریه ، و مسائل مربوط به ارزش مرزی فیزیک ریاضی را پوشش می دهد. فصل های دیگر به موضوعاتی اختصاص داده شده است که مستقیماً به یافتن راه حل ها مربوط نمی شوند و باید برای رشته ریاضی مورد توجه قرار گیرد ، مانند قضایای مربوط به وجود و منحصر به فرد بودن راه حل ها. فصلهای پایانی درباره ثبات نقاط بحرانی سیستمهای خود مختار صفحه و نتایج در مورد وجود راه حلهای دوره ای معادلات غیر خطی بحث می کند. این کتاب برای ریاضیدانان ، فیزیکدانان و دانشجویان کارشناسی مهندسی و علوم که به کاربردهای معادله دیفرانسیل علاقه دارند ، بسیار مفید است.ی از بزرگترین چالش های اپتوالکترونیک آلی ، تحقق اولین دیود لیزری آلی (پمپ الکتریکی) است که پتانسیل بسیار قوی برای بسیاری از کاربردها دارد.آخرین پیشرفت ها در توسعه لیزرهای ارگانیک را توضیح می دهد ، یکی از چالش برانگیزترین مسائل در اوایل قرن حاضر
شرح مفصلی از ویژگی های مواد را ارائه می دهد
دارای ویژگی های پیشرفته منابع ارگانیک و کاربردهای بالقوه آنها است
شامل چندین موضوع است که در حال توسعه است
مشابه آنچه در زمینه بینایی نوری معدنی هنگام تبدیل LED ها به LD ها اتفاق افتاد ، رقابت برای تبدیل یک OLED به OLD در حال انجام است. این شامل توسعه راه حل های ابتکاری برای غلبه بر مشکلات ذاتی در مواد آلی و پمپ الکتریکی است.
این کتاب عناصر فیزیک ، مواد و فناوری را ارائه می دهد که به ما امکان می دهد اصول اولیه لیزرهای ارگانیک را درک کرده و پیشرفت های به دست آمده را ثبت کنیم. همچنین راهنمای پیشرفت های آینده در مورد دیود لیزری آلی را ارائه می دهد.




:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر ریاضیات عددی اطلاعات مربوط به جنبه های اساسی ریاضیات عددی را ارائه می دهد. این کتاب موضوعات مختلفی را شامل می شود ، از جمله برنامه نویسی خطی ، جبر خطی و غیر خطی ، چند جمله ای ، تمایز عددی و تقریب. این کتاب که در هفت فصل سازماندهی شده است ، با مرور اجمالی راه حل مسائل خطی آغاز می شود که در آن ریاضیات عددی الگوریتم های بسیار موثری را شامل می شود که شامل تعداد زیادی مراحل محاسباتی است. این متن سپس روش حل مستقیم یک مشکل قطعی را بررسی می کند. فصل های دیگر تعیین فرکانس در سیستم های مکانیکی یا الکتریکی با نوسان آزاد است. این کتاب همچنین مشکلات ارزش ویژه برای سیستم های نوسانی با درجه های بسیار محدود آزادی را مورد بحث قرار می دهد که می توان آنها را به معادلات جبری تقلیل داد. فصل پایانی به نمایش تقریبی یک تابع f (x) که توسط I-values ​​در قالب یک جدول ارائه شده است ، می پردازد. این کتاب منبع ارزشمندی برای فیزیکدانان ، ریاضیدانان ، نظریه پردازان ، مهندسان و کارگران تحقیق است.یده آل برای کسانی است که به دنبال درک نظری و عملی این منحنی ها و سطوح بسیار مهم هستند. با شروع منحنی های Bézier ، کتاب توضیح واضحی از منحنی های NURBS ارائه می دهد ، سپس همین کار را برای سطوح انجام می دهد و به طور مداوم بر ویژگی های مهم طراحی شکل و قابلیت های هر منحنی و نوع سطح تأکید می کند. در کل ، به شدت بر تصاویر و مثالهای کامل کار شده است که به شما کمک می کند مفاهیم کلیدی NURBS را درک کرده و آنها را به طرز ماهرانه ای در کار خود به کار بگیرید. مکمل دستورالعمل های شفاف ، نقطه به نقطه ، شرح روشنی از تاریخ NURBS است که توسط برخی از برجسته ترین چهره های آن نوشته شده است.
اطلاعات حیاتی را با برنامه های کاربردی در زمینه های مختلف ارائه می دهد: CAD ، تجسم علمی ، انیمیشن ، بازی های رایانه ای و موارد دیگر.
دسترسی برای هر کسی که از ریاضیات سال اول کارشناسی آگاهی داشته باشد ، تسهیل می شود.
جزئیات تکنیک های خاص مبتنی بر NURBS ، از جمله ایجاد کاسپ با منحنی B-spline و مقاطع مخروطی با منحنی B-spline منطقی.
همه الگوریتم های مهم را به آسانی برای خواندن شبه کد ارائه می دهد-هم برای پیاده سازی آنها و هم برای درک نحوه عملکرد آنها مفید است.
شامل منابع کامل به منابع NURBS اضافی است.
چه شما کد خود را بنویسید و چه بخواهید بینش عمیق تری در مورد نحوه کارکرد برنامه گرافیکی رایانه خود داشته باشید ، مقدمه ای بر NURBS دانش شما را تا حدی بی نظیر با سایر منابع افزایش داده و گسترش می دهد.




:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

هنگام برخورد با جابجایی و ذخیره سازی زباله های هسته ای ، اهمیت ایمنی و محیط زیست بسیار مهم است. 20 فصل در "مقدمه ای بر بیحرکتی پسماند هسته ای" همه جنبه های مهم بیحرکتی ، از فروپاشی هسته ای ، مقررات ، فناوری ها و روش های جدید را پوشش می دهد. تمرکز قابل توجهی بر تجزیه و تحلیل ماتریس های مختلف مورد استفاده در حمل و نقل است: سیمان ، قیر و شیشه ، با بیشترین توجه به شیشه. فصل آخر بر ارزیابی عملکرد هر ماتریس و پیشرفتهای جدید سرامیک و مواد کامپوزیت شیشه ، روشهای ترموشیمیایی و بیحرکتی ماتریس فلز درجا متمرکز است. این کتاب به طور کامل همه مسائل پیرامون ضایعات هسته ای را پوشش می دهد: از کجا می توان پسماندهای هسته ای را در محیط زیست ، از طریق تولید و منابع زباله های هسته ای ، طرح ها و فناوری های تصفیه ، فناوری های بی حرکت و اشکال زباله ، دفع و رفتار طولانی مدت. توجه ویژه ای به رویکردها و فناوری های مورد تأیید بین المللی و کاربردهای جهانی است.مقدمه ای بر طبقه بندی عددی منطق تجزیه و تحلیل عددی را با استفاده از مدل های هندسی یا نمونه های کار شده بدون نمادگرایی جبری گسترده توصیف می کند. این کتاب که در 13 فصل تنظیم شده است ، جنبه های طبقه بندی و اکولوژیکی طبقه بندی عددی را پوشش می دهد. پس از ارائه مختصر اصطلاحات مختلف مورد استفاده در این اثر ، این کتاب انواع مختلفی از طبقه بندی بیولوژیکی ، از جمله طبقه بندی بر اساس ساختار ، مجاورت ، شباهت و تفاوت را بررسی می کند. سپس انواع مختلف داده های اکولوژیکی و طبقه بندی ، مانند کاهش داده ها ، تبدیل و استانداردسازی را توصیف می کند. سایر فصل ها به معیارهای بهترین طبقه بندی رایانه و پیچیدگی ها و مشکلات این طبقه بندی می پردازند. این مشکلات با مراجعه به مطالعات "" نشان داده می شود جوامع پایینی بی مهرگان دریایی ، در سراسر حوزه از برنامه نمونه گیری و ماهیت داده ها تا مشکلات مربوط به نوع رایانه مورد استفاده. فصلهای پایانی برخی از اقدامات تنوع و تفاسیری که از آنها انجام شده است ، و همچنین رابطه تنوع با طبقه بندی را در نظر می گیرد. مفهوم و کاربرد در طبقه بندی بیولوژیکی تجزیه و تحلیل های چند متغیره مختلف نیز در این متون مورد بحث قرار گرفته است. متون تکمیلی در مورد اندازه گیری اطلاعات ، تقسیم بندی و وابستگی متقابل تنوع داده ها نیز ارائه شده است. این کتاب برای زیست شناسان و محققانی که به طبقه بندی عددی پایه بیولوژیکی علاقه دارند ، ارزشمند است. در کل حوزه از برنامه نمونه گیری و ماهیت داده ها تا مشکلات مربوط به نوع رایانه مورد استفاده. فصلهای پایانی برخی از اقدامات تنوع و تفاسیری که از آنها انجام شده است ، و همچنین رابطه تنوع با طبقه بندی را در نظر می گیرد. مفهوم و کاربرد در طبقه بندی بیولوژیکی تجزیه و تحلیل های چند متغیره مختلف نیز در این متون مورد بحث قرار گرفته است. متون تکمیلی در مورد اندازه گیری اطلاعات ، تقسیم بندی و وابستگی متقابل تنوع داده ها نیز ارائه شده است. این کتاب برای زیست شناسان و محققانی که به طبقه بندی عددی پایه بیولوژیکی علاقه دارند ، ارزشمند است. در کل حوزه از برنامه نمونه گیری و ماهیت داده ها تا مشکلات مربوط به نوع رایانه مورد استفاده. فصلهای پایانی برخی از اقدامات تنوع و تفاسیری که از آنها انجام شده است ، و همچنین رابطه تنوع با طبقه بندی را در نظر می گیرد. مفهوم و کاربرد در طبقه بندی بیولوژیکی تجزیه و تحلیل های چند متغیره مختلف نیز در این متون مورد بحث قرار گرفته است. متون تکمیلی در مورد اندازه گیری اطلاعات ، تقسیم بندی و وابستگی متقابل تنوع داده ها نیز ارائه شده است. این کتاب برای زیست شناسان و محققانی که به طبقه بندی عددی پایه بیولوژیکی علاقه دارند ، ارزشمند است. و همچنین رابطه تنوع با طبقه بندی. مفهوم و کاربرد در طبقه بندی بیولوژیکی تجزیه و تحلیل های چند متغیره مختلف نیز در این متون مورد بحث قرار گرفته است. متون تکمیلی در مورد اندازه گیری اطلاعات ، تقسیم بندی و وابستگی متقابل تنوع داده ها نیز ارائه شده است. این کتاب برای زیست شناسان و محققانی که به طبقه بندی عددی پایه بیولوژیکی علاقه دارند ، ارزشمند است. و همچنین رابطه تنوع با طبقه بندی. مفهوم و کاربرد در طبقه بندی بیولوژیکی تجزیه و تحلیل های چند متغیره مختلف نیز در این متون مورد بحث قرار گرفته است. متون تکمیلی در مورد اندازه گیری اطلاعات ، تقسیم بندی و وابستگی متقابل تنوع داده ها نیز ارائه شده است. این کتاب برای زیست شناسان و محققانی که به طبقه بندی عددی پایه بیولوژیکی علاقه دارند ، ارزشمند است.






:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

مقدمه ای بر طیف سنجی لیزری غیر خطی بر اصول طیف سنجی لیزری غیر خطی تمرکز دارد. این کتاب تکنیک های تجربی نوری و طیف سنجی غیر خطی را مورد بحث قرار می دهد. این کتاب که از هفت فصل تشکیل شده است ، با مرور اجمالی اثر تحریک شده رامان و طیف سنجی منسجم رامان ضد استوکس شروع می شود ، که می تواند به طرق مختلف برای ایجاد تشعشع در مناطق ماوراء بنفش و خلاء ماوراء بنفش استفاده شود. این متن سپس ساده ترین سیستم کوانتوم مکانیکی متشکل از یک موجود جدا شده با انرژی ویژه | b & gt؛ و | a & gt؛ داشتن انرژی های Eb و Ea (Eb & gt؛ Ea) به ترتیب. فصل های دیگر امکانات هیجان انگیزی را که با جذب اشباع و تکنیک های مرتبط آغاز شده است ، از جمله بهبود دقت طیف سنجی ، مطالعات دینامیک برخورد ، بررسی می کند. و اندازه گیری بهتر ثابتهای اساسی و واحدهای اساسی فصل آخر به روش طیف سنجی مادون قرمز ، که ترکیبی از تشخیص کارآمد ، وضوح زمان و مادون قرمز منسجم است ، می پردازد. طیف سنج ها و دانشجویان تحصیلات تکمیلی این کتاب را بسیار مفید می دانند.تجزیه و تحلیل غیر هموار یک حوزه نسبتاً جدید از تجزیه و تحلیل ریاضی است. ادبیات مربوط به این موضوع عمدتاً شامل مقالات و کتابهای تحقیقاتی است. هدف از این کتاب تهیه کتاب راهنمای برای دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد ریاضی است که این حوزه جالب را به طور مفصل معرفی می کند.شامل انواع مختلف فرعی و فوق دیفرانسیل و همچنین شیب عمومی استمقدمه ای بر تکنیک های هسته ای در زراعت و زیست شناسی گیاهی ، کتابی 15 قسمتی است که با توضیح ماهیت ایزوتوپ ها و تشعشعات ، واکنش های هسته ای و رادیوایزوتوپ ها آغاز می شود. فصل های بعدی روش رادیویی ، استفاده از ایزوتوپهای پایدار به عنوان ردیاب و تجزیه و تحلیل فعال سازی برای نمونه های بیولوژیکی را توصیف می کند. فصلهای دیگر طیف سنجی فلورسانس اشعه ایکس برای گیاهان و خاکها را مورد بحث قرار می دهد. اتورادیوگرافی ؛ ایزوتوپها در مطالعات خاک ؛ ردیاب های ایزوتوپی در آزمایش میدانی. و تکنیک های هسته ای در علوم گیاهی و آب خاک فصل آخر بر تابش و سایر جهش های ناشی از اصلاح نژاد متمرکز است.
شامل ابزارهای اصلی نظریه ، به عنوان قواعد جمع و زنجیره یا قضایای ارزش متوسط ​​است
محتوا به صورت ابتدایی معرفی می شود و نمونه های زیادی را توسعه می دهد و به خواننده اجازه می دهد نظریه ای را که در بسیاری از مقالات و کتابهای تحقیقی پراکنده است ، درک کند.






:: بازدید از این مطلب : 152
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

 بر شیمی فیزیک غیر تعادلی یک گزارش انتقادی و جامع از شیمی فیزیک غیر تعادلی از زاویه نظری و تجربی ارائه می دهد. این شامل طیف گسترده ای از پدیده های غیر تعادلی از حالت پایدار نزدیک به تعادل به منطقه غیر خطی است که شامل گذار به دوقطبی بودن ، نوسانات زمانی ، نوسانات فضایی-زمانی و سرانجام دور از پدیده های تعادلی مانند تشکیل الگوی پیچیده ، بی ثباتی پویا در واسط ها می شود. ، هرج و مرج و پدیده های پیچیده رشد (فراکتال) در سیستم های فیزیکوشیمیایی.مقدمه ای بر هندسه غیر اقلیدسی برخی از مباحث مقدماتی مربوط به هندسه غیر اقلیدسی ، از جمله هندسه های هذلولی و بیضوی را پوشش می دهد. این کتاب در سه بخش و شامل هشت فصل تنظیم شده است. بخش اول شواهد ریاضی پنجمین اصل اقلیدس را در مورد وسعت یک خط مستقیم و نظریه موازی ارائه می دهد. بخش دوم برخی از مشکلات هندسه هذلولی را شرح می دهد ، مانند موارد مشابه با و بدون یک عمود بر مشترک. این قسمت همچنین به روابط طوسی و مثلث می پردازد. بخش سوم هندسه های بیضوی تک و دو را بررسی می کند. این کتاب برای دانش آموزان اصلی ریاضیات ، هنرهای لیبرالی و فلسفه ارزش زیادی خواهد داشت.
بخش اول کتاب به مطالعات نظری و تجربی در مورد پدیده های حمل و نقل در غشاها (ترمو اسمز ، الکترواسموتیک) و در سیستم های مداوم (انتشار حرارتی ، اثر سورت) نزدیک به تعادل می پردازد. ترمودینامیک ، که اصلی ترین ابزار نظری برای این منطقه است. تحولات بعدی در ترمودینامیک غیرقابل برگشت گسترده و دینامیک مولکولی غیر تعادلی در پیوست مورد بحث قرار گرفته است.
بخش دوم به حالتهای پایدار غیر خطی و انشعاب به چند پایداری ، نوسانات زمانی و مکانی-زمانی (امواج شیمیایی) می پردازد. به طور مشابه قسمت دوم به پدیده های پیچیده تری مانند هرج و مرج و رشد فراکتال که در فاصله بسیار دور از منطقه تعادل رخ می دهد ، می پردازد. تکنیک های ریاضی جدیدتر برای بررسی چنین پدیده هایی همراه با مطالعات تجربی موجود.
قسمت چهارم به پدیده های غیر متعادلی مشابه در سیستم های واقعی (سیستم های اجتماعی-سیاسی ، امور مالی و زندگی و غیره) می پردازد که برای آنها سیستم های فیزیکی-شیمیایی که در فصل های قبل مورد بحث قرار گرفت ، مدلی مفید برای توسعه نظریه های مبتنی بر علم غیر خطی ارائه می دهد. و علم پیچیدگیاین کتاب یک گزارش انتقادی از مطالعات نظری در مورد پدیده عدم تعادل از منطقه نزدیک به تعادل تا تعادل دور ارائه می دهد
مطالعات تجربی گزارش شده است که آزمون نظریه ها و محدودیت های آنها را ارائه می دهد
تأثیر مفاهیم توسعه یافته در شیمی فیزیک غیر متعادل در جامعه شناسی ، اقتصاد و دیگر علوم اجتماعی و سیستم های زنده مورد بحث قرار گرفته است



:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباطات 2000 طیف کاملی از نیازهای ارتباطی تجارت و صنعت را پوشش می دهد. مطالب کتاب در هفت قسمت تنظیم شده است. هر بخش خود را وقف جنبه ای از ارتباطات انسانی می کند. این متن ابتدا اصول ارتباطات ، مانند اصل ارتباطات انسانی و فنی را پوشش می دهد. بخش دوم به مدلهای ارتباطی و کمکها می پردازد ، در حالی که قسمت سوم به ساختار زبان و موانع ارتباطی می پردازد. در مرحله بعدی ، این کتاب در مورد ارتباطات شفاهی و کتبی بحث می کند. قسمت 6 مباحث مربوط به تحقیق را در بر می گیرد ، در حالی که قسمت 7 به موضوعات عمومی در ارتباطات مانند کلمات دردسرساز ، اشکالات ارتباطی و اختصارات می پردازد. این کتاب برای افرادی که می خواهند درک خود را از ماهیت ارتباطات انسانی گسترش دهند بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارتباطات و کنترل ها در سیستم های فیزیکی سایبری: نظریه ، طراحی و کاربردها در شبکه های هوشمند تمام اطلاعاتی را که خوانندگان در مورد سیستم های فیزیکی سایبر (CPS) مانند شبکه های هوشمند دارند که مطالعات فشرده ای را در سال های اخیر به خود جلب کرده اند ، در اختیار خوانندگان قرار می دهد. ارتباطات و کنترل ها از اهمیت اساسی برای حفظ و تثبیت عملکرد پویایی فیزیکی در این سیستم های پیچیده برخوردار هستند.

این کتاب یک درمان منظم در مورد جنبه های ارتباطی و کنترلی CPS ، همراه با برنامه های کاربردی در شبکه هوشمند در چهار بخش ، شامل اصول CPS ، ارتباطات و کنترل ها ، توضیحی در مورد ادغام با CPS ، پوشش کنترل ها با محدودیت های اطلاعاتی را ارائه می دهد. در CPS ، و برنامه های متمرکز بر روی شبکه های هوشمند به عنوان CPS تمرکز می کنند.

با بهره گیری از سالها تجربه عملی و استفاده از مثالها و تصاویر متعدد ، نویسندگان در مورد ارتباطات کلیدی بحث کرده و روشهای طراحی را که می توانند در CPS ادغام شوند ، کنترل می کنند ، اینکه چگونه می توان از طرحهای ارتباطی و کنترلی در سیستمهای عملی مانند شبکه های هوشمند ، جهت های جدید و رویکردها برای مهندسان و محققان سنتی در ارتباطات ، و سیستم های کنترل و قدرت به عنوان آنها مربوط به CPS هستند.

  • یک درمان منظم در مورد جنبه های ارتباطی و کنترلی سیستم های فیزیکی سایبری (CPS) ارائه می دهد
  • در مورد ارتباطات کلیدی بحث می کند و روش های طراحی را که می توانند در CPS ادغام شوند کنترل می کند
  • نشان می دهد که چگونه می توان از طرح های ارتباطی و کنترلی در سیستم های عملی مانند شبکه های هوشمند استفاده کرد
  • جهت ها و رویکردهای جدیدی را برای مهندسان و محققان سنتی در ارتباطات ، کنترل ها و سیستم های قدرت در ارتباط با CPS ها در بر می گیرد.


:: بازدید از این مطلب : 233
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

نظریه ارتباطات: چشم اندازهای شرقی و غربی بر فرایندها ، روش ها ، اصول و رویکردهای مربوط به نظریه ارتباطات متمرکز است. این انتخاب ابتدا دیدگاه های آسیایی را در مورد نظریه ارتباطات شرح می دهد. فلسفه چینی و نظریه ارتباطات انسانی معاصر. ارتباطات در روایت چینی ؛ و فلسفه معاصر چینی و ارتباطات سیاسی. بحث و گفتگوها بر روی ساختار و عملکرد سیستم ارتباطات سیاسی چین متمرکز است. اصول فلسفی کمونیسم چین ؛ تجسم عقل در تجربه ؛ و دیالکتیکی از قطب های نسبی. سپس متن به بررسی فلسفه و ارتباطات کره ای ، عملکرد Uye-Ri در روابط بین فردی و تعالیم Yi Yulgok می پردازد.این نشریه مدل دو سو ارتباطات بین فرهنگی بین شرق و غرب را بررسی می کند. شناخت بین فردی ، اهداف پیام و سازماندهی ارتباطات ؛ و نظریه همگرایی ارتباطات ، خود سازماندهی و تحول فرهنگی. این کتاب همچنین در مورد عملکرد Antyodaya در ارتباطات توسعه کشاورزی در هند و ارتباطات در سازمان های تجاری ژاپن تأمل می کند. این انتخاب یک مرجع ارزشمند برای محققانی است که به دیدگاه های شرقی و غربی نظریه ارتباطات علاقه مند هستند.این کتاب همچنین در مورد عملکرد Antyodaya در ارتباطات توسعه کشاورزی در هند و ارتباطات در سازمان های تجاری ژاپن تأمل می کند. این انتخاب یک مرجع ارزشمند برای محققانی است که به دیدگاه های شرقی و غربی نظریه ارتباطات علاقه مند هستند.این کتاب همچنین در مورد عملکرد Antyodaya در ارتباطات توسعه کشاورزی در هند و ارتباطات در سازمان های تجاری ژاپن تأمل می کند. این انتخاب یک مرجع ارزشمند برای محققانی است که به دیدگاه های شرقی و غربی نظریه ارتباطات علاقه مند هستند.



:: بازدید از این مطلب : 202
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباطات و مدارس در مورد انواع مختلف ارتباطات که در یک محیط آموزشی استفاده می شود بحث می کنند. متن در مورد مفاهیم اساسی و اصول اساسی در فرایندهای ارتباط بحث می کند. فصل بعدی رسانه های مختلف ارتباطی را که در آموزش مدرسه به کار می روند ، شامل صحبت کردن ، وسایل کمک تفسیری ، فیلم صدا ، تلویزیون و گفتار ضبط شده را شامل می شود. این کتاب برای مربیان و مسئولان مدرسه بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت. محققان و دست اندرکاران علوم رفتاری نیز از متن بهره مند می شوند.

ارتباطات در مددکاری اجتماعی بر نقش ارتباطات در کار اجتماعی متمرکز است. این کتاب جنبه های ارتباطی در روند کمک را مورد بحث قرار می دهد و نشان می دهد که اطلاعات و مشاوره به تنهایی برای مشتری مفید نبوده است. این کتاب که از هفت فصل تشکیل شده است ، با مروری بر ماهیت ارتباطات آغاز می شود و توضیح می دهد که چرا مطالعه روند ارتباطات می تواند در برخورد با مشکلات جدی محیط و روابط انسانی کمک کند. سپس توجه به فرآیندهای ارتباطی در کار اجتماعی با تأکید بر نقش رفتار غیرکلامی در تعامل بین مددکار اجتماعی و مشتری ، همراه با عواملی که ارتباط بین آنها را تحت تأثیر قرار می دهد ، معطوف می شود. در فصول بعدی ، عوامل اجتماعی در ارتباطات متمرکز شده اند ،با توجه به دیدگاه جامعه شناختی کار اجتماعی به عنوان مکانیزم کنترل اجتماعی و همچنین اهمیت ارتباط در روند کمک. در پایان این کتاب با توضیح چگونگی کمک آژانس اجتماعی به ماهیت فعالیت های مددکار اجتماعی ، لمس موضوعاتی از جمله مشکلات همکاری و هماهنگی در رفاه اجتماعی. این متن مورد توجه متخصصان و سیاست گذاران درگیر در کارهای اجتماعی خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

فرایندهای ارتباطی شامل مقالات سمپوزیوم فرایندهای ارتباطی است که در واشنگتن دی سی برگزار شد و در سال 1963 تحت نظارت کمیته علمی ناتو برگزار شد. این سمپوزیوم یک محفل برای بحث در مورد فرآیندهای ارتباطی فراهم کرد ، با شرکت کنندگان در جستجوی طیف گسترده ای از موضوعات سازمان یافته در مورد ارائه و انتقال داده موانع زبان و آموزش زبان ؛ ارتباطات گروهی؛ و ارتباطات انسان و کامپیوتر. این جلد از 19 فصل تشکیل شده است و با مروری بر تحقیقات در فرایندهای ارتباطی آغاز می شود ، و سپس بحث در مورد نقش علم و فناوری در جامعه اقیانوس اطلس آغاز می شود. فصل بعدی با تأکید بر پردازش اطلاعات و مشکلات عوامل انسانی ، از جمله نقش افزونگی در بهبود تبعیض ادراکی ، به ارائه داده اختصاص یافته است.نقش عملگر انسان در رابطه با استفاده از گفتار ، استفاده از صفحه کلید و کنترل های مداوم ، و نظارت بر برخی فرایندهای خودکار مورد بررسی قرار می گیرد. در فصل های بعدی با مانع زبانی به عنوان مانعی برای برقراری ارتباط و نحوه آموزش زبان می توان به غلبه بر آن پرداخت. ارتباطات گروهی؛ و ارتباطات انسان و کامپیوتر. ماهیت تعامل انسان و کامپیوتر و مشکلات ارتباطات انسان و رایانه بررسی می شود. این کتاب برای پزشکان و محققان ارتباطات مفید خواهد بود.و ارتباطات انسان و کامپیوتر. ماهیت تعامل انسان و کامپیوتر و مشکلات ارتباطات انسان و رایانه بررسی می شود. این کتاب برای پزشکان و محققان ارتباطات مفید خواهد بود.و ارتباطات انسان و کامپیوتر. ماهیت تعامل انسان و کامپیوتر و مشکلات ارتباطات انسان و رایانه بررسی می شود. این کتاب برای پزشکان و محققان ارتباطات مفید خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 199
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

شبکه ارتباطات مقدمه ای جامع و م effectivelyثر در زمینه واقعیتهای مهندسی شبکه ارتباطات است. این کتاب که هم برای محل کار و هم برای کلاس درس نوشته شده است ، پایه و اساسی را ایجاد می کند و پاسخ های لازم برای ایجاد یک شبکه کارآمد و پیشرفته را ارائه می دهد - شبکه ای که می تواند برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده گسترش یابد و با استفاده از پیشرفت های آینده تکنولوژی پیشرفت کند. این برنامه بر روی سه بلوک ساختمانی است که شبکه ارتباطی از آنها ساخته شده است: مالتی پلکس ، سوئیچینگ و مسیریابی. این بحث ها بر اساس این دیدگاه استوار است که شبکه های ارتباطی در مورد به اشتراک گذاری کارآمد منابع است.

پیشرفت طبیعی است: این کتاب با پیوندهای فیزیکی جداگانه آغاز می شود و به ترکیب آنها در یک شبکه ادامه می یابد. این رویکرد تحلیلی است: بحث توسط تجزیه و تحلیل ریاضی و راه حل مشکلات خاص مهندسی پیش می رود. مفاهیم بنیادی با جزئیات توضیح داده شده و موضوعات طراحی از طریق نمونه های دنیای واقعی از فن آوری های فعلی در متن قرار می گیرند. متن پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با ترافیک محدود به محدودیت ارائه می دهد. کنترل تراکم برای ترافیک کشسان. صف سوئیچ بسته؛ تعویض معماری؛ مسیریابی مسیر مجازی؛ و مسیریابی برای کیفیت خدمات. این برنامه همچنین شامل بیش از 200 تمرین عملی و مسائل تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نامه است.

این کتاب مورد توجه متخصصان شبکه ای خواهد بود که کارشان در درجه اول تعریف و پیاده سازی معماری است ، یعنی مهندسان و طراحان شبکه در شرکت های مخابراتی ، آزمایشگاه های تحقیقات صنعتی و غیره. این همچنین به دانشجویان سال آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد سال اول در برنامه های EE ، CE و CS متوسل خواهد شد.

  • به طور سیستماتیک از مدل ها و تجزیه و تحلیل های ریاضی برای توسعه درک عملی از مشکلات اصلی مهندسی شبکه استفاده می کند.
  • پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با میزان محدود ترافیک ، کنترل ازدحام برای ترافیک الاستیک ، صف سوئیچ بسته ، معماری سوئیچینگ ، مسیریابی مسیر مجازی و مسیریابی برای کیفیت خدمات را فراهم می کند.
  • شامل بیش از 200 تمرین عملی و مشکلات تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نام

 

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباط ، صمیمیت و روابط نزدیک گزارشی از ماهیت روابط صمیمی و تأثیرات آن بر خودپنداره های افراد را ارائه می دهد. توسعه و حفظ روابط صمیمی همراه با انگیزه ها و اهداف افراد در پیگیری صمیمیت مورد بررسی قرار می گیرد. ماهیت تبادلات اجتماعی در روابط صمیمی ؛ و عواقب آن برای افرادی که خود را منزوی اجتماعی می بینند. نقش حیاتی ارتباط در روابط صمیمانه مورد تأکید قرار گرفته است. این کتاب که از هفت فصل تشکیل شده است ، با بحث در مورد نقش خودافشایی در روابط صمیمی و همچنین خطراتی که افراد هنگام افشاگری خود متحمل می شوند ، آغاز می شود.در فصل بعدی یک مدل تعاملی شناختی از ماهیت صمیمیت و روابط صمیمی در چارچوب تئوری یادگیری شناختی-اجتماعی و رویکرد تئوری سیستم ها در ارتباط ارائه شده است. سپس تأثیر انگیزه های افراد در روابط ، همراه با نقش دو انگیزه اساسی انسان - قدرت و صمیمیت - بر عشق و دوستی مورد توجه قرار می گیرد. فصل های باقیمانده بر اهمیت فرایند شناسایی - یعنی چگونگی اصلاح هویت افراد و دیگران در تعامل اجتماعی - در ایجاد روابط متمرکز است. الگوهای تبادل غیرکلامی در روابط نزدیک. چگونه و چرا تنهایی رخ می دهد؛ و ماهیت فرایندهای تبادل اجتماعی در روابط صمیمی.این کتاب با یک نتیجه گیری خاتمه می یابد که دیدگاهی در مورد چرایی ایجاد روابط صمیمانه در افراد دشوار یا آسان برای آنها فراهم می کند. این مونوگرافی باید منبع ارزشمندی برای روانشناسان و جامعه شناسان باشد.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

یک بررسی جامع از ساختارها و فعالیتهای زیستی پلی ساکاریدهای فعال زیستی جدا شده از گیاهان سنتی ، قارچ ها و جلبک های دریایی را ارائه می دهد. این موضوعات خاص را براساس تجربه غنی نویسندگان ، از جمله فن آوری های استخراج ، تکنیک های عملی مورد نیاز برای تصفیه و تقسیم ، استراتژی ها و مهارت های روشن سازی ساختارهای ریز ، پروتکل های in-vitro و in-vivo و روش های ارزیابی خاص ، توصیف و بحث می کند. فعالیتهای زیستی ، از جمله فعالیتهای تعدیل کننده سیستم ایمنی ، فعالیتهای ضد سرطان ، فعالیتهای ضد اکسیدان و سایر فعالیتها.

این کتاب منحصر به فرد همچنین در مورد روابط ساختاری - عملکردی (فعالیتهای زیستی) مبتنی بر مطالعات ساختاری بحث می کند. این کار جامع می تواند به عنوان یک کتاب راهنما برای کشف کاربردهای بالقوه در غذاها ، داروها و مناطق تغذیه ای برای منافع تجاری مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک بررسی جامع در مورد فن آوری های استخراج ، و به عنوان یک راهنمای عملی برای تصفیه و تقسیم پلی ساکاریدهای فعال زیستی
    استراتژی های گام به گام برای روشن کردن ساختارهای خوب و خصوصیات مولکولی پلی ساکاریدهای فعال زیستی را به ارمغان می آورد
    شامل طراحی و روش تجربی دقیق برای بررسی فعالیتهای زیستی با استفاده از پروتکلهای in-vitro و in-vivo
    نحوه استخراج ، تصفیه و تجزیه پلی ساکاریدهای فعال زیستی را توضیح می دهد ، همچنین مزایای سلامتی را بررسی می کند
    مفید به عنوان راهنما برای کشف پتانسیل های تجاری پلی ساکاریدهای فعال زیستی به عنوان دارو ، دارو و غذاهای کاربردی

    مواد جلبک دریایی زیست فعال برای کاربردهای غذایی کاربردی: مواد طبیعی برای رژیم های غذایی سالم انواع مختلفی از جلبک های دریایی فعال را ارائه می دهد و کاربردهای آنها را در محصولات غذایی کاربردی معرفی می کند. با ارائه خلاصه ای از مواد حاصل از جلبک دریایی ، این کتاب به طور سیستماتیک مواد جدید و مواد فعال زیستی را که هم از نظر محیط زیست سازگار هستند و هم برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند ، مورد بررسی قرار می دهد. این منبع مبتنی بر شواهد ، اطلاعات زیادی در مورد کاربردهای جلبک دریایی به عنوان راه حلی برای تأمین تقاضای جهانی در حال افزایش برای منابع غذایی پایدار ارائه می دهد. این یک مرجع اساسی برای هر کسی است که در تحقیقات مواد جلبک دریایی ، پردازش جلبک دریایی و مواد غذایی و رشته های بهداشتی شرکت دارد.

 در مورد استفاده از مواد جلبک دریایی فعال فعال به عنوان یک کلاس جدید از مواد غذایی بحث می کند
        موارد استفاده از جلبک دریایی را به عنوان عوامل ژل زنی که برای بازسازی ، پوشش و کپسوله سازی مواد غذایی استفاده می شود ، بیان می کند
        به طور سیستماتیک مواد جدید و مواد فعال زیستی را که هم سازگار با محیط زیست هستند و هم برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند ، جستجو می کند

http://varooe.blogfa.com/post/10
https://takamolat.blogsky.com/1399/12/07/post-27/
https://nitran.blogiran.net/Post/8
http://birnam.azadblog.com/post-194208.html
http://fifband.takblog.net/Post/7/
http://utanvir.famblog.ir/post/11
http://toofanatash.mahdiblog.com/article-22.html
http://robero.blogtez.com/post19.php
https://birtanips.farsiblog.com/1399/12/07/55
http://zakanan.rahatblog.ir/post/34
http://ditrooshh.samenblog.com/845
http://ekteshaf.royablog.ir/post/42
http://wastin.limoblog.ir/post-33.html
http://kavbish.shoplogger.ir/post/23
http://aiiinternet.loger.ir/post/22
http://avandir.b88.ir/post-189562.html
http://sidnip.bestblog.ir/post/20
http://mohemtar.loxblog.com/post/25/
http://telegrafer..com/post/43
http://talayab.avablog.ir/post/45/
http://hilarin.parsiblog.com/Posts/48/
http://kantigg.blog.ir/post/785



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

چگونه مي توان از طريق اينترنت از طريق اينترنت درآمد كسب كرد و از طريق اينترنت درآمد كسب كرد با كنار گذاشتن اين گزينه رشته اي خیس , بياييد بهترين روش كسب درآمد در اينترنت را با ذكر فعاليتهايي كه مي تواند بوسیله هر كس صورت پذیرد , سوای فريب و سوای كلاهبرداري ببينيد . حتمی به ذكر است كه كسب درآمد واقعي هیچ گاه آسوده نيست و هر شغلي , حتي گاهي زمان ها به گاه , به تعبير جدي نياز به درد .
چه گونه مي توانيم از طريق اينترنت درآمد كسب كردبزرگترين مزيت اينترنت خیر چندان در سهولت كسب درآمد است , البته در اين واقعيت است كه شما مي توانيد اين كار را از منزل يا هر جاي ديگر , با كامپيوتر در دست و فارغ از داشتن ويژگي معلوم انجام دهيد .
بياييد دريابيم كه مي تواند به شما امكان دهد مي توانيد در اينترنت پول بدستيديد , به كلاهبرداري و كلاهبرداري نگاه كنيد .
1 ) فروش در eBay
هر آنچه واقعاً نيازي به آن نداريد مي توانيد در eBay تاراج شود . از اميد مي توان به سايت ديدگاه ديدني كرد - > eBay .
سايت اي بي -
حمل فقط كالا و حمل كالا در حالي كه نرخ eBay پايين ( درصدي ) است منجر افزايش درآمد نتایج از فروش گاه به گاه اعمال مي شود .
در صورتی‌که از لحاظ فني هيچ مشكلي نیست , البته براي فروش موفقيت آميز يك کار یگانه حتمی است : شما سوای ايجاد شكاف در خريداران , از ايجاد صفحه های مال مراقبت شده و در اعتماد‌به‌نفس قابل اعتماد نيست .
هرچه برخورد مي توان تصحيح كرد , موضع گيري مي كند .
همچنين براي اطمينان از خريد مردمان بايد دستکم پيشنهادات سنجیده و منطقي را تعيين كنيم .

ايجاد يك وب لاگ كه كسب و كار شما به راحتي و سهل و آسان نخواهد شد : با استعمال از Blogger . com مي توانيد يك وب لاگ را به صورت رايگان ثبت كنيد , با به کارگیری از برنامه Google Adsense تبليغات را انجام مي دهيد و آن گاه آغاز به نوشتن مي كنيد ( به كسب درآمد ديگر با يك وب لاگ و تبليغات Google به Adsense مراجعه كنيد ) .
سايت بلاگرهر سايت بيشتر مي شود , در‌حالتی که كسب كنيد حتي در‌صورتی‌که براي موفقيت در ارقام جذاب باشد ( به صورت نمونه 5 يورو طی روز به صورت میانگین ​​متوسط ) دستکم 10 , 000 بازديد ماهانه داشته باشيد ( بسته به مسئله نيز متعدد است ) , به ويژگي در شرایطی که اين كار را نكنيد سهل وآسان نيست هيچ چيز جالبي براي نوشتن ندارد
نكته دارای اهمیت خیر صرفا الهام بخش خویش را نوشتن هر روز يا حتماً است . برخي از وب لاگ ها به همين ترتيب استارت به كار مي كنند , آن گاه به لطف تبليغات و حاميان مالي تبديل به سايت هايي با هزاران بازديد و هزاران يورو شدند , تا جايي كه به يك شغل تبديل شود .
3 ) نوشتن در وب لاگ ها يا سايت هاي
ديگر در اختيار شما قرار مي گيرد و از وب لاگ خویش برخوردار‌است , در نصیب ( نوشتن ( مي توانيد با شما تماس بگيريد , مي توانيد آن را تحت عنوان مجاني براي سايت هاي ديگر يا وب لاگ هاي ديگر بنويسيد . ; در اين شرایط ما مدرس عاقبت خودتان هستيد زيرا مي توانيد شب يا روز بنويسم , از منزل يا دفتر کار بنويسيم يا در يك روز يا هفته يك لحظه آزاد مي شود , همچنين با توافق فراواني نوشتن و پارامترهاي مطالب با منبع شما ( صاحب و مالک سايت يا قیم وي ) )

http://telegrafer.rozblog.com/post/33

https://webzi.ir/blog/growing-up/P50-make-money-from-bloging.html



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

 

  1. فهرست مطالب

    صفحات 159 163

درباره کتاب

 

 

 

شرح

 

سندرم آنوریسم-استئوآرتریت: جهش ژنی SMAD3 یک نوع از اولین نوع از کشف ، تحقیقات و مراقبت های ژنتیکی مرتبط با AOS است. با رشد زمینه آئورتوپاتی های محرک ژنتیکی ، این مرجع مهم جدیدترین اکتشافات در این زمینه را گردآوری می کند و به متخصصان قلب ، جراحان قلب و قفسه سینه ، متخصصان ژنتیک بالینی ، جراحان عروقی ، جراحان ارتوپدی و محققان اجازه می دهد بدون نیاز به جمع آوری دانش مورد نیاز خود را بدست آورند. داده های منابع مختلف

پوشش شامل همبستگی ژنوتیپ و فنوتیپ ، نقش عملکردی SMAD3 و بینش از نقش سیگنالینگ TGFbeta در بیماری آئورت است. این کتاب باعث افزایش دانش در مورد AOS ، ارائه آگاهی و مراقبت بهتر بیمار از این بیماری تهاجمی می شود.

 

ویژگی های اصلی

  • پوشش سندرم آنوریسم-استئوآرتریت ، از کشف ژنتیکی گرفته تا مراقبت از بیمار
  • شامل راهنمایی مدیریت بالینی در مورد درمانهای قلبی عروقی و جراحی بهینه است
  • سندرم غالب اتوزومال ناشی از جهش در ژن SMAD3 را توضیح می دهد
  • ویژگی های اصلی این سندرم را مشخص می کند ، از جمله آنوریسم شریانی و شکنجه ، آرتریت زودرس و ویژگی های خفیف کرانیو صورت

ج



:: بازدید از این مطلب : 187
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

 

درباره کتاب

 

 

 

شرح

پزشکان شاغل در اورژانس می توانند از تجربه به دست آمده از استفاده از تکنیک های بی حسی موضعی برای دستیابی به نفوذ و بلوک های عصبی بهره مند شوند. در این محیط ، بیهوشی موضعی برای درمان درد در صورت آسیب دیدگی و همچنین برای انجام روشهای تشخیصی و درمانی ایمن و مؤثر است.
اما معیارهای بلوک مچ پا چیست؟ تکنیک انجام بلوک عصبی ساعد در زیر سونوگرافی چیست؟ چگونه می توان درد دندان را با بی حسی موضعی درمان کرد؟ نیاز به یادآوری نشانه ها یا آناتومی اولتراسوند در مواقع اضطراری می تواند پزشک را به ضرر بیمار سوق دهد.
این کمک حافظه عملی و مصنوعی ، حمل و مشاوره آسان ، اطلاعات دقیقی در مورد:
• تکنیک های انجام بی حسی موضعی ارائه می دهد.
• نشانه ها و تکنیک های بلوک هدایت شده با سونوگرافی صورت ، گردن و اندام.
• یک روش آرام بخش مکمل.

ویژگی های اصلی

یادآوری عملی و مصنوعی - تکنیک های استفاده از بی حسی موضعی - نشانه ها و تکنیک های بلوک های هدایت شده با سونوگرافی صورت ، گردن و اندام - رویکردی برای آرام سازی مکمل

ج



:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

درباره کتاب

 

 

 

شرح

اوضاع بحرانی در اتاق عمل خوشبختانه بسیار نادر است ، اما پزشک باید بداند که چگونه با تصمیم سریع می تواند با آنها برخورد کند. بی حسی بالینیمجموعه ای از موارد بالینی واقعی را که توسط نویسنده پس از بیش از 35 سال تمرین انتخاب شده ارائه می دهد. هرچقدر که مشکل ساز باشد ، گاهی اوقات نامفهوم است ، این موارد مهم که تقریباً به اشتباه انجامیده و بطور دقیق حل و فصل شده اند ، شرح مختصری از مسئله و راه حل آن ارائه شده است. آنها با یک تجزیه و تحلیل گذشته نگر به پایان می رسند که به وضوح توضیح می دهد که راه حل اتخاذ شده بهترین یا تنها راه ممکن است. گزینه های دیگر نیز در نظر گرفته شده است ، که با توصیه ها و "نکات" تکمیل شده اند تا از سناریوهای فاجعه جلوگیری شود. بنابراین این کتاب ترکیبی عالی از مشکلاتی است که احتمالاً بوجود می آیند و روشهای مناسبی که هر متخصص بیهوشی باید با آن آشنا باشد را تشکیل می دهد. با تشکر از رویکرد بسیار کاربردی آن ، این کمک خواهد کرد



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

سایت تنویما بررسی محصولات و نحوه خدمات پاورپوینت دروس پیشرفت در سیستم های تولید مواد غذایی برای اراضی خشک و نیمه خشک: قسمت A شامل سمپوزیوم "" پیشرفت در سیستم های تولید مواد غذایی برای مناطق خشک و نیمه خشک "از مجموعه سمپوزیوم بین المللی است که در آوریل 1980 در کویت برگزار شد. این پنج کتاب ، با جدا کردن پنج جلسه اول سمپوزیوم ، این کتاب با بحث در مورد نیازهای اراضی خشک آغاز می شود. سپس با فناوری بیوتکنولوژی که ممکن است کاربردهای ارزشمندی در اراضی خشک و نیمه خشک پیدا کند مقابله می کند. علاوه بر این ، جنبه های مدیریت آب و تحمل محیط زیست درگیر در این محیط های سخت را بررسی می کند. مقالات ارائه شده ، نشاط و شادابی را به این امید می بخشد که بهره برداری مناسب و کارآمد از فن آوری های مختلف می تواند صنایع در حال توسعه برای اراضی خشک و نیمه خشک را تحول دهد.پاورپوینت درس چهارم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس 5 انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس 6 انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس هفتم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی: روش پژوهش در تاریخ؛ بررسی و سنجش اعتبار شواهد و مدارک ادامه در 

پیشرفت در رئولوژی مواد غذایی و کاربردهای آن جدیدترین پیشرفت ها در اندازه گیری و استفاده از رئولوژی مواد غذایی را ارائه می دهد که یکی از مهمترین ابزارها برای شرکت های مواد غذایی در هنگام توصیف مواد تشکیل دهنده و محصولات نهایی و پیش بینی کننده عملکرد محصول و پذیرش مصرف کننده است.

تقسیم در دو تمرکز اصلی ، کتاب تجزیه و تحلیل عمیق از پیشرفت های عمومی در این زمینه ، با پوشش رابطه بین ریزساختار مواد غذایی و رئولوژی ، استفاده از تریبولوژی در مطالعه فرآوری دهان ، استفاده از برشی نوسانی دامنه بزرگ ارائه می دهد. (LAOS) اندازه گیری و رئولوژی تبدیل فوریه در مواد غذایی ، و تأثیر الیاف و توزیع اندازه ذرات در رئولوژی مواد غذایی ، و همچنین بسیاری از پیشرفت های دیگر.

این کتاب که توسط تیمی برجسته نویسندگان بین المللی نوشته شده است ، پوشش عمیق و پیشرفته ای از این موضوع اساسی در مورد پذیرش مصرف کننده مواد غذایی را ارائه می دهد.

  • محققان برتر در زمینه رئولوژی را با هم جمع می کند ، و زمینه ای جامع و پیشرفته از حوزه مطالعاتی را برای مدیریت کیفیت غذاها و به دست آوردن پذیرش مصرف کننده فراهم می کند.
  • پوشش عمیق پیشرفتهای رئولوژی را نشان می دهد ، بسیاری از آنها قبلاً هرگز نشان داده نشده اند ، از جمله قبیل شناسی ، اندازه گیری برشی بزرگ دامنه دامنه و تأثیر الیاف و توزیع اندازه ذرات در رئولوژی مواد غذایی
  • حاوی اطلاعاتی است که بسیار مرتبط با صنعتگرانی است که می خواهند خصوصیات رئولوژیکی غذاهایی را که در آن کار می کنند بهبود بخشد

  https://tanvima.ir/



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

پیشرفت های مربوط به برچسب زدن به مواد غذایی و آشامیدنی ، پیشرفت های اخیر در زمینه برچسب زدن تحقیقات و تنظیم موارد را بررسی می کند ، موضوعاتی مانند تغذیه و اطلاعات خطر ، ردیابی ، ادعاهای بهداشتی و استاندارد سازی ، و همچنین فن آوری های جدید برچسب زدن و موضوعات مصرف کننده را پوشش می دهد. آیین نامه اطلاعات غذایی اتحادیه اروپا در دسامبر سال 2014 وارد عمل می شود و این کتاب به منظور ارائه اطلاعات به موقع و مفید به تولید کنندگان در این منطقه و همچنین در مقیاس جهانی طراحی شده است. قسمت اول انواع مختلفی از اطلاعاتی را که می توانید یا باید در برچسب مواد غذایی وجود داشته باشد ، پوشش می دهد. بخش دوم نگاهی به تحولات اخیر در فن آوری برچسب زدن مواد غذایی ، مقررات و اجرای آن دارد.

  • کمک های صنعت ، نهادهای صنفی ، دولت و دانشگاه ها را گرد هم می آورد.
  • مشاوره به موقع برای افراد مربوط به چارچوب قانونی برای برچسب زدن مواد غذایی ، با اطلاعات مربوط به مقررات اطلاعات غذایی اتحادیه اروپا و همچنین بازار ایالات متحده ارائه می دهد.
  • مباحث مربوط به ادعاهای مربوط به تغذیه و سلامتی و برچسب های GM ، اخلاق و محیط زیست را مرور می کند


:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

پیشرفت در تست اصالت مواد غذایی موضوعی را در بر می گیرد که هم برای صنایع غذایی اهمیت دارد و هم مسئولیت آن تهیه برچسب گذاری دقیق و دقیق از محصولات آنها و حفظ ایمنی مواد غذایی و دستگاه های دولتی و سازمان هایی است که وظیفه دارند ادعای ادعا کنند. اصالت غذاتجسس غذاها با گزینه های ارزان تر سابقه طولانی دارد ، اما تکنیک های تحلیلی که می توانند برای آزمایش این موارد بکار روند ، در حال پیشرفت هستند.این کتاب طیف گسترده ای از روش ها و تکنیک های مورد استفاده در آزمایش اصالت غذایی را شامل می شود که شامل پیاده سازی ها و فرآیندهای جدید است. در بخش اول کتاب ، به طور مفصل ، مبنای علمی و روند استفاده از این تکنیک ها مورد بررسی قرار گرفته است ، در حالی که بخش های دیگر نمونه های خاصی از کاربرد این تکنیک ها را در آزمایش غذاهای مختلف برجسته می کند.این کتاب که توسط متخصصان آکادمی و صنعت نیز نوشته شده است ، به روزترین و جامع ترین پوشش این زمینه مهم و با پیشرفت را ارائه می دهد.

  • موضوعی را پوشش می دهد که هم از نظر صنایع غذایی و هم برای سازمان های دولتی وظیفه تأیید امنیت و اصالت محصولات غذایی را دارد.
  • طیف گسترده ای از روش ها و تکنیک های مورد استفاده در آزمایش اصالت غذایی ، از جمله پیاده سازی ها و فرآیندهای جدید را ارائه می دهد
  • نمونه های خاصی از استفاده از تکنیک های نوظهور و استراتژی های آزمایش برای غذاهای مختلف را برجسته می کند


:: بازدید از این مطلب : 165
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی نتایج دقیق در آزمایشگاه بالینی: راهنمایی برای تشخیص و تصحیح خطا دوم ، بررسی کاملی از عوامل ایجاد خطا در کلیه زمینه های آزمایشگاهی بالینی را ارائه می دهد. این راهنما قابل اعتماد به مسائل مربوط به تداخل در تمام آزمایش های آزمایشگاهی ، از جمله اپی ژنتیک بیمار ، فرآیندهای جمع آوری نمونه ، آنزیم ها و نشانگرهای زیستی می پردازد. پزشکان و دانشمندان آزمایشگاه هر دو از این مرجع بهره مند می شوند که بحث را در مورد تجزیه و تحلیل دقیق نمونه ها و مراقبت بهینه از بیماران انجام می دهد. از این رو ، این مرجع عالی برای آزمایشگران بالینی ، از کارآموزان ، گرفته تا آسیب شناسان و مدیران با تجربه است.

  • پوشش جامع در مورد غدد درون ریز ، آنکولوژی ، خون شناسی ، ایمونوهیستوشیمی ، ایمونولوژی ، سرولوژی ، میکروبیولوژی و آزمایشات مولکولی را فراهم می کند
  • شامل مطالعات موردی جدید است که پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی ارتباط بالینی و خطاهای جلوگیری از برجسته را برجسته می کند
  • برترین عناوین منتشر شده در انواع تخصص های پزشکی برجسته است
  • توسط كتابداران پزشكي و متخصصان محتوا بازبيني شده و انتخاب هاي كليدي در فهرست سالانه آنها وارد شده است استیل کولین: یک رویکرد به مکانیسم عمل مولکولی یک مطالعه عمیق از سیستم انتقال دهنده عصبی است ، با تمرکز زیادی روی استیل کولین و عملکرد آن و سیناپس کولینرژیک. این کتاب که به هفت فصل تقسیم شده است ، موضوعات زیر را در بر می گیرد: عملکرد سیناپس کولینرژیک؛ حرکت یون ها در غشاها. پتانسیل تحریک پس از سیناپسی؛ ماهیت کولین گیرنده ها و کولین استرازها. ساختار مراکز فعال آن و الگوی چیدمان گیرنده های غشای کولینورسپتین. این کتاب همچنین شامل ارزیابی کمی از عملکرد انتقال دهنده های عصبی است. ظرفیت واکنش مولکول استیل کولین و اثرات آن بر انتهای عصب و الیاف عصبی. و انتشار واسطه ها و هورمون ها متن برای کسانی که در زمینه های زیست شناسی تخصص دارند توصیه می شود ،روشهای بهبود فرآیندهای تجاری بطور مداوم توسعه می یابد ، اما تعداد کمی موفقیت آمیز هستند. مشکلات متداول پیش آمده شامل عدم موفقیت فرایندها در برآورده کردن انتظارات و عدم توانایی در حفظ یا تکثیر این فرایندهای تجاری است. مشارکت پرسنل در سطح مردمی و همچنین در سطح مدیریت ، در اجرای روشهای مؤثر بهبود فرآیند ضروری است. نویسندگان یک رویکرد گام به گام به موضوع بهبود کارایی فرآیند ارائه می دهند ، بیش از 200 نکته و دستورالعمل و همچنین رسیدگی پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی به مشکلات و موضوعات خاص مشترک را ارائه می دهند. استراتژی ارائه شده این است که یک دید وسیع و شهودی ، اما آموخته از روشهای بهبود فرآیند داشته باشد ، و تاکتیک های بیان شده بر اساس دستورالعمل ها ، خطاهای رایج و درس های آموخته شده است. یک رویکرد گام به گام برای بهبود کارایی فرآیند ارائه می دهد * بیش از 200 نکته و دستورالعمل ارائه می دهد * به مشکلات و موضوعات خاص می پردازد ، خطاهای رایج و درس های آموخته شده را تشریح می کند.


:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

اصول و عملکرد حسابداری اصول و عرفی را که ساختار عملکرد حسابداری را ارائه می دهد ، توصیف می کند. بسیاری از سؤالات از امتحانات گذشته انجمن سلطنتی هنرها ، انجمن حسابداران خبره و شرکتی ، جامعه حسابداران گنجانیده شده و مؤسسه حسابداران دارای مجوز گرفته شده است. این کتاب به 19 فصل تقسیم شده و با مختصری از سیستم ورود مضاعف حسابداری آغاز می شود. فصلهای قابل توجهی به روشهای حسابداری مربوط به مدیریت انواع مختلف حسابها ، رسیدها ، پرداختها و مخارج اختصاص یافته است. سایر فصل ها اعتبار اصول درگیر و محدودیت های کنوانسیون را بررسی می کنند. این متن مبتنی بر این اعتقاد است که تمایز اغلب نقل قول بین تئوری و عمل فاجعه بار گمراه کننده است. این نشان می دهد که تئوری خوب و عمل خوب تفکیک ناپذیر هستند. این کتاب برای حسابداران و دانشجویان حسابداری مفید خواهد بود.این مجموعه که بیش از 500 سال از ادبیات حسابداری به زبان انگلیسی منعکس شده است که منعکس کننده یک عمر تحقیق علمی است ، این کتاب شامل بیش از 5000 نقل قول بین 1-20 سطر طول است. این کتاب با هدف ارائه یک دیدگاه تاریخی و همچنین یک مرور کلی به روز درباره آنچه حسابداری و حسابداران انجام داده اند ، چه بوده و می باشد ، و هم به عنوان کتاب مرجع و هم به عنوان یک ابزار تحقیق در نظر گرفته شده است. دامنه آن از علاقه عمومی به پیشرفته ، شامل قوانین ، رویه ها و معیارها ، نظرات حرفه ای و دانشگاهی و مبانی اجتماعی و منطقی حسابداری گسترش می یابد. همچنين به كار دانشمندان در زمينه هاي ديگر كه تاثيري در كار و انديشه حسابداري دارند ، رسم مي شود.

این راهنمای کاربردی و کاربردی آسان ، نامگذاری شده در Doody's Core Titles 2013 ، موارد مداخله در همه آزمایشات آزمایشگاهی ، از جمله اپی ژنتیک بیمار ، روند جمع آوری نمونه ، آنزیم ها ، نشانگرهای زیستی را برطرف می کند. بنابراین پزشکان و دانشمندان آزمایشگاه می توانند به یک مرجع اعتماد کنند که هم به نیازهای آنها برای تجزیه و تحلیل دقیق نمونه ها و هم بهینه از بیمار صحبت می کند.

نتایج آزمایشگاههای نادرست بیمارستان و آسیب شناسی به خصوص در شرایط مراقبت حاد می تواند گیج کننده و مشکل ساز باشد. در حالی که برخی از عوامل ایجاد تداخل ، می توانند در آزمایشگاه شناسایی شوند ، تشخیص بسیاری دیگر غالباً به جزئیات بالینی که در دسترس دانشمندان آزمایشگاه یا آسیب شناس نیست بستگی دارد. بنابراین ، پزشکان باید در شناسایی چنین گزارش های نادرست مهارت پیدا کنند و با پاتولوژیست ها و دانشمندان آزمایشگاه همکاری کنند تا بتوانند منشأ اینگونه مداخلات را درک کنند ، نتایج را تصحیح کنند و سپس تصمیم بگیرند که برای مدیریت صحیح بیمار چه دوره عملی را باید دنبال کرد.

