ارتباطات 2000 طیف کاملی از نیازهای ارتباطی تجارت و صنعت را پوشش می دهد. مطالب کتاب در هفت قسمت تنظیم
نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباطات 2000 طیف کاملی از نیازهای ارتباطی تجارت و صنعت را پوشش می دهد. مطالب کتاب در هفت قسمت تنظیم شده است. هر بخش خود را وقف جنبه ای از ارتباطات انسانی می کند. این متن ابتدا اصول ارتباطات ، مانند اصل ارتباطات انسانی و فنی را پوشش می دهد. بخش دوم به مدلهای ارتباطی و کمکها می پردازد ، در حالی که قسمت سوم به ساختار زبان و موانع ارتباطی می پردازد. در مرحله بعدی ، این کتاب در مورد ارتباطات شفاهی و کتبی بحث می کند. قسمت 6 مباحث مربوط به تحقیق را در بر می گیرد ، در حالی که قسمت 7 به موضوعات عمومی در ارتباطات مانند کلمات دردسرساز ، اشکالات ارتباطی و اختصارات می پردازد. این کتاب برای افرادی که می خواهند درک خود را از ماهیت ارتباطات انسانی گسترش دهند بسیار مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

ارتباطات و کنترل ها در سیستم های فیزیکی سایبری: نظریه ، طراحی و کاربردها در شبکه های هوشمند تمام اطلاعاتی را که خوانندگان در مورد سیستم های فیزیکی سایبر (CPS) مانند شبکه های هوشمند دارند که مطالعات فشرده ای را در سال های اخیر به خود جلب کرده اند ، در اختیار خوانندگان قرار می دهد. ارتباطات و کنترل ها از اهمیت اساسی برای حفظ و تثبیت عملکرد پویایی فیزیکی در این سیستم های پیچیده برخوردار هستند.

این کتاب یک درمان منظم در مورد جنبه های ارتباطی و کنترلی CPS ، همراه با برنامه های کاربردی در شبکه هوشمند در چهار بخش ، شامل اصول CPS ، ارتباطات و کنترل ها ، توضیحی در مورد ادغام با CPS ، پوشش کنترل ها با محدودیت های اطلاعاتی را ارائه می دهد. در CPS ، و برنامه های متمرکز بر روی شبکه های هوشمند به عنوان CPS تمرکز می کنند.

با بهره گیری از سالها تجربه عملی و استفاده از مثالها و تصاویر متعدد ، نویسندگان در مورد ارتباطات کلیدی بحث کرده و روشهای طراحی را که می توانند در CPS ادغام شوند ، کنترل می کنند ، اینکه چگونه می توان از طرحهای ارتباطی و کنترلی در سیستمهای عملی مانند شبکه های هوشمند ، جهت های جدید و رویکردها برای مهندسان و محققان سنتی در ارتباطات ، و سیستم های کنترل و قدرت به عنوان آنها مربوط به CPS هستند.

  • یک درمان منظم در مورد جنبه های ارتباطی و کنترلی سیستم های فیزیکی سایبری (CPS) ارائه می دهد
  • در مورد ارتباطات کلیدی بحث می کند و روش های طراحی را که می توانند در CPS ادغام شوند کنترل می کند
  • نشان می دهد که چگونه می توان از طرح های ارتباطی و کنترلی در سیستم های عملی مانند شبکه های هوشمند استفاده کرد
  • جهت ها و رویکردهای جدیدی را برای مهندسان و محققان سنتی در ارتباطات ، کنترل ها و سیستم های قدرت در ارتباط با CPS ها در بر می گیرد.




:: بازدید از این مطلب : 235
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: