نوشته شده توسط : محسن راد

کالیفرنیایی ها از فاصله بین ده ها هزار نفر از سواحل جمع شده در میان موج موج گرما و همه گیر ، اختلافا

زار نفر از مردم این هفته در سواحل کالیفرنیای جنوبی در میان موج گرما و همه گیر ، تجمع کرده اند و بسیاری از آنها از دستورالعمل های ایالتی و کاخ سفید در مورد دوری اجتماعی نادیده گرفته اند.

هیئت نظارت ناظران کانتی اورنج در اوایل این هفته رای دادند که برخی از سواحل و مناطق روباز را برای آماده شدن برای اولین موج گرمای 2020 سالن باز کنند. این هیئت تصمیم گرفت تا پارک های اتومبیل را ببندد تا شیوع تاج ویروس را محدود کند ، و کسانی را که سوار شده به پارک در محلات مجاور نزدیک شوند.

به گزارش افکارنیوز ، در هنگام تعطیلات آب و هوای گرم ، بسیاری از افراد متفرقه ساحلی و گشت و گذار در آخر هفته به ساحل هانتینگتون ساحل پرواز کردند. در حالی که مقامات از مردم خواستند تا از اقدامات دوری اجتماعی استفاده کنند ، اخبار محلی و عکسهای مختلفی که به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شوند ، حاکی از آن است که بسیاری از آنها کمتر از شش پا از هم فاصله دارند و ماسک یا پوشش صورت ندارند.

نگهبانان ساحل نیوپورت تخمین می زنند که حدود 40،000 نفر روز جمعه برای لذت بردن از آفتاب وارد کشور شدند. برایان اوریورک ، رئیس گردان نجات غریق نیوپورت ساحل ، به NBC News گفت: "این جمعیت شلوغ است ، و افزود که محافظان نجات بسیاری از مسائل را با مسافت اجتماعی تشویق نکرده اند ، زیرا آنها در درجه اول به تماشای آب توجه داشته اند. وی گفت: "ما ده ها نجات اقیانوس و صدها اقدامات پیشگیرانه داشته ایم."

سواحل در لس آنجلس بسته و خالی مانده و مقامات محلی از شهروندان خود خواسته اند که از رانندگی به مناطق دیگر با محدودیت آسان در خانه برای آفتاب گرفتن و زمان ساحل خودداری کنند.

اریک گارستی ، شهردار لس آنجلس ، روز جمعه گفت: "ارتباط مستقیمی بین آنچه که این آخر هفته انجام می دهید و این چه مدت طول می کشد و چه تعداد جان ما را از دست می دهیم ، وجود دارد." "اگر این هفته در خانه بمانید ، تعداد پرونده های ما کاهش می یابد و ما شیوع این ویروس را متوقف خواهیم کرد."

ونتورا همچنین برای اولین بار از زمان واگذاری دولت در سواحل ، سواحل خود را افتتاح کرد ، اما کسانی که از ساحل در منطقه بازدید می کنند باید حرکت خود را ادامه دهند و اجازه ندارند حمام آفتاب بزنند یا سالن بزنند.

گاوین نیوزوم ، فرماندار کالیفرنیا هفته گذشته توئیت کرد که ایالت "صاف کردن منحنی" است و از ساکنان خواسته است که "در خانه بمانند و مسافت فیزیکی را انجام دهند." وقتی فرمانداران ایالات متحده در برخی ایالت ها روند آرامش بخشیدن به اقدامات کورو ویروس را آغاز می کنند ، نیوزوم نظم اقامت خود را در خانه در کالیفرنیا حفظ کرده است. وی تصریح نکرده است که چه زمانی این اقدام برداشته خواهد شد.

Newsweek برای اظهار نظر به دفتر Newsom مراجعه کرد. این مقاله با هر گونه پاسخ به روز می شود.

از تاریخ 26 آوریل ، بیش از 43،500 نفر تست کوروویروس در کالیفرنیا را آزمایش کردند ، و تقریباً 1700 نفر در اثر این بیماری درگذشت. به طور کلی ، ایالات متحده در حال حاضر بیش از 987،100 مورد Covid-19 ، با 55400 فوت و 118،750 بهبودی دارد.


NBC Los Angeles

@NBCLA
Newport Beach appears to be pretty crowded, as Southern California is hit by a heat wave. http://4.nbcla.com/rd1vWe0

Embedded video
761
3:34 AM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
629 people are talking about this

Liz Kreutz

@ABCLiz
Today in Newport Beach. Wow.

Via @GettyImagesNews

View image on TwitterView image on Twitter
3,092
5:06 AM - Apr 26, 2020
Twitter Ads info and privacy
2,802 people are talking about this
ساحل نیوپورت
افراد دیده می شود که در ساحل شمال نیوپورت بیچ پیر در 25 آوریل 2020 در نیوپورت بیچ ، کالیفرنیا جمع می شوند. آخر هفته کالیفرنیای جنوبی انتظار دارد تابستان مانند هوا در تابستان جاری باشد زیرا مسافت های اجتماعی و بسته شدن ساحل در مناطق همسایه به دلیل تاج ویروس (COVID-19) ادامه دارد.
مایکل هاین / گتی

یک افسر پلیس لوئیزیانا به طرز مهلکی شلیک کرد ، یکی دیگر از جراحات شدید که در ایستادگی با مظنون مجروح



:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

یک افسر پلیس لوئیزیانا به طرز مهلکی شلیک کرد ، یکی دیگر از جراحات شدید که در ایستادگی با مظنون مجروح

ک مأموریت چهار ساعته با یک مظنون به قتل در لوئیزیانا ، یک افسر پلیس را کشته و یک نفر دیگر نیز مجروح شدیدی شد ، مورفی پاول ، رئیس باتون روژ ، روز یکشنبه در یک نشست خبری گفت.

پل گفت: یک جانباز 21 ساله از پلیس پلیس در اثر تیراندازی کشته شد و یک جانباز هفت ساله در بیمارستان "برای زندگی خود می جنگد". پول گفت: این دو افسر شناسایی نشده اند.
پولس گفت: "این فراخوانی است که هیچ رئیس نمی خواهد از آن بدست بیاورد ، هیچ افسر پلیس نمی خواهد آن را بشنود. یک افسر در حال مرگ است." "این افسران پلیس نه تنها خدمتگزاران عمومی بودند ، بلکه آنها پدران ، شوهرانی هستند که مورد علاقه خانواده خود هستند."
این حادثه از ساعت 9:30 دقیقه یکشنبه آغاز شد که مأموران پس از دریافت نوک که به یک مظنون در آن مکان پنهان شده بودند ، به منزل پاسخ دادند. پولس گفت كه گمان می رود كه این مظنون در یك قتل كه در اوایل صبح اتفاق افتاده بود دست داشته باشد.
پول گفت مظنون هنگام بررسی صحنه ، به مأموران شلیک کرد.
این دو افسر مورد اصابت قرار گرفتند و به بیمارستان محلی منتقل شدند.
چهار ساعت خاموشی با تسلیم مظنون و بازداشت به پایان رسید. پول گفت: او به اتهامات مناسب رزرو خواهد شد.
هالی سیلورمن CNN در این گزارش نقش داشته است.

ایالات بیشتر ایالات متحده تصمیم به كاهش اقدامات قفل گشایی كورون ویروس می كنند



:: بازدید از این مطلب : 262
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ایالات بیشتر ایالات متحده تصمیم به كاهش اقدامات قفل گشایی كورون ویروس می كنند

محدودیت های کورو ویروس در ایالات متحده در این هفته است - در برابر هشدارهای بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی ، زیرا کاخ سفید می بیند که نرخ بیکاری در این ماه 16٪ یا بالاتر است.

کارشناسان بهداشت می گویند ، افزایش تعامل انسان می تواند موج جدیدی از موارد COVID-19 را ایجاد کند ، بیماری تنفسی ناشی از ویروس بسیار مسری است که تاکنون بیش از 54.300 آمریکایی را کشته است.

بیشتر:
سهام ایالات متحده افزایش می یابد ، ناشی از بخش فناوری و کاهش اعتبارات قفل است
ترامپ چهارمین بسته امدادی کروناویروس را به ارزش 484 میلیارد دلار امضا کرد
اتحادیه اروپا تقسیم شده ، مسیر فرار ترولیون یورو یورو را مشخص می کند
کلرادو ، می سی سی پی ، مینسوتا ، مونتانا و تنسی به ایالات دیگری خواهند پیوست که در این مرحله آزمایشی را برای بازگشایی اقتصادها بدون آزمایش و آزمایش ارتباط با ردیابی ارتباطات با زیرساخت ها انجام می دهند.

جورجیا ، اوکلاهما ، آلاسکا و کارولینای جنوبی پیشتر اقداماتی را برای شروع مجدد اقتصاد خود در پی یک ماه عقب ماندگی دستور دولت انجام داده اند.

این محدودیت های بی سابقه منجر به ثبت 26.5 میلیون آمریکایی شد که از اواسط ماه مارس به دنبال دریافت مزایای بیکاری بودند. دفتر بودجه غیر حزبی کنگره (CBO) روز جمعه پیش بینی کرد که اقتصاد در سه ماهه دوم سال آینده نزدیک به 40 درصد نرخ سالانه منعقد شود.

حتی در سال آینده ، CBO نرخ بیکاری را به طور متوسط ​​بالای 10 درصد پیش بینی می کند.