  • نامگذاری شده به Doody's Core Titles 2013 ، ابزاری برای توسعه مجموعه برای كتابخانه های علوم بهداشتی از هر اندازه ، توسط Doody Enterprises
  • اطلاعات عملی هم برای پزشکان و هم برای دانشمندان آزمایشگاه ، در قالب جداول و نمودارها برای مراجعه آسان ارائه شده است
  • به جای جزئیات مکانیسم های سم شناسی که به خوبی در کتب درسی سم شناسی پوشانده شده اند ، بر دامنه و منابع مداخله تمرکز کنید
  • دخالت در غدد درون ریز ، آنکولوژی ، خون شناسی ، ایمونوهیستوشیمی ، ایمونولوژی ، سرولوژی ، میکروبیولوژی و آزمایشات مولکولی را تحت پوشش قرار می دهد


:: بازدید از این مطلب : 266
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

در درجه اول برای مدیریت متوسط ​​و خردسال که با اطلاعات مالی سر و کار دارند بدون اینکه واقعاً درک مطالب را انجام دهند ، طراحی شده است. دانشجویانی که در حال تحصیل حسابداری به عنوان یک موضوع غیر تخصصی هستند ، به عنوان مثال در یک دوره تحصیلی یا دوره مهندسی. این کتاب به عنوان یک مرجع اساسی در طول دوره مورد استفاده قرار می گیرد.

همچنين در ارائه زمينه اساسي مورد نياز قبل از حرکت به مطالعه فني تر و عميق تر موضوعي که ممکن است در برخي دوره ها نياز داشته باشد ، به ويژه کمک خواهد کرد. دانشجویانی که برای تبدیل شدن به یک حسابدار حرفه ای در یک دوره تحصیل مشغول به کار هستند ، این کتاب را نیز از مزایای اصلی می یابند.

علاوه بر تجدید نظر در خارج ، فصل جدید جدید "تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری طولانی مدت" که تصمیمات سرمایه گذاری سرمایه را در بر می گیرد ، بخش آخر کتاب را شامل می شود: استفاده از اطلاعات مالی برای مدیریت یک تجارت. این فصل به فرایند ارزیابی سرمایه گذاری می پردازد و تکنیک های اصلی ارزیابی سرمایه گذاری را از دیدگاه یک غیر متخصص را در بر می گیرد: دوره های بازپرداخت ، نرخ حسابداری بازده و روش های جریان نقدی با تخفیف فقط برخی از مباحث جدید است.

تمرکز روی سطح درک است که یک فرد غیر متخصص در محل کار به این ترتیب نیاز دارد ، در کنار نگه داشتن بقیه کتاب ، فصل شامل مثالها و تمرینهای عملی برای تقویت درک خواننده است.

  • Jargon رایگان و آسان برای درک - بدون دانش قبلی در مورد موضوع لازم است
  • روی اصول و استفاده از اطلاعات حسابداری متمرکز است
  • سؤالات را مرور کنید تا پیشرفت در هر مرحله را ارزیابی کنید و بسیاری از تمرینها و مثالهای کاملاً کار شده حسابداری برای تغییرات در سطح قیمت: تئوری و رویه ها اهمیت اقدامات را برای درج اثرات تغییر قیمت ها در سیستم های حسابداری هر بنگاه نشان می دهد و بنگاه ها را ترغیب می کند که این ترکیب را به عنوان یک روال عادی رفتار کنند. این کتاب نشان می دهد که قیمت ها در واقع سالها در حال تغییر بوده اند ، و سپس مشکلات تغییر قیمت ها را تحت تأثیر حسابرسی قرار می دهد. سپس ، این متن با کمک چند مثال ساده این مشکلات را نشان می دهد. این کتاب همچنین شامل اظهارات ارگانهای حرفه ای و پیشنهادهایی است که مورد حمایت قرار گرفته است. بخش دوم به سایر روشها و مفاهیم حسابداری می پردازد كه همراه با مثالهای مصور است. این کتاب برای متخصصان حسابداری و افرادی که در شرکت های تجاری کار می کنند مفید خواهد بود.


:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

کارشناسان برتر متخصص در مدیریت مهمان نوازی مقالاتی را در این مجموعه جدید ارائه داده اند که تحولات اخیر در حسابداری و امور مالی را توضیح می دهد. مطالب حاصل از ترکیبی از کار میدانی و تجربه عملی تهیه شده است. تأکید مدیریتی به این معنی است که محتوا کاملاً در سطح بین المللی مرتبط است و محدود به چارچوب قانونی کشورهای مختلف نیست. حسابداری و امور مالی یک مرور کلی درباره: * تجزیه و تحلیل و ارزیابی عملکرد * روشها و تکنیک های برنامه ریزی * اطلاعات و کنترل مالی * مدیریت مالی. همچنين نشان مي دهد كه چگونه مي توان از آناليز عملياتي به عنوان يك ابزار مديريت براي بهبود عملكرد استفاده كرد. روش هایی برای پیش بینی موفقیت مالی یا عدم موفقیت هتل ها پیشنهاد شده است. تحقیقات در مورد شرکت های هتلداری در ایالات متحده و اروپا نشانگر شاخص های کلیدی عملکرد است که توسط مدیران هتل ها و مدیران مالی مورد استفاده قرار می گیرد. سایر مشارکت کنندگان رابط بین حسابداری و بازاریابی و مدیریت منابع انسانی را کاوش می کنند و پوشش کاملی در تدوین استراتژی مالی وجود دارد. خوانندگان همچنین در تجزیه و تحلیل و پیش بینی رفتار هزینه ها در هتل ها ، بخش آمار را مفید می یابند. مشارکت کنندگان: ریموند اشمیتگال (دانشگاه ایالتی میشیگان ، ایالات متحده آمریکا)؛ دبرا جی آدامز (دانشگاه بورنموث ، انگلستان)؛ پروفسور الیسا اس. مونکارز (دانشگاه بین المللی فلوریدا ، ایالات متحده) Richard N. Kron (مشاوره مهمان نوازی Kron ، ایالات متحده)؛ آنجلا ماهر (دانشگاه بروکسل آکسفورد ، انگلستان)؛ پیتر جی هریس (دانشگاه آکسفورد بروکس ، انگلستان)؛ Geoff S. Parkinson (حسابداران با مجوز BDO Stoy Hayward ، انگلستان)؛ پل فیتز جان (دانشگاه بورنموث ، بریتانیا)؛ پل کولی (دانشگاه اکستر ، انگلستان)؛ پروفسور آلن گرگوری (دانشگاه گلاسکو ، انگلیس)؛ تریسی A. جونز (کالج آموزش عالی چلتنام و گلوستر ، انگلستان)؛ ژاکلین برندر براون (دانشگاه متروپولیتن منچستر ، انگلستان)؛ نینا جی داونی (دانشگاه بروکسل آکسفورد ، انگلستان): کاترین ال بورگس (دانشگاه آکسفورد بروکس ، انگلستان)؛ ایان سی گراهام (Holiday Inn Worldwide ، بلژیک)؛ هوارد م. فیلد (بین المللی هتل و اوقات فراغت ، انگلستان)؛ پروفسور پل بیلز (کالج Canisius ، ایالات متحده آمریکا)؛ فرانک جی کاستون (Pannell Kerr Forster Associates، UK). کاترین ال بورگس (دانشگاه بروکسل آکسفورد ، انگلستان)؛ ایان سی گراهام (Holiday Inn Worldwide ، بلژیک)؛ هوارد م. فیلد (بین المللی هتل و اوقات فراغت ، انگلستان)؛ پروفسور پل بیلز (کالج Canisius ، ایالات متحده آمریکا)؛ فرانک جی کاستون (Pannell Kerr Forster Associates، UK). کاترین ال بورگس (دانشگاه بروکسل آکسفورد ، انگلستان)؛ ایان سی گراهام (Holiday Inn Worldwide ، بلژیک)؛ هوارد م. فیلد (بین المللی هتل و اوقات فراغت ، انگلستان)؛ پروفسور پل بیلز (کالج Canisius ، ایالات متحده آمریکا)؛ فرانک جی کاستون (Pannell Kerr Forster Associates، UK).تأیید شده توسط مقالات حسابداران هتل انگلیس توسط متخصصان برتر دنیا در زمینه مدیریت میهمان نوازی ویرایش شده توسط دانشگاهی برجسته حسابداری و امور مالی برای مهمان نوازی حسابداری و مدیریت مالی: تحولات در صنعت بین المللی مهمان نوازیتحقیق و تحولات جدید و نوآورانه ای را در زمینه حسابداری و مدیریت مالی ارائه می دهد زیرا این کار مربوط به کار مدیریت بنگاه ها و سازمانها در صنعت مهمان نوازی بین المللی است. این محتوا شامل کمک های یک منبع غنی از محققان ، دانشگاهیان و متخصصان بین المللی از جمله ، استادان دانشگاه و دانشگاه ، حسابداران حرفه ای و مشاوران و مدیران ارشد درگیر در طیف گسترده ای از آموزش ، بورس تحصیلی ، تحقیق و مشاوره در صنعت میهمان نوازی در سراسر جهان است. مطالب حاصل از کار و تجربه آنها است و به طور مستقیم به مدیریت شرکتهای مهمان نوازی مربوط می شود. بنابراین ، مطالعات موردی به روز و نمونه های مورد استفاده از طیف گسترده ای از شرکت ها در سراسر صنعت از جمله زنجیره های بزرگ بین المللی مانند Sheraton ، Holiday Inn ، و بین قاره ای. این کتاب به سه بخش تقسیم شده است: مدیریت عملکرد ، مدیریت اطلاعات و مدیریت دارایی موارد زیر را در بر می گیرد: * مدیریت عملکرد در صنعت هتلداری بین المللی * محک: اندازه گیری موفقیت مالی * چارچوب برنامه ریزی سود * تصمیم گیری در مورد قیمت گذاری اتاق * دارایی هتل مدیریت چشم انداز انگلستان و ایالات متحده * کاهش خطر برای افزایش ارزش شرکت مهمان نوازیحسابداری و مدیریت مالی: تحولات در صنعت مهمان نوازی بین المللی تحولات فعلی حاصل از ترکیبی از کار میدانی زنده و تجربه عملی را ارائه می دهد و بنابراین محتوا به مخاطبان گسترده ای از جمله مدیران عملی و کنترل کننده های مالی در سازمان های میهمان نوازی ، حسابداران حرفه ای و مشاوران متوسل می شود. ، داوطلبان تحصیلات تکمیلی که در مقطع کارشناسی ارشد مدیریت مهمان نوازی تحصیل می کنند و دانشجویان سال آخر کارشناسی ارشد مدیریت مهمان نوازی که برای انتخاب گزینه حسابداری انتخاب می کنند.تحولات جاری در این زمینه را از ترکیبی از تجربه عملی و کارهای میدانی زنده ارائه می دهد. * شامل کمک های یک منبع غنی از دانشگاهیان و متخصصان بین المللی است. * از مطالعات موردی بین المللی برای اکتشاف و زمینه سازی از جمله شراتون ، هتل مسافرتی و بین قاره ای استفاده می کند

https://www.wallstreetmojo.com/accounting-vs-financial-management/



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 خرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

کالیفرنیایی ها از فاصله بین ده ها هزار نفر از سواحل جمع شده در میان موج موج گرما و همه گیر ، اختلافا

زار نفر از مردم این هفته در سواحل کالیفرنیای جنوبی در میان موج گرما و همه گیر ، تجمع کرده اند و بسیاری از آنها از دستورالعمل های ایالتی و کاخ سفید در مورد دوری اجتماعی نادیده گرفته اند.

هیئت نظارت ناظران کانتی اورنج در اوایل این هفته رای دادند که برخی از سواحل و مناطق روباز را برای آماده شدن برای اولین موج گرمای 2020 سالن باز کنند. این هیئت تصمیم گرفت تا پارک های اتومبیل را ببندد تا شیوع تاج ویروس را محدود کند ، و کسانی را که سوار شده به پارک در محلات مجاور نزدیک شوند.

به گزارش افکارنیوز ، در هنگام تعطیلات آب و هوای گرم ، بسیاری از افراد متفرقه ساحلی و گشت و گذار در آخر هفته به ساحل هانتینگتون ساحل پرواز کردند. در حالی که مقامات از مردم خواستند تا از اقدامات دوری اجتماعی استفاده کنند ، اخبار محلی و عکسهای مختلفی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شوند ، حاکی از آن است که بسیاری از آنها کمتر از شش پا از هم فاصله دارند و ماسک یا پوشش صورت ندارند.

نگهبانان ساحل نیوپورت تخمین می زنند که حدود 40،000 نفر روز جمعه برای لذت بردن از آفتاب وارد کشور شدند. برایان اوریورک ، رئیس گردان نجات غریق نیوپورت ساحل ، به NBC News گفت: "این جمعیت شلوغ است ، و افزود که محافظان نجات بسیاری از مسائل را با مسافت اجتماعی تشویق نکرده اند ، زیرا آنها در درجه اول به تماشای آب توجه داشته اند. وی گفت: "ما ده ها نجات اقیانوس و صدها اقدامات پیشگیرانه داشته ایم."

سواحل در لس آنجلس بسته و خالی مانده و مقامات محلی از شهروندان خود خواسته اند که از رانندگی به مناطق دیگر با محدودیت آسان در خانه برای آفتاب گرفتن و زمان ساحل خودداری کنند.

اریک گارستی ، شهردار لس آنجلس ، روز جمعه گفت: "ارتباط مستقیمی بین آنچه که این آخر هفته انجام می دهید و این چه مدت طول می کشد و چه تعداد جان ما را از دست می دهیم ، وجود دارد." "اگر این هفته در خانه بمانید ، تعداد پرونده های ما کاهش می یابد و ما شیوع این ویروس را متوقف خواهیم کرد."

ونتورا همچنین برای اولین بار از زمان واگذاری دولت در سواحل ، سواحل خود را افتتاح کرد ، اما کسانی که از ساحل در منطقه بازدید می کنند باید حرکت خود را ادامه دهند و اجازه ندارند حمام آفتاب بزنند یا سالن بزنند.

گاوین نیوزوم ، فرماندار کالیفرنیا هفته گذشته توئیت کرد که ایالت "صاف کردن منحنی" است و از ساکنان خواسته است که "در خانه بمانند و مسافت فیزیکی را انجام دهند." وقتی فرمانداران ایالات متحده در برخی ایالت ها روند آرامش بخشیدن به اقدامات کورو ویروس را آغاز می کنند ، نیوزوم نظم اقامت خود را در خانه در کالیفرنیا حفظ کرده است. وی تصریح نکرده است که چه زمانی این اقدام برداشته خواهد شد.

Newsweek برای اظهار نظر به دفتر Newsom مراجعه کرد. این مقاله با هر گونه پاسخ به روز می شود.

از تاریخ 26 آوریل ، بیش از 43،500 نفر تست کوروویروس در کالیفرنیا را آزمایش کردند ، و تقریباً 1700 نفر در اثر این بیماری درگذشت. به طور کلی ، ایالات متحده در حال حاضر بیش از 987،100 مورد Covid-19 ، با 55400 فوت و 118،750 بهبودی دارد.


NBC Los Angeles

@NBCLA
Newport Beach appears to be pretty crowded, as Southern California is hit by a heat wave. http://4.nbcla.com/rd1vWe0

Embedded video
761
3:34 AM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
629 people are talking about this

Liz Kreutz

@ABCLiz
Today in Newport Beach. Wow.

Via @GettyImagesNews

View image on TwitterView image on Twitter
3,092
5:06 AM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
2,802 people are talking about this
ساحل نیوپورت
افراد دیده می شود که در ساحل شمال نیوپورت بیچ پیر در 25 آوریل 2020 در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا جمع می شوند. آخر هفته کالیفرنیای جنوبی انتظار دارد تابستان مانند هوا در تابستان جاری باشد زیرا مسافت های اجتماعی و بسته شدن ساحل در مناطق همسایه به دلیل تاج ویروس (COVID-19) ادامه دارد.
مایکل هاین / گتی

یک افسر پلیس لوئیزیانا به طرز مهلکی شلیک کرد ، یکی دیگر از جراحات شدید که در ایستادگی با مظنون مجروح



:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

یک افسر پلیس لوئیزیانا به طرز مهلکی شلیک کرد ، یکی دیگر از جراحات شدید که در ایستادگی با مظنون مجروح

ک مأموریت چهار ساعته با یک مظنون به قتل در لوئیزیانا ، یک افسر پلیس را کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شدیدی شد ، مورفی پاول ، رئیس باتون روژ ، روز یکشنبه در یک نشست خبری گفت.

پل گفت: یک جانباز 21 ساله از پلیس پلیس در اثر تیراندازی کشته شد و یک جانباز هفت ساله در بیمارستان "برای زندگی خود می جنگد". پول گفت: این دو افسر شناسایی نشده اند.
پولس گفت: "این فراخوانی است که هیچ رئیس نمی خواهد از آن بدست بیاورد ، هیچ افسر پلیس نمی خواهد آن را بشنود. یک افسر در حال مرگ است." "این افسران پلیس نه تنها خدمتگزاران عمومی بودند ، بلکه آنها پدران ، شوهرانی هستند که مورد علاقه خانواده خود هستند."
این حادثه از ساعت 9:30 دقیقه یکشنبه آغاز شد که مأموران پس از دریافت نوک که به یک مظنون در آن مکان پنهان شده بودند ، به منزل پاسخ دادند. پولس گفت كه گمان می رود كه این مظنون در یك قتل كه در اوایل صبح اتفاق افتاده بود دست داشته باشد.
پول گفت مظنون هنگام بررسی صحنه ، به مأموران شلیک کرد.
این دو افسر مورد اصابت قرار گرفتند و به بیمارستان محلی منتقل شدند.
چهار ساعت خاموشی با تسلیم مظنون و بازداشت به پایان رسید. پول گفت: او به اتهامات مناسب رزرو خواهد شد.
هالی سیلورمن CNN در این گزارش نقش داشته است.

ایالات بیشتر ایالات متحده تصمیم به كاهش اقدامات قفل گشایی كورون ویروس می كنند



:: بازدید از این مطلب : 270
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ایالات بیشتر ایالات متحده تصمیم به كاهش اقدامات قفل گشایی كورون ویروس می كنند

محدودیت های کورو ویروس در ایالات متحده در این هفته است - در برابر هشدارهای بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی ، زیرا کاخ سفید می بیند که نرخ بیکاری در این ماه 16٪ یا بالاتر است.

کارشناسان بهداشت می گویند ، افزایش تعامل انسان می تواند موج جدیدی از موارد COVID-19 را ایجاد کند ، بیماری تنفسی ناشی از ویروس بسیار مسری است که تاکنون بیش از 54.300 آمریکایی را کشته است.

بیشتر:
سهام ایالات متحده افزایش می یابد ، ناشی از بخش فناوری و کاهش اعتبارات قفل است
ترامپ چهارمین بسته امدادی کروناویروس را به ارزش 484 میلیارد دلار امضا کرد
اتحادیه اروپا تقسیم شده ، مسیر فرار ترولیون یورو یورو را مشخص می کند
کلرادو ، می سی سی پی ، مینسوتا ، مونتانا و تنسی به ایالات دیگری خواهند پیوست که در این مرحله آزمایشی را برای بازگشایی اقتصادها بدون آزمایش و آزمایش ارتباط با ردیابی ارتباطات با زیرساخت ها انجام می دهند.

جورجیا ، اوکلاهما ، آلاسکا و کارولینای جنوبی پیشتر اقداماتی را برای شروع مجدد اقتصاد خود در پی یک ماه عقب ماندگی دستور دولت انجام داده اند.

این محدودیت های بی سابقه منجر به ثبت 26.5 میلیون آمریکایی شد که از اواسط ماه مارس به دنبال دریافت مزایای بیکاری بودند. دفتر بودجه غیر حزبی کنگره (CBO) روز جمعه پیش بینی کرد که اقتصاد در سه ماهه دوم سال آینده نزدیک به 40 درصد نرخ سالانه منعقد شود.

حتی در سال آینده ، CBO نرخ بیکاری را به طور متوسط ​​بالای 10 درصد پیش بینی می کند.

کوین هاست ، مشاور اقتصادی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که نرخ بیکاری ایالات متحده احتمالاً در ماه آوریل 16 درصد یا بیشتر خواهد شد.

هاست روز یکشنبه گفت: "فکر می کنم دو ماه آینده بسیار وحشتناک به نظر می رسد." "شما می خواهید اعداد را بدتر از هر چیزی که قبلاً دیده ایم ، ببینید."

در برابر اعتراضات پراکنده در سراسر کشور که خواستار لغو سفارشات در منزل هستند ، پرونده های کورو ویروس ایالات متحده روز یکشنبه پس از ارسال رکورد یک روزه افزایش روز جمعه ، در 940،000 صدر قرار گرفت.

نیویورک و سایر ایالت محدودیت ها را تا اواسط ماه مه افزایش داده اند. نیویورک گزارش داد 367 کشته جدید در روز یکشنبه ، کمترین میزان آن از تاریخ 30 مارس است. فرماندار دموکرات ، اندرو کوومو گفت: ساخت و ساز اولین کارهایی خواهد بود که مجدداً بازگشایی شده و می تواند پس از 15 مه در منطقه بالادستی با احتیاط های خاص و در صورت ادامه روند نزولی .

گروهی از معترضین در کاروان وسایل نقلیه "Reopen Miami-Dade County" حضور می یابند و از مقامات ایالتی و محلی می خواهند که اقتصاد فلوریدا را بازگشایی کنند ، در میامی ، فلوریدا ، ایالات متحده ، 25 آوریل 2020. این کاروان یا
گروهی از معترضین در کاروان وسایل نقلیه 'Reopen Miami-Dade County شرکت می کنند ، و از مقامات ایالتی و محلی می خواستند اقتصاد فلوریدا را مجدداً بازگشایی کنند [کریستوبال هررا / EPA]
سایر کشورها ، عمدتاً دولتهای دارای جمهوری خواه ، رویکرد تهاجمی تری اتخاذ کرده اند.

تنسی گفت این اجازه خواهد داد تا رستوران ها روز دوشنبه بازگشایی شوند. سفارش اقامت در خانه می سی سی پی در همان روز منقضی می شود.

مونتانا ، که سه مورد جدید را روز یکشنبه گزارش داده است ، در صورت محدود کردن ظرفیت و انجام مسافت اجتماعی ، می تواند به مشاغل مجدداً روز دوشنبه بازگشایی کند ، در حالی که مینه سوتا اجازه خواهد داد برخی از مشاغل روز دوشنبه مجدداً راه اندازی شوند و به 80 هزار تا 100000 نفر در مشاغل صنعتی ، تولیدی و اداری اجازه دهد. بازگشت به کار

در کلرادو ، جارد پولیس ، فرماندار دموکرات ، چراغ سبز انتخاب وانتهای خرده فروشی را از روز دوشنبه آغاز کرده است.

سالن های آرایش مو ، آرایشگاه و سالن های تاتو می توانند در روز جمعه افتتاح شوند و فروشگاه های خرده فروشی ، رستوران ها و سالن های سینما دنبال کنند.

رویال گل رز پس از بسته شدن یک ماه پیش ، استودیوی خال کوبی خود را در گرلی ، کلرادو بازگشایی کرد ، نه به این دلیل که او می خواهد بلکه به دلیل اینکه صورتحساب ها جمع می شوند و او می گوید چاره ای ندارد.


نیویورک آزمایش کارگران خط مقدم پزشکی آزمایش آنتی بادی را آغاز می کند
"اگر من این دولت را تشویق كنم ، من در خانه می ماندم ، اما آنها اینطور نیستند ، آنها می گویند" سلام ، بهترین کار برای بازگشت به سر كار است ، حتی اگر این ممكن است خطرآفرین باشد. " داخل سالن او در یک ساختمان چوبی در یک خیابان برگدار در گرلی ، یک شهر کشاورزی و نفتی.

اما رفع محدودیت ها در اکثر ایالت ها یکنواخت نیست. به عنوان مثال ، دنور سفارشات اقامت در خانه را تا 8 ماه مه تمدید کرده است ، اما ساکنان این شهر می توانند برای کوتاه کردن مو به یک منطقه نزدیک مراجعه کنند. جورجیا هرگونه قوانین محلی سختگیرتر از قوانین ایالتی را ممنوع اعلام کرد.

هشت ایالت هرگز به ساکنان دستور ندادند در خانه بمانند: آرکانزاس ، آیووا ، نبراسکا ، داکوتای ش

'زنده و خوب': کره جنوبی در مورد شایعات کیم جونگ اون احتیاط کرده است



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

'زنده و خوب': کره جنوبی در مورد شایعات کیم جونگ اون احتیاط کرده است

جونگ اون رهبر کره شمالی ممکن است بیمار باشد ، احتیاط می کنند و تأکید می کنند که آنها هیچ حرکتی غیرمعمول در مرز را در شمال کشور کشف نکرده اند.

در یک مجمع درهای بسته روز یکشنبه ، وزیر اتحاد کره جنوبی ، کیم یئون چول ، که نظارت بر تعامل با شمال است ، گفت که دولت از توانایی های اطلاعاتی برخوردار است تا با اطمینان بگوید که هیچ اتفاق غیر عادی رخ نداده است.

بیشتر:
کیم جونگ اون کجاست؟ این چیزی است که ما تاکنون می شناسیم
قطار احتمالاً متعلق به کیم جونگ اون در شهر توچال
کیم یک نمایش بدون نمایش در جشن بزرگ سالگرد بنیانگذار N کره ای
شایعات و گمانه زنی بر سلامت رهبر کره شمالی آغاز شد و پس از او نمی به نظر می رسد در یک روز تعطیل کلیدی امور خارجه در آوریل 15. او در عمومی از سال دیده نمی شود.

هفته گذشته رسانه های کره جنوبی گزارش دادند که کیم ممکن است تحت عمل جراحی قلب و عروق قرار داشته باشد یا در انزوا قرار داشته باشد تا در معرض coronavirus جدید قرار نگیرد.


تجزیه و تحلیل: کیم جونگ اون (کره کشی کره شمالی) کجاست (4:30 ) روز دوشنبه ، رسانه های دولتی کره شمالی یک بار دیگر هیچ عکس جدیدی از کیم نشان ندادند و از محل زندگی وی گزارشی ندادند.
با این حال ، آنها گزارش هایی را منتشر کردند مبنی بر اینکه وی پیامی برای قدردانی از کارگران در ساخت یک استراحتگاه توریستی در وونسان ، منطقه ای که برخی از رسانه های کره جنوبی گفته اند کیم ممکن است در آن بماند ، ارسال کرده است.

مون چانگ این ، مشاور عالی سیاست خارجی رئیس جمهور کره جنوبی ، ماه جائه ، در اظهارات خود برای رسانه های خبری در ایالات متحده گفت: "موضع دولت ما استوار است."

"کیم جونگ اون زنده و سالم است. او از 13 آوریل در منطقه Wonsan اقامت کرده است. تاکنون هیچ حرکتی مشکوک کشف نشده است."

آنچه توسط پروژه نظارت بر کره شمالی مستقر در واشنگتن 38 شمالی توصیف شده است ، به عنوان قطار ویژه ای که احتمالاً متعلق به رهبر کره شمالی کیم جونگ اون است ، در یک تصویر ماهواره ای با گرافیک گرفته شده مشاهده می شود.
قطار که احتمالاً متعلق به رهبر کره شمالی ، کیم جونگ اون است ، در یک تصویر ماهواره ای با گرافیک گرفته شده از وونسان مشاهده می شود.
قطار شخصی
تصاویر ماهواره ای از هفته گذشته قطار ویژه ای را نشان می داد كه احتمالاً متعلق به كیم در Wonsan بود و این گزارش ها را به وام می آورد.

هرچند این گروه گفته است که احتمالاً قطار شخصی رهبر کره شمالی است ، خبرگزاری رویترز نتوانسته است مستقل آن را تأیید کند یا اینکه وی در وونسان بوده است.

سخنگوی وزارت اتحاد روز دوشنبه گفت كه وی درمورد گزارش های مبنی بر حضور كیم در وونسان ، چیزی برای تأیید نداشت.

هفته گذشته چین با توجه به سه نفر آشنا با اوضاع ، تیمی را به همراه مشاوره با پزشکان به کره شمالی اعزام کرد.

رویترز نتوانست فوراً مشخص کند که سفر تیم چینی از نظر سلامتی کیم چه علامتی داشته است.

کارشناسان هشدار داده اند که کیم از قبل از پوشش رسانه های دولتی ناپدید شده است و جمع آوری اطلاعات دقیق در کره شمالی بسیار جالب است.

رسانه های ایالتی کره شمالی آخرین بار از زمان حضور وی در کرسی ریاست جمهوری در یازدهم آوریل ، از محل نگهداری کیم گزارش دادند.

کیم ، به اعتقاد 36 سال ، بیش از یک ماه در سال 2014 از رسانه های دولتی ناپدید شد و تلویزیون دولتی کره شمالی بعداً به وی نشان داد که با چنگ زدن راه می رود.

منبع: آژانس خبری رویترز

 وردپرس در مقابل جوملا در مقابل دروپال - کدام یک بهتر است؟

 

https://www.aljazeera.com/news/2020/04/korea-urges-caution-kim-jong-rumours-200427024748691.html



:: بازدید از این مطلب : 179
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

وردپرس در مقابل جوملا در مقابل دروپال - کدام یک بهتر است؟

گری مانند جوملا و دروپال نیز موجود است.

هر سه مورد تفاوتهای زیادی با هم دارند و تفاوتهای چشمگیری دارند. هر یک از آنها یک وب سایت سازنده منحصر به فرد با جوانب مثبت و منفی است.

در این مقاله ، وردپرس را در مقابل جوملا مقابل دروپال مقایسه خواهیم کرد تا دریابیم کدام یک بهترین انتخاب برای شماست.

وردپرس در مقابل جوملا در مقابل دروپال

توجه: ما در حال مقایسه WordPress.org هستیم و نه سرویس میزبانی WordPress.com. لطفا راهنمای ما در مورد تفاوت بین WordPress.org و WordPress.com را ببینید .

آنچه در وردپرس ، جوملا و دروپال معمول است
هر سه CMS محبوب ترین وب از نظر فناوری ، فلسفه و جامعه مشترکات زیادی دارند.