کوین هاست ، مشاور اقتصادی کاخ سفید به خبرنگاران گفت که نرخ بیکاری ایالات متحده احتمالاً در ماه آوریل 16 درصد یا بیشتر خواهد شد.

هاست روز یکشنبه گفت: "فکر می کنم دو ماه آینده بسیار وحشتناک به نظر می رسد." "شما می خواهید اعداد را بدتر از هر چیزی که قبلاً دیده ایم ، ببینید."

در برابر اعتراضات پراکنده در سراسر کشور که خواستار لغو سفارشات در منزل هستند ، پرونده های کورو ویروس ایالات متحده روز یکشنبه پس از ارسال رکورد یک روزه افزایش روز جمعه ، در 940،000 صدر قرار گرفت.

نیویورک و سایر ایالت محدودیت ها را تا اواسط ماه مه افزایش داده اند. نیویورک گزارش داد 367 کشته جدید در روز یکشنبه ، کمترین میزان آن از تاریخ 30 مارس است. فرماندار دموکرات ، اندرو کوومو گفت: ساخت و ساز اولین کارهایی خواهد بود که مجدداً بازگشایی شده و می تواند پس از 15 مه در منطقه بالادستی با احتیاط های خاص و در صورت ادامه روند نزولی .

گروهی از معترضین در کاروان وسایل نقلیه "Reopen Miami-Dade County" حضور می یابند و از مقامات ایالتی و محلی می خواهند که اقتصاد فلوریدا را بازگشایی کنند ، در میامی ، فلوریدا ، ایالات متحده ، 25 آوریل 2020. این کاروان یا
گروهی از معترضین در کاروان وسایل نقلیه 'Reopen Miami-Dade County شرکت می کنند ، و از مقامات ایالتی و محلی می خواستند اقتصاد فلوریدا را مجدداً بازگشایی کنند [کریستوبال هررا / EPA]
سایر کشورها ، عمدتاً دولتهای دارای جمهوری خواه ، رویکرد تهاجمی تری اتخاذ کرده اند.

تنسی گفت این اجازه خواهد داد تا رستوران ها روز دوشنبه بازگشایی شوند. سفارش اقامت در خانه می سی سی پی در همان روز منقضی می شود.

مونتانا ، که سه مورد جدید را روز یکشنبه گزارش داده است ، در صورت محدود کردن ظرفیت و انجام مسافت اجتماعی ، می تواند به مشاغل مجدداً روز دوشنبه بازگشایی کند ، در حالی که مینه سوتا اجازه خواهد داد برخی از مشاغل روز دوشنبه مجدداً راه اندازی شوند و به 80 هزار تا 100000 نفر در مشاغل صنعتی ، تولیدی و اداری اجازه دهد. بازگشت به کار

در کلرادو ، جارد پولیس ، فرماندار دموکرات ، چراغ سبز انتخاب وانتهای خرده فروشی را از روز دوشنبه آغاز کرده است.

سالن های آرایش مو ، آرایشگاه و سالن های تاتو می توانند در روز جمعه افتتاح شوند و فروشگاه های خرده فروشی ، رستوران ها و سالن های سینما دنبال کنند.

رویال گل رز پس از بسته شدن یک ماه پیش ، استودیوی خال کوبی خود را در گرلی ، کلرادو بازگشایی کرد ، نه به این دلیل که او می خواهد بلکه به دلیل اینکه صورتحساب ها جمع می شوند و او می گوید چاره ای ندارد.


نیویورک آزمایش کارگران خط مقدم پزشکی آزمایش آنتی بادی را آغاز می کند
"اگر من این دولت را تشویق كنم ، من در خانه می ماندم ، اما آنها اینطور نیستند ، آنها می گویند" سلام ، بهترین کار برای بازگشت به سر كار است ، حتی اگر این ممكن است خطرآفرین باشد. " داخل سالن او در یک ساختمان چوبی در یک خیابان برگدار در گرلی ، یک شهر کشاورزی و نفتی.

اما رفع محدودیت ها در اکثر ایالت ها یکنواخت نیست. به عنوان مثال ، دنور سفارشات اقامت در خانه را تا 8 ماه مه تمدید کرده است ، اما ساکنان این شهر می توانند برای کوتاه کردن مو به یک منطقه نزدیک مراجعه کنند. جورجیا هرگونه قوانین محلی سختگیرتر از قوانین ایالتی را ممنوع اعلام کرد.

هشت ایالت هرگز به ساکنان دستور ندادند در خانه بمانند: آرکانزاس ، آیووا ، نبراسکا ، داکوتای ش

'زنده و خوب': کره جنوبی در مورد شایعات کیم جونگ اون احتیاط کرده است



:: بازدید از این مطلب : 263
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

'زنده و خوب': کره جنوبی در مورد شایعات کیم جونگ اون احتیاط کرده است

جونگ اون رهبر کره شمالی ممکن است بیمار باشد ، احتیاط می کنند و تأکید می کنند که آنها هیچ حرکتی غیرمعمول در مرز را در شمال کشور کشف نکرده اند.

در یک مجمع درهای بسته روز یکشنبه ، وزیر اتحاد کره جنوبی ، کیم یئون چول ، که نظارت بر تعامل با شمال است ، گفت که دولت از توانایی های اطلاعاتی برخوردار است تا با اطمینان بگوید که هیچ اتفاق غیر عادی رخ نداده است.

بیشتر:
کیم جونگ اون کجاست؟ این چیزی است که ما تاکنون می شناسیم
قطار احتمالاً متعلق به کیم جونگ اون در شهر توچال
کیم یک نمایش بدون نمایش در جشن بزرگ سالگرد بنیانگذار N کره ای
شایعات و گمانه زنی بر سلامت رهبر کره شمالی آغاز شد و پس از او نمی به نظر می رسد در یک روز تعطیل کلیدی امور خارجه در آوریل 15. او در عمومی از سال دیده نمی شود.

هفته گذشته رسانه های کره جنوبی گزارش دادند که کیم ممکن است تحت عمل جراحی قلب و عروق قرار داشته باشد یا در انزوا قرار داشته باشد تا در معرض coronavirus جدید قرار نگیرد.


تجزیه و تحلیل: کیم جونگ اون (کره کشی کره شمالی) کجاست (4:30 ) روز دوشنبه ، رسانه های دولتی کره شمالی یک بار دیگر هیچ عکس جدیدی از کیم نشان ندادند و از محل زندگی وی گزارشی ندادند.
با این حال ، آنها گزارش هایی را منتشر کردند مبنی بر اینکه وی پیامی برای قدردانی از کارگران در ساخت یک استراحتگاه توریستی در وونسان ، منطقه ای که برخی از رسانه های کره جنوبی گفته اند کیم ممکن است در آن بماند ، ارسال کرده است.

مون چانگ این ، مشاور عالی سیاست خارجی رئیس جمهور کره جنوبی ، ماه جائه ، در اظهارات خود برای رسانه های خبری در ایالات متحده گفت: "موضع دولت ما استوار است."

"کیم جونگ اون زنده و سالم است. او از 13 آوریل در منطقه Wonsan اقامت کرده است. تاکنون هیچ حرکتی مشکوک کشف نشده است."

آنچه توسط پروژه نظارت بر کره شمالی مستقر در واشنگتن 38 شمالی توصیف شده است ، به عنوان قطار ویژه ای که احتمالاً متعلق به رهبر کره شمالی کیم جونگ اون است ، در یک تصویر ماهواره ای با گرافیک گرفته شده مشاهده می شود.
قطار که احتمالاً متعلق به رهبر کره شمالی ، کیم جونگ اون است ، در یک تصویر ماهواره ای با گرافیک گرفته شده از وونسان مشاهده می شود.
قطار شخصی
تصاویر ماهواره ای از هفته گذشته قطار ویژه ای را نشان می داد كه احتمالاً متعلق به كیم در Wonsan بود و این گزارش ها را به وام می آورد.

هرچند این گروه گفته است که احتمالاً قطار شخصی رهبر کره شمالی است ، خبرگزاری رویترز نتوانسته است مستقل آن را تأیید کند یا اینکه وی در وونسان بوده است.

سخنگوی وزارت اتحاد روز دوشنبه گفت كه وی درمورد گزارش های مبنی بر حضور كیم در وونسان ، چیزی برای تأیید نداشت.

هفته گذشته چین با توجه به سه نفر آشنا با اوضاع ، تیمی را به همراه مشاوره با پزشکان به کره شمالی اعزام کرد.

رویترز نتوانست فوراً مشخص کند که سفر تیم چینی از نظر سلامتی کیم چه علامتی داشته است.

کارشناسان هشدار داده اند که کیم از قبل از پوشش رسانه های دولتی ناپدید شده است و جمع آوری اطلاعات دقیق در کره شمالی بسیار جالب است.

رسانه های ایالتی کره شمالی آخرین بار از زمان حضور وی در کرسی ریاست جمهوری در یازدهم آوریل ، از محل نگهداری کیم گزارش دادند.

کیم ، به اعتقاد 36 سال ، بیش از یک ماه در سال 2014 از رسانه های دولتی ناپدید شد و تلویزیون دولتی کره شمالی بعداً به وی نشان داد که با چنگ زدن راه می رود.

منبع: آژانس خبری رویترز

 وردپرس در مقابل جوملا در مقابل دروپال - کدام یک بهتر است؟

 

https://www.aljazeera.com/news/2020/04/korea-urges-caution-kim-jong-rumours-200427024748691.html



:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 8 ارديبهشت 1399 | نظرات ()