وردپرس ، جوملا و دروپال تحت مجوز GNU GPL منتشر می شوند

وردپرس ، جوملا و دروپال همه نرم افزارهای آزاد و منبع باز تحت مجوز GPL هستند. مقاله ما را در مورد چرایی وردپرس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نرم افزار رایگان آزاد ببینید.
هر سه مورد آنها در اصل با PHP نوشته شده اند .
همه آنها از MySQL به عنوان سیستم مدیریت پایگاه داده خود پشتیبانی می کنند. وردپرس منحصراً از MySQL پشتیبانی می کند ، در حالی که جوملا و دروپال از دیگر سیستم های مدیریت پایگاه داده پشتیبانی می کنند.
سه تن از آنها استفاده تم و قالب برای ظاهر بصری از سایت ها، و پلاگین ، ماژول، و یا پسوند برای گسترش ویژگی های.
به عنوان نرم افزار منبع باز ، همه آنها پروژه های محور جامعه هستند.
در حالی که شباهت های زیادی وجود دارد ، اما از جنبه های مختلف با هم تفاوت دارند.

به عنوان مثال ، آنها سیاست های متفاوتی در مورد آنچه در نرم افزار اصلی وجود دارد ، نحوه اداره ماژول ها و قالب ها ، نحوه برخورد با امنیت و غیره دارند.

این تفاوتها تأثیر زیادی بر کاربران و نحوه ایجاد وب سایتهای آنها می گذارد.

با بیان این گفته ، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه وردپرس ، جوملا و دروپال با یکدیگر مقایسه می شوند ، بنابراین می توانید بهترین پلتفرم سازنده وب سایت را برای تجارت خود انتخاب کنید.

سهولت استفاده و دوستی مبتدی
اکثر افرادی که وب سایت های خود را ایجاد می کنند ، توسعه دهنده وب ، طراحان یا برنامه نویسان وب نیستند. آنها کاربران متوسطی هستند که فقط می خواهند یک وب سایت ایجاد کنند. سهولت استفاده مهمترین عامل برای اکثر کاربران است.

وردپرس

وردپرس با نصب معروف پنج دقیقه ای همراه است . اکثر ارائه دهندگان میزبانی وردپرس نصب یک کلیک وردپرس را نیز ارائه می دهند. این کار باعث می شود تا کاربر جدید یک وبلاگ یا وب سایت وردپرس را در عرض چند ساعت و نه ساعت ها شروع کند.

داشبورد وردپرس

تجربه کاربر پس از نصب وردپرس از جوملا یا دروپال بهتر است. کاربر برای ایجاد پست ، صفحات یا شروع به سفارشی کردن ظاهر و مضامین ، یک رابط کاربری ساده و تمیز با منوها را می بیند.

جوملا

نصب جوملا ممکن است به اندازه وردپرس سریع به نظر نرسد ، اما مراحل بسیار مشابهی دارد. گذشته از این ، بسیاری از ارائه دهندگان میزبانی مشترک ، بسته های نصب یک کلیک را برای جوملا نیز ارائه می دهند.

داشبورد جوملا بعد از نصب جدید

بعد از نصب کاربر بر روی صفحه کنترل کنترل می کند که به اندازه وردپرس به جلو نیست. فقط تعداد زیادی منو وجود دارد که می توانید روی آن کلیک کنید و سایت خود را شخصی سازی کنید.

طرفداران جوملا می گویند دلیل این امر این است که جوملا بسیار قدرتمندتر از وردپرس است ، اما ما معتقد نیستیم که این درست باشد.

دروپال

نصب دروپال مشابه جوملا و وردپرس است. به سادگی بسته را بارگیری و بارگذاری کنید و اسکریپت نصب را اجرا کنید.

مدیر دروپال

دروپال توزیع هایی را نیز ارائه می دهد. اینها بسته های Drupal از پیش بسته بندی شده با ماژول ها و پیکربندی ها برای ایجاد انواع خاص وب سایت هستند.

تجربه بعد از نصب برای مبتدیان مطلق کمی پیچیده است. کاربران می توانند درک کنند که چطور چیزها را در سایت خود تغییر دهند. دروپال نحوه افزودن محتوا را بسیار واضح می کند ، اما تغییر ظاهر و اضافه کردن عناصر غیر محتوا کاملاً مشهود نیست.

برنده: WordPress

مضامین و افزونه ها
هر سه این CMS محبوب با مضامین و افزونه ها / ماژول ها به عنوان راهی برای گسترش ویژگی ها و ظاهر نرم افزار ارائه می شوند.

تم ها ظاهر وب سایت شما و نحوه نگاه کاربران را کنترل می کنند. افزونه ها یا ماژول ها مانند برنامه هایی برای CMS شما هستند.

بیایید ببینیم که چگونه این سه نرم افزار مهم CMS در این دسته فعالیت می کنند.

وردپرس

وردپرس به کاربران اجازه می دهد با استفاده از تم ها ظاهر سایت خود را تغییر دهند. وردپرس با چند موضوع پیش فرض از پیش نصب شده همراه است.

در هر زمان ، می توانید بر روی دکمه افزودن جدید از صفحه ظاهر خود کلیک کرده و مضامین رایگان وردپرس را از فهرست رسمی تم WordPress.org نصب کنید .

مضامین وردپرس

جدای از مضامین رایگان ، مضامین پریمیایی وردپرس بسیاری دیگر نیز پیدا خواهید کرد که توسط فروشگاههای تم شخص ثالث مانند استودیوپرس ، تم آسترا ، تم های زیبا و موارد دیگر ایجاد شده است. این مضامین پرداخت شده و دارای گزینه های پشتیبانی حق بیمه هستند.

قدرت واقعی WordPress در افزونه ها نهفته است. بیش از 55،000 افزونه وردپرس به طور رایگان در دایرکتوری رسمی افزونه های وردپرس موجود است. همچنین می توانید افزونه های ممتازی را خریداری کنید که همراه با پشتیبانی پرداخت شده توسط توسعه دهندگان افزونه است. لیست پلاگین های WordPress را که باید داشته باشید بررسی کنید تا بدانید که افزونه ها چگونه وردپرس را بسیار جذاب می کنند.

جوملا

درست مانند WordPress ، جوملا نیز دارای قالب ها و پسوند ها است. برنامه های افزودنی فوق العاده ای وجود دارد که می توانید از ایجاد فروشگاه اینترنتی تجارت الکترونیک گرفته تا مدیریت ایمیل استفاده کنید.

پسوندهای جوملا

با این حال ، مقدار این قالب ها و افزونه ها به اندازه وردپرس نیست. این می تواند پیدا کردن الگوی مناسب و پسوندهای عالی را کمی دشوار کند.

به طور پیش فرض ، جوملا از ویژگی هایی برخوردار نیست که به کاربران امکان جستجو و نصب الحاقات یا قالب ها از ناحیه مدیریت را می دهد. افزونه ای وجود دارد که به شما امکان می دهد ویژگی "نصب از وب" را برای برنامه های افزودنی اضافه کنید. اما برای قالب ها ، کاربران هنوز مجبورند الگوهای را به صورت دستی جستجو کرده و سپس با اضافه کردن آدرس اینترنتی آنها را نصب کنند.

دروپال

دروپال با در دسترس بودن مضامین و ماژول ها ، همین مسئله را دارد. کاربران مجبورند سایت خود را ترک کنند ، ماژول و مضمونی را که می خواهند اضافه کنند جستجو کنند ، سپس URL فایل پستی پروژه را بیابند. سرانجام ، آنها می توانند URL را در صفحه ماژول ها یا مضامین برای نصب آنها وارد کنند.

ماژول های دروپال

ماژول هایی برای انجام هر کاری وجود دارند و موارد جدید به طور مرتب اضافه می شوند. با این حال ، مقدار کلی ماژول ها در مقایسه با وردپرس کم نیستند.

برنده: WordPress.

گزینه های پشتیبانی
در دسترس بودن گزینه های کمک و پشتیبانی برای کاربران مبتدی بسیار مهم است. هنگامی که می خواهید نرم افزار جدید را امتحان کنید ، مطمئناً برخی از موانع وجود خواهد داشت. تا زمانی که بتوانید راهنمایی کنید ، اشکالی ندارد.

وردپرس

وردپرس جامعه قدرتمندی از کاربران دارد. می توانید در انجمن های رسمی پشتیبانی ، اسناد ، کتابچه های راهنمای ، codex ، کانال های Slack ، Stack Exchange ، گروه facebook WPBeginner Engage و تقریباً هر تالار گفتگوی اینترنتی درباره طراحی و توسعه وب ، به کمک وردپرس بیابید .

انجمن های پشتیبانی وردپرس

سایت هایی مانند WPBeginner وجود دارد که شامل صدها آموزش ، آموزش ویدیویی و مقالات تهیه شده برای کاربران مبتدی WordPress در سطح مبتدی است. روشهای زیادی برای درخواست پشتیبانی رایگان وردپرس و دریافت آن وجود دارد .

جدا از گزینه های پشتیبانی رایگان ، روش هایی برای پشتیبانی پشتیبانی وردپرس نیز وجود دارد.

سیستم عامل های آنلاین مانند Codeable ، UpWork ، Fiverr و غیره فقط برخی از مکان هایی هستند که می توانید برای کمک به شما متخصصان وردپرس استخدام کنید. به دلیل محبوبیت زیاد وردپرس ، پیدا کردن توسعه دهندگان وردپرس برای مشاغل کوچک و افراد آسان و مقرون به صرفه است.

جوملا

جوملا ، دقیقاً مانند WordPress دارای یک جامعه بزرگ و بسیار مفید است. مستندات گسترده ای در وب سایت جوملا وجود دارد که منبع ارزشمندی برای مبتدیان است. برای پشتیبانی تعاملی بیشتر ، کاربران می توانند به انجمن ها ، لیست های پستی ، گروه های کاربر و غیره بپیوندند.

انجمن پشتیبانی جوملا

جدا از پشتیبانی جامعه ، منابع شخص ثالث ، آموزش های پرداخت شده و آژانس های توسعه نیز وجود دارند که می توانند کمک کنند.

نحوه فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری برای WooCommerce

 

https://is.gd/ZV90zi

https://v.gd/WEWnZF

https://v.ht/POMt

https://clck.ru/MfEDr

http://ulvis.net/UoAx

https://b2n.ir/381228



:: بازدید از این مطلب : 570
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

نحوه فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری برای WooCommerce

ل كردند كه آیا بدون تأثیر گذاشتن بر سایر قسمتهای یک وب سایت می توانید فروشگاه WooCommerce را در حالت نگهداری قرار دهید؟

خبر خوب این است که نه تنها امکان پذیر نیست بلکه انجام این کار نیز بسیار آسان است.

در این مقاله ، ما نحوه عملکرد حالت نگهداری WooCommerce را به شما نشان خواهیم داد. شما این گزینه را دارید که فقط حالت نگهداری را فقط به صفحات فروشگاه خود محدود کنید ، یا می توانید آن را برای کل وب سایت فعال کنید.

نحوه فعال سازی حالت نگهداری WooCommerce

چرا و هنگامی که شما نیاز به فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری برای WooCommerce
دلایل اصلی وجود دارد که چرا می خواهید فروشگاه WooCommerce (اما نه سایت شما) را در حالت نگهداری قرار دهید یا به زودی به حالت زیر بروید:

فروشگاه شما هنوز در حال ساخت است و هنوز آن را راه اندازی نکرده اید. این زمان بسیار خوبی برای استفاده از صفحه "به زودی" برای ایجاد هیجان است در حالی که شما در پشت صحنه در فروشگاه خود کار می کنید.
مشکلی در فروشگاه شما رخ داده است. در صورت بروز مشکلی ، امکان قرار دادن سریع فروشگاه در حالت تعمیر و نگهداری ، زمان لازم برای تعمیر کارها را به شما می دهد (بدون هیچ گونه مجازات Google).
شما در حال اضافه کردن یک بخش فروشگاه آنلاین به وب سایت موجود هستید ، اما می خواهید قبل از باز کردن آن برای عموم مردم ، آن را به درستی آزمایش کنید.
قرار دادن فروشگاه WooCommerce تحت حالت تعمیر و نگهداری به شما کمک می کند تا تجربه کلی کاربر را بهبود بخشید و از انجام سفارشات نادرست هنگام کار در سایت خود جلوگیری کنید.

گفته می شود ، بیایید نگاهی بیاندازیم که چگونه به راحتی حالت نگهداری WooCommerce را فعال کنید بدون اینکه روی بقیه وب سایت شما تأثیر بگذارد.

نکته: اگر می خواهید کل سایت وردپرس خود را از بازدید کنندگان پنهان کنید ، مقاله ما را بررسی کنید که نحوه قرار دادن سایت وردپرس خود را در حالت نگهداری قرار دهد .

آموزش تصویری


مشترک شدن در WPBeginner
اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط خواندن را ادامه دهید.

فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری برای WooCommerce
اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه SeedProd است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .

پس از فعال سازی ، باید با رفتن به تنظیمات »به زودی Pro Pro و کلیک بر روی برگه" مجوز " کلید مجوز خود را وارد کنید.

کلید مجوز خود را در صفحه تنظیمات SeedProd به زودی Pro وارد کنید

اکنون آماده هستید فروشگاه WooCommerce خود را در حالت نگهداری قرار دهید.

ایجاد حالت تعمیر و نگهداری یا صفحه به زودی
برای شروع طراحی صفحه خود ، باید به صفحه تنظیمات »به زودی صفحه Pro بروید و بر روی دکمه" ویرایش به زودی / صفحه تعمیر و نگهداری "کلیک کنید.

روی دکمه ویرایش به زودی / صفحه تعمیر و نگهداری کلیک کنید

در صفحه بعد ، الگوهای مختلف زیادی برای انتخاب را مشاهده خواهید کرد. هر یک از آنها به راحتی قابل تنظیم هستند تا نیازهای شما را برآورده سازند.

علاوه بر این ، شما می توانید در هر زمان و بدون از دست دادن تغییراتی که در متن و زمینه های دیگر در صفحه نگهداری خود ایجاد کرده اید ، به موضوع دیگری تغییر دهید.

مشاهده مضامین صفحه نگهداری موجود

پس از انتخاب یک موضوع ، با عنوان "به زودی" صفحه شما به طور خودکار برای شما ایجاد می شود. ما در اینجا از موضوع "جشن جشن Confetti" استفاده می کنیم.

موضوع حزب Confetti ، با طرح های رنگی در پس زمینه

برای تغییر متن در صفحه ، روی برگه "محتوا" در سمت چپ کلیک کنید و گزینه ویرایش متن را خواهید دید.

همچنین می توانید با حرکت دادن آنها به بالا و پایین تحت "ترتیب بخش ها" ترتیب ترتیب مناطق مختلف صفحه را تغییر دهید.

اگر می خواهید بخش های دیگری به صفحه نگهداری خود اضافه کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. به سادگی می توانید با کلیک بر روی آن ، "محتوا" را ببندید ، و سپس برگه مربوط به بخش جدید مورد نظر خود را باز کنید.

در اینجا ، ما در حال اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس به صفحه هستیم. این می تواند یک راه عالی برای ایجاد هیجان در هنگام راه اندازی فروشگاه شما باشد.

اضافه کردن شمارش معکوس به صفحه تعمیر و نگهداری خود

نکته: اگر می خواهید با اتمام شمارش معکوس ، فروشگاه خود را به صورت خودکار راه اندازی کنید ، فقط "تنظیم خودکار" را در تنظیمات تایمر شمارش معکوس روشن کنید.

صفحه ای که ایجاد می کنید می تواند به عنوان یک نوع صفحه فرود عمل کند و به شما امکان می دهد بلافاصله ساخت یک لیست ایمیل را شروع کنید .

وقتی از نحوه نگاه داشتن صفحه نگهداری خود راضی هستید ، مطمئن شوید که در بالای صفحه روی "ذخیره" کلیک کنید.

حالت تعمیر و نگهداری یا به زودی حالت را برای فروشگاه WooCommerce خود فعال کنید
اکنون که به زودی یا صفحه حالت تعمیر و نگهداری خود را ایجاد کرده اید ، بیایید پیش برویم و آن را فعال کنیم.

در داشبورد وردپرس خود ، به تنظیمات »Coming Soon Pro بروید .

در زیر "وضعیت" می توانید "فعال کردن به زودی حالت" یا "فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری" را انتخاب کنید.

اگرچه این اصطلاحات اغلب به صورت متقابل مورد استفاده قرار می گیرند ، اما هرکدام در اینجا معنای و هدف متفاوتی دارند.

به زودی حالت

اگر هنوز فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نکرده اید ، معمولاً "فعال کردن به زودی حالت" را فعال کنید. این حالت به شما این امکان را می دهد تا صفحه شما نمایه شدن از طریق Google را شروع کند ، بدون اینکه مشتریان بالقوه بتوانند هیچ یک از صفحات را مشاهده کنند.

به زودی حالت برای سایتهایی که در دست ساخت هستند قرار دارد.

حالت تعمیر و نگهداری

اگر فروشگاه شما برای نگهداری واقعاً پایین است ، معمولاً باید "حالت تعمیر و نگهداری" را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر افزونه جدیدی را ایجاد کرده اید که باعث ایجاد مشکل شده است ، ممکن است در هنگام رفع مشکلات ، سایت خود را خراب کنید.

Maintenance Mode با استفاده از هدر ویژه کد 503 ، به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما موقتاً در حال کم شدن است.

پس از انتخاب گزینه مناسب ، باید اطمینان حاصل کنید که به زودی فروشگاه شما وارد بازار خواهد شد یا حالت تعمیر و نگهداری ، نه کل سایت شما.

برای انجام این کار ، به "تنظیمات پیشرفته" بروید و روی "گنجاندن URL" کلیک کنید.

به زودی آدرس های URL را که می خواهید در آنها بگنجانید وارد کنید

در جعبه متن ، باید URL های فروشگاه WooCommerce خود را وارد کنید. می خواهید تمام صفحات پیش فرض WooCommerce را درج کنید. (فراموش نکنید که shembull.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید.)

https://example.com/shop
https://example.com/cart
https://example.com/checkout
https://example.com/my-account

اگر فروشگاه شما محصولاتی دارد ، باید این URL ها را نیز اضافه کنید:

https://example.com/product/*
https://example.com/product-categor//
https://example.com/product-tag/*

ستاره در انتهای هر یک از این URL ها ، یک شخصیت کارت ویزیت است. این بدان معنی است که SeedProd تمام URL هایی را که مطابق با الگوی قبل از ستاره هستند ، در بر می گیرد.

پس از انجام این کار ، روی دکمه "ذخیره همه تغییرات" کلیک کنید.

بررسی فروشگاه شما در حالت تعمیر و نگهداری است
پس از اتمام کار ، توصیه می کنیم پنجره مرورگر ناشناس یا ناشناس را که در آن وارد نشده اید باز کنید و به فروشگاه WooCommerce خود بروید. باید به زودی یا صفحه حالت تعمیر و نگهداری ، و نه فروشگاه آنلاین خود را ببینید.

فراموش نکنید که صفحه‌ای را که جزئی از فروشگاه شما نیست ، بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی کل سایت خود را در حالت نگهداری قرار نداده اید.

اکنون می توانید بدون نگرانی در مورد دیگران که به طور بالقوه در حال ساخت منطقه ای خراب در سایت خود هستند در حالی که در حال ساخت و یا تعمیر است ، وارد فروشگاه وردپرس خود شوید و کار کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه حالت نگهداری را برای WooCommerce فعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید به لیست ما از بهترین افزونه های WooCommerce و راهنمای کامل گام به گام WooCommerce ما برای مبتدیان نگاهی بیندازید .

اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً در کانال YouTube ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

129
سهام
اشتراک گذاری توییت اشتراک گذاری پین
همین حالا محبوب در WPBeginner !
ل كردند كه آیا بدون تأثیر گذاشتن بر سایر قسمتهای یک وب سایت می توانید فروشگاه WooCommerce را در حالت نگهداری قرار دهید؟

خبر خوب این است که نه تنها امکان پذیر نیست بلکه انجام این کار نیز بسیار آسان است.

در این مقاله ، ما نحوه عملکرد حالت نگهداری WooCommerce را به شما نشان خواهیم داد. شما این گزینه را دارید که فقط حالت نگهداری را فقط به صفحات فروشگاه خود محدود کنید ، یا می توانید آن را برای کل وب سایت فعال کنید.

نحوه فعال سازی حالت نگهداری WooCommerce

چرا و هنگامی که شما نیاز به فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری برای WooCommerce
دلایل اصلی وجود دارد که چرا می خواهید فروشگاه WooCommerce (اما نه سایت شما) را در حالت نگهداری قرار دهید یا به زودی به حالت زیر بروید:

فروشگاه شما هنوز در حال ساخت است و هنوز آن را راه اندازی نکرده اید. این زمان بسیار خوبی برای استفاده از صفحه "به زودی" برای ایجاد هیجان است در حالی که شما در پشت صحنه در فروشگاه خود کار می کنید.
مشکلی در فروشگاه شما رخ داده است. در صورت بروز مشکلی ، امکان قرار دادن سریع فروشگاه در حالت تعمیر و نگهداری ، زمان لازم برای تعمیر کارها را به شما می دهد (بدون هیچ گونه مجازات Google).
شما در حال اضافه کردن یک بخش فروشگاه آنلاین به وب سایت موجود هستید ، اما می خواهید قبل از باز کردن آن برای عموم مردم ، آن را به درستی آزمایش کنید.
قرار دادن فروشگاه WooCommerce تحت حالت تعمیر و نگهداری به شما کمک می کند تا تجربه کلی کاربر را بهبود بخشید و از انجام سفارشات نادرست هنگام کار در سایت خود جلوگیری کنید.

گفته می شود ، بیایید نگاهی بیاندازیم که چگونه به راحتی حالت نگهداری WooCommerce را فعال کنید بدون اینکه روی بقیه وب سایت شما تأثیر بگذارد.

نکته: اگر می خواهید کل سایت وردپرس خود را از بازدید کنندگان پنهان کنید ، مقاله ما را بررسی کنید که نحوه قرار دادن سایت وردپرس خود را در حالت نگهداری قرار دهد .

آموزش تصویری


مشترک شدن در WPBeginner
اگر دستورالعمل های کتبی را ترجیح می دهید ، فقط خواندن را ادامه دهید.

فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری برای WooCommerce
اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه SeedProd است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .

پس از فعال سازی ، باید با رفتن به تنظیمات »به زودی Pro Pro و کلیک بر روی برگه" مجوز " کلید مجوز خود را وارد کنید.

کلید مجوز خود را در صفحه تنظیمات SeedProd به زودی Pro وارد کنید

اکنون آماده هستید فروشگاه WooCommerce خود را در حالت نگهداری قرار دهید.

ایجاد حالت تعمیر و نگهداری یا صفحه به زودی
برای شروع طراحی صفحه خود ، باید به صفحه تنظیمات »به زودی صفحه Pro بروید و بر روی دکمه" ویرایش به زودی / صفحه تعمیر و نگهداری "کلیک کنید.

روی دکمه ویرایش به زودی / صفحه تعمیر و نگهداری کلیک کنید

در صفحه بعد ، الگوهای مختلف زیادی برای انتخاب را مشاهده خواهید کرد. هر یک از آنها به راحتی قابل تنظیم هستند تا نیازهای شما را برآورده سازند.

علاوه بر این ، شما می توانید در هر زمان و بدون از دست دادن تغییراتی که در متن و زمینه های دیگر در صفحه نگهداری خود ایجاد کرده اید ، به موضوع دیگری تغییر دهید.

مشاهده مضامین صفحه نگهداری موجود

پس از انتخاب یک موضوع ، با عنوان "به زودی" صفحه شما به طور خودکار برای شما ایجاد می شود. ما در اینجا از موضوع "جشن جشن Confetti" استفاده می کنیم.

موضوع حزب Confetti ، با طرح های رنگی در پس زمینه

برای تغییر متن در صفحه ، روی برگه "محتوا" در سمت چپ کلیک کنید و گزینه ویرایش متن را خواهید دید.

همچنین می توانید با حرکت دادن آنها به بالا و پایین تحت "ترتیب بخش ها" ترتیب ترتیب مناطق مختلف صفحه را تغییر دهید.

اگر می خواهید بخش های دیگری به صفحه نگهداری خود اضافه کنید ، می توانید این کار را نیز انجام دهید. به سادگی می توانید با کلیک بر روی آن ، "محتوا" را ببندید ، و سپس برگه مربوط به بخش جدید مورد نظر خود را باز کنید.

در اینجا ، ما در حال اضافه کردن یک تایمر شمارش معکوس به صفحه هستیم. این می تواند یک راه عالی برای ایجاد هیجان در هنگام راه اندازی فروشگاه شما باشد.

اضافه کردن شمارش معکوس به صفحه تعمیر و نگهداری خود

نکته: اگر می خواهید با اتمام شمارش معکوس ، فروشگاه خود را به صورت خودکار راه اندازی کنید ، فقط "تنظیم خودکار" را در تنظیمات تایمر شمارش معکوس روشن کنید.

صفحه ای که ایجاد می کنید می تواند به عنوان یک نوع صفحه فرود عمل کند و به شما امکان می دهد بلافاصله ساخت یک لیست ایمیل را شروع کنید .

وقتی از نحوه نگاه داشتن صفحه نگهداری خود راضی هستید ، مطمئن شوید که در بالای صفحه روی "ذخیره" کلیک کنید.

حالت تعمیر و نگهداری یا به زودی حالت را برای فروشگاه WooCommerce خود فعال کنید
اکنون که به زودی یا صفحه حالت تعمیر و نگهداری خود را ایجاد کرده اید ، بیایید پیش برویم و آن را فعال کنیم.

در داشبورد وردپرس خود ، به تنظیمات »Coming Soon Pro بروید .

در زیر "وضعیت" می توانید "فعال کردن به زودی حالت" یا "فعال کردن حالت تعمیر و نگهداری" را انتخاب کنید.

اگرچه این اصطلاحات اغلب به صورت متقابل مورد استفاده قرار می گیرند ، اما هرکدام در اینجا معنای و هدف متفاوتی دارند.

به زودی حالت

اگر هنوز فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی نکرده اید ، معمولاً "فعال کردن به زودی حالت" را فعال کنید. این حالت به شما این امکان را می دهد تا صفحه شما نمایه شدن از طریق Google را شروع کند ، بدون اینکه مشتریان بالقوه بتوانند هیچ یک از صفحات را مشاهده کنند.

به زودی حالت برای سایتهایی که در دست ساخت هستند قرار دارد.

حالت تعمیر و نگهداری

اگر فروشگاه شما برای نگهداری واقعاً پایین است ، معمولاً باید "حالت تعمیر و نگهداری" را انتخاب کنید. به عنوان مثال ، اگر افزونه جدیدی را ایجاد کرده اید که باعث ایجاد مشکل شده است ، ممکن است در هنگام رفع مشکلات ، سایت خود را خراب کنید.

Maintenance Mode با استفاده از هدر ویژه کد 503 ، به موتورهای جستجو می گوید که سایت شما موقتاً در حال کم شدن است.

پس از انتخاب گزینه مناسب ، باید اطمینان حاصل کنید که به زودی فروشگاه شما وارد بازار خواهد شد یا حالت تعمیر و نگهداری ، نه کل سایت شما.

برای انجام این کار ، به "تنظیمات پیشرفته" بروید و روی "گنجاندن URL" کلیک کنید.

به زودی آدرس های URL را که می خواهید در آنها بگنجانید وارد کنید

در جعبه متن ، باید URL های فروشگاه WooCommerce خود را وارد کنید. می خواهید تمام صفحات پیش فرض WooCommerce را درج کنید. (فراموش نکنید که shembull.com را با نام دامنه خود جایگزین کنید.)

https://example.com/shop
https://example.com/cart
https://example.com/checkout
https://example.com/my-account

اگر فروشگاه شما محصولاتی دارد ، باید این URL ها را نیز اضافه کنید:

https://example.com/product/*
https://example.com/product-categor//
https://example.com/product-tag/*

ستاره در انتهای هر یک از این URL ها ، یک شخصیت کارت ویزیت است. این بدان معنی است که SeedProd تمام URL هایی را که مطابق با الگوی قبل از ستاره هستند ، در بر می گیرد.

پس از انجام این کار ، روی دکمه "ذخیره همه تغییرات" کلیک کنید.

بررسی فروشگاه شما در حالت تعمیر و نگهداری است
پس از اتمام کار ، توصیه می کنیم پنجره مرورگر ناشناس یا ناشناس را که در آن وارد نشده اید باز کنید و به فروشگاه WooCommerce خود بروید. باید به زودی یا صفحه حالت تعمیر و نگهداری ، و نه فروشگاه آنلاین خود را ببینید.

فراموش نکنید که صفحه‌ای را که جزئی از فروشگاه شما نیست ، بررسی کنید تا مطمئن شوید که به طور تصادفی کل سایت خود را در حالت نگهداری قرار نداده اید.

اکنون می توانید بدون نگرانی در مورد دیگران که به طور بالقوه در حال ساخت منطقه ای خراب در سایت خود هستند در حالی که در حال ساخت و یا تعمیر است ، وارد فروشگاه وردپرس خود شوید و کار کنید.

امیدواریم این مقاله به شما کمک کند یاد بگیرید که چگونه حالت نگهداری را برای WooCommerce فعال کنید. همچنین ممکن است بخواهید به لیست ما از بهترین افزونه های WooCommerce و راهنمای کامل گام به گام WooCommerce ما برای مبتدیان نگاهی بیندازید .

اگر این مقاله را دوست دارید ، لطفاً در کانال YouTube ما برای آموزش های ویدیویی وردپرس مشترک شوید . همچنین می توانید ما را در توییتر و فیس بوک پیدا کنید .

129
سهام
اشتراک گذاری توییت اشتراک گذاری پین
همین حالا محبوب در WPBeginner !

چگونه به راحتی یک سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنیم

 

https://is.gd/AILApZ

https://v.gd/iClLB1

https://v.ht/htiE

https://clck.ru/MfELR

http://ulvis.net/zYeP

https://b2n.ir/372526



:: بازدید از این مطلب : 595
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد