نوشته شده توسط : محسن راد

شبکه ارتباطات مقدمه ای جامع و م effectivelyثر در زمینه واقعیتهای مهندسی شبکه ارتباطات است. این کتاب که هم برای محل کار و هم برای کلاس درس نوشته شده است ، پایه و اساسی را ایجاد می کند و پاسخ های لازم برای ایجاد یک شبکه کارآمد و پیشرفته را ارائه می دهد - شبکه ای که می تواند برای پاسخگویی به تقاضای فزاینده گسترش یابد و با استفاده از پیشرفت های آینده تکنولوژی پیشرفت کند. این برنامه بر روی سه بلوک ساختمانی است که شبکه ارتباطی از آنها ساخته شده است: مالتی پلکس ، سوئیچینگ و مسیریابی. این بحث ها بر اساس این دیدگاه استوار است که شبکه های ارتباطی در مورد به اشتراک گذاری کارآمد منابع است.

پیشرفت طبیعی است: این کتاب با پیوندهای فیزیکی جداگانه آغاز می شود و به ترکیب آنها در یک شبکه ادامه می یابد. این رویکرد تحلیلی است: بحث توسط تجزیه و تحلیل ریاضی و راه حل مشکلات خاص مهندسی پیش می رود. مفاهیم بنیادی با جزئیات توضیح داده شده و موضوعات طراحی از طریق نمونه های دنیای واقعی از فن آوری های فعلی در متن قرار می گیرند. متن پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با ترافیک محدود به محدودیت ارائه می دهد. کنترل تراکم برای ترافیک کشسان. صف سوئیچ بسته؛ تعویض معماری؛ مسیریابی مسیر مجازی؛ و مسیریابی برای کیفیت خدمات. این برنامه همچنین شامل بیش از 200 تمرین عملی و مسائل تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نامه است.

این کتاب مورد توجه متخصصان شبکه ای خواهد بود که کارشان در درجه اول تعریف و پیاده سازی معماری است ، یعنی مهندسان و طراحان شبکه در شرکت های مخابراتی ، آزمایشگاه های تحقیقات صنعتی و غیره. این همچنین به دانشجویان سال آخر کارشناسی و کارشناسی ارشد سال اول در برنامه های EE ، CE و CS متوسل خواهد شد.

  • به طور سیستماتیک از مدل ها و تجزیه و تحلیل های ریاضی برای توسعه درک عملی از مشکلات اصلی مهندسی شبکه استفاده می کند.
  • پوشش عمیق بسیاری از موضوعات فعلی ، از جمله حساب شبکه با میزان محدود ترافیک ، کنترل ازدحام برای ترافیک الاستیک ، صف سوئیچ بسته ، معماری سوئیچینگ ، مسیریابی مسیر مجازی و مسیریابی برای کیفیت خدمات را فراهم می کند.
  • شامل بیش از 200 تمرین عملی و مشکلات تست شده کلاس ، ده ها شکل شماتیک ، بررسی مفاهیم کلیدی ریاضی و یک واژه نام

 

 



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

ارتباط ، صمیمیت و روابط نزدیک گزارشی از ماهیت روابط صمیمی و تأثیرات آن بر خودپنداره های افراد را ارائه می دهد. توسعه و حفظ روابط صمیمی همراه با انگیزه ها و اهداف افراد در پیگیری صمیمیت مورد بررسی قرار می گیرد. ماهیت تبادلات اجتماعی در روابط صمیمی ؛ و عواقب آن برای افرادی که خود را منزوی اجتماعی می بینند. نقش حیاتی ارتباط در روابط صمیمانه مورد تأکید قرار گرفته است. این کتاب که از هفت فصل تشکیل شده است ، با بحث در مورد نقش خودافشایی در روابط صمیمی و همچنین خطراتی که افراد هنگام افشاگری خود متحمل می شوند ، آغاز می شود.در فصل بعدی یک مدل تعاملی شناختی از ماهیت صمیمیت و روابط صمیمی در چارچوب تئوری یادگیری شناختی-اجتماعی و رویکرد تئوری سیستم ها در ارتباط ارائه شده است. سپس تأثیر انگیزه های افراد در روابط ، همراه با نقش دو انگیزه اساسی انسان - قدرت و صمیمیت - بر عشق و دوستی مورد توجه قرار می گیرد. فصل های باقیمانده بر اهمیت فرایند شناسایی - یعنی چگونگی اصلاح هویت افراد و دیگران در تعامل اجتماعی - در ایجاد روابط متمرکز است. الگوهای تبادل غیرکلامی در روابط نزدیک. چگونه و چرا تنهایی رخ می دهد؛ و ماهیت فرایندهای تبادل اجتماعی در روابط صمیمی.این کتاب با یک نتیجه گیری خاتمه می یابد که دیدگاهی در مورد چرایی ایجاد روابط صمیمانه در افراد دشوار یا آسان برای آنها فراهم می کند. این مونوگرافی باید منبع ارزشمندی برای روانشناسان و جامعه شناسان باشد.



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 22 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

یک بررسی جامع از ساختارها و فعالیتهای زیستی پلی ساکاریدهای فعال زیستی جدا شده از گیاهان سنتی ، قارچ ها و جلبک های دریایی را ارائه می دهد. این موضوعات خاص را براساس تجربه غنی نویسندگان ، از جمله فن آوری های استخراج ، تکنیک های عملی مورد نیاز برای تصفیه و تقسیم ، استراتژی ها و مهارت های روشن سازی ساختارهای ریز ، پروتکل های in-vitro و in-vivo و روش های ارزیابی خاص ، توصیف و بحث می کند. فعالیتهای زیستی ، از جمله فعالیتهای تعدیل کننده سیستم ایمنی ، فعالیتهای ضد سرطان ، فعالیتهای ضد اکسیدان و سایر فعالیتها.

این کتاب منحصر به فرد همچنین در مورد روابط ساختاری - عملکردی (فعالیتهای زیستی) مبتنی بر مطالعات ساختاری بحث می کند. این کار جامع می تواند به عنوان یک کتاب راهنما برای کشف کاربردهای بالقوه در غذاها ، داروها و مناطق تغذیه ای برای منافع تجاری مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک بررسی جامع در مورد فن آوری های استخراج ، و به عنوان یک راهنمای عملی برای تصفیه و تقسیم پلی ساکاریدهای فعال زیستی
    استراتژی های گام به گام برای روشن کردن ساختارهای خوب و خصوصیات مولکولی پلی ساکاریدهای فعال زیستی را به ارمغان می آورد
    شامل طراحی و روش تجربی دقیق برای بررسی فعالیتهای زیستی با استفاده از پروتکلهای in-vitro و in-vivo
    نحوه استخراج ، تصفیه و تجزیه پلی ساکاریدهای فعال زیستی را توضیح می دهد ، همچنین مزایای سلامتی را بررسی می کند
    مفید به عنوان راهنما برای کشف پتانسیل های تجاری پلی ساکاریدهای فعال زیستی به عنوان دارو ، دارو و غذاهای کاربردی

    مواد جلبک دریایی زیست فعال برای کاربردهای غذایی کاربردی: مواد طبیعی برای رژیم های غذایی سالم انواع مختلفی از جلبک های دریایی فعال را ارائه می دهد و کاربردهای آنها را در محصولات غذایی کاربردی معرفی می کند. با ارائه خلاصه ای از مواد حاصل از جلبک دریایی ، این کتاب به طور سیستماتیک مواد جدید و مواد فعال زیستی را که هم از نظر محیط زیست سازگار هستند و هم برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند ، مورد بررسی قرار می دهد. این منبع مبتنی بر شواهد ، اطلاعات زیادی در مورد کاربردهای جلبک دریایی به عنوان راه حلی برای تأمین تقاضای جهانی در حال افزایش برای منابع غذایی پایدار ارائه می دهد. این یک مرجع اساسی برای هر کسی است که در تحقیقات مواد جلبک دریایی ، پردازش جلبک دریایی و مواد غذایی و رشته های بهداشتی شرکت دارد.

 در مورد استفاده از مواد جلبک دریایی فعال فعال به عنوان یک کلاس جدید از مواد غذایی بحث می کند
        موارد استفاده از جلبک دریایی را به عنوان عوامل ژل زنی که برای بازسازی ، پوشش و کپسوله سازی مواد غذایی استفاده می شود ، بیان می کند
        به طور سیستماتیک مواد جدید و مواد فعال زیستی را که هم سازگار با محیط زیست هستند و هم برای سلامتی انسان بسیار مفید هستند ، جستجو می کند

http://varooe.blogfa.com/post/10
https://takamolat.blogsky.com/1399/12/07/post-27/
https://nitran.blogiran.net/Post/8
http://birnam.azadblog.com/post-194208.html
http://fifband.takblog.net/Post/7/
http://utanvir.famblog.ir/post/11
http://toofanatash.mahdiblog.com/article-22.html
http://robero.blogtez.com/post19.php
https://birtanips.farsiblog.com/1399/12/07/55
http://zakanan.rahatblog.ir/post/34
http://ditrooshh.samenblog.com/845
http://ekteshaf.royablog.ir/post/42
http://wastin.limoblog.ir/post-33.html
http://kavbish.shoplogger.ir/post/23
http://aiiinternet.loger.ir/post/22
http://avandir.b88.ir/post-189562.html
http://sidnip.bestblog.ir/post/20
http://mohemtar.loxblog.com/post/25/
http://telegrafer..com/post/43
http://talayab.avablog.ir/post/45/
http://hilarin.parsiblog.com/Posts/48/
http://kantigg.blog.ir/post/785



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 11 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

چگونه مي توان از طريق اينترنت از طريق اينترنت درآمد كسب كرد و از طريق اينترنت درآمد كسب كرد با كنار گذاشتن اين گزينه رشته اي خیس , بياييد بهترين روش كسب درآمد در اينترنت را با ذكر فعاليتهايي كه مي تواند بوسیله هر كس صورت پذیرد , سوای فريب و سوای كلاهبرداري ببينيد . حتمی به ذكر است كه كسب درآمد واقعي هیچ گاه آسوده نيست و هر شغلي , حتي گاهي زمان ها به گاه , به تعبير جدي نياز به درد .
چه گونه مي توانيم از طريق اينترنت درآمد كسب كردبزرگترين مزيت اينترنت خیر چندان در سهولت كسب درآمد است , البته در اين واقعيت است كه شما مي توانيد اين كار را از منزل يا هر جاي ديگر , با كامپيوتر در دست و فارغ از داشتن ويژگي معلوم انجام دهيد .
بياييد دريابيم كه مي تواند به شما امكان دهد مي توانيد در اينترنت پول بدستيديد , به كلاهبرداري و كلاهبرداري نگاه كنيد .
1 ) فروش در eBay
هر آنچه واقعاً نيازي به آن نداريد مي توانيد در eBay تاراج شود . از اميد مي توان به سايت ديدگاه ديدني كرد - > eBay .
سايت اي بي -
حمل فقط كالا و حمل كالا در حالي كه نرخ eBay پايين ( درصدي ) است منجر افزايش درآمد نتایج از فروش گاه به گاه اعمال مي شود .
در صورتی‌که از لحاظ فني هيچ مشكلي نیست , البته براي فروش موفقيت آميز يك کار یگانه حتمی است : شما سوای ايجاد شكاف در خريداران , از ايجاد صفحه های مال مراقبت شده و در اعتماد‌به‌نفس قابل اعتماد نيست .
هرچه برخورد مي توان تصحيح كرد , موضع گيري مي كند .
همچنين براي اطمينان از خريد مردمان بايد دستکم پيشنهادات سنجیده و منطقي را تعيين كنيم .

ايجاد يك وب لاگ كه كسب و كار شما به راحتي و سهل و آسان نخواهد شد : با استعمال از Blogger . com مي توانيد يك وب لاگ را به صورت رايگان ثبت كنيد , با به کارگیری از برنامه Google Adsense تبليغات را انجام مي دهيد و آن گاه آغاز به نوشتن مي كنيد ( به كسب درآمد ديگر با يك وب لاگ و تبليغات Google به Adsense مراجعه كنيد ) .
سايت بلاگرهر سايت بيشتر مي شود , در‌حالتی که كسب كنيد حتي در‌صورتی‌که براي موفقيت در ارقام جذاب باشد ( به صورت نمونه 5 يورو طی روز به صورت میانگین ​​متوسط ) دستکم 10 , 000 بازديد ماهانه داشته باشيد ( بسته به مسئله نيز متعدد است ) , به ويژگي در شرایطی که اين كار را نكنيد سهل وآسان نيست هيچ چيز جالبي براي نوشتن ندارد
نكته دارای اهمیت خیر صرفا الهام بخش خویش را نوشتن هر روز يا حتماً است . برخي از وب لاگ ها به همين ترتيب استارت به كار مي كنند , آن گاه به لطف تبليغات و حاميان مالي تبديل به سايت هايي با هزاران بازديد و هزاران يورو شدند , تا جايي كه به يك شغل تبديل شود .
3 ) نوشتن در وب لاگ ها يا سايت هاي
ديگر در اختيار شما قرار مي گيرد و از وب لاگ خویش برخوردار‌است , در نصیب ( نوشتن ( مي توانيد با شما تماس بگيريد , مي توانيد آن را تحت عنوان مجاني براي سايت هاي ديگر يا وب لاگ هاي ديگر بنويسيد . ; در اين شرایط ما مدرس عاقبت خودتان هستيد زيرا مي توانيد شب يا روز بنويسم , از منزل يا دفتر کار بنويسيم يا در يك روز يا هفته يك لحظه آزاد مي شود , همچنين با توافق فراواني نوشتن و پارامترهاي مطالب با منبع شما ( صاحب و مالک سايت يا قیم وي ) )

http://telegrafer.rozblog.com/post/33

https://webzi.ir/blog/growing-up/P50-make-money-from-bloging.html



:: بازدید از این مطلب : 162
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

 

  1. فهرست مطالب

    صفحات 159 163

درباره کتاب

 

 

 

شرح

 

سندرم آنوریسم-استئوآرتریت: جهش ژنی SMAD3 یک نوع از اولین نوع از کشف ، تحقیقات و مراقبت های ژنتیکی مرتبط با AOS است. با رشد زمینه آئورتوپاتی های محرک ژنتیکی ، این مرجع مهم جدیدترین اکتشافات در این زمینه را گردآوری می کند و به متخصصان قلب ، جراحان قلب و قفسه سینه ، متخصصان ژنتیک بالینی ، جراحان عروقی ، جراحان ارتوپدی و محققان اجازه می دهد بدون نیاز به جمع آوری دانش مورد نیاز خود را بدست آورند. داده های منابع مختلف

پوشش شامل همبستگی ژنوتیپ و فنوتیپ ، نقش عملکردی SMAD3 و بینش از نقش سیگنالینگ TGFbeta در بیماری آئورت است. این کتاب باعث افزایش دانش در مورد AOS ، ارائه آگاهی و مراقبت بهتر بیمار از این بیماری تهاجمی می شود.

 

ویژگی های اصلی

  • پوشش سندرم آنوریسم-استئوآرتریت ، از کشف ژنتیکی گرفته تا مراقبت از بیمار
  • شامل راهنمایی مدیریت بالینی در مورد درمانهای قلبی عروقی و جراحی بهینه است
  • سندرم غالب اتوزومال ناشی از جهش در ژن SMAD3 را توضیح می دهد
  • ویژگی های اصلی این سندرم را مشخص می کند ، از جمله آنوریسم شریانی و شکنجه ، آرتریت زودرس و ویژگی های خفیف کرانیو صورت

ج



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

 

درباره کتاب

 

 

 

شرح

پزشکان شاغل در اورژانس می توانند از تجربه به دست آمده از استفاده از تکنیک های بی حسی موضعی برای دستیابی به نفوذ و بلوک های عصبی بهره مند شوند. در این محیط ، بیهوشی موضعی برای درمان درد در صورت آسیب دیدگی و همچنین برای انجام روشهای تشخیصی و درمانی ایمن و مؤثر است.
اما معیارهای بلوک مچ پا چیست؟ تکنیک انجام بلوک عصبی ساعد در زیر سونوگرافی چیست؟ چگونه می توان درد دندان را با بی حسی موضعی درمان کرد؟ نیاز به یادآوری نشانه ها یا آناتومی اولتراسوند در مواقع اضطراری می تواند پزشک را به ضرر بیمار سوق دهد.
این کمک حافظه عملی و مصنوعی ، حمل و مشاوره آسان ، اطلاعات دقیقی در مورد:
• تکنیک های انجام بی حسی موضعی ارائه می دهد.
• نشانه ها و تکنیک های بلوک هدایت شده با سونوگرافی صورت ، گردن و اندام.
• یک روش آرام بخش مکمل.

ویژگی های اصلی

یادآوری عملی و مصنوعی - تکنیک های استفاده از بی حسی موضعی - نشانه ها و تکنیک های بلوک های هدایت شده با سونوگرافی صورت ، گردن و اندام - رویکردی برای آرام سازی مکمل

ج



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

درباره کتاب

 

 

 

شرح

اوضاع بحرانی در اتاق عمل خوشبختانه بسیار نادر است ، اما پزشک باید بداند که چگونه با تصمیم سریع می تواند با آنها برخورد کند. بی حسی بالینیمجموعه ای از موارد بالینی واقعی را که توسط نویسنده پس از بیش از 35 سال تمرین انتخاب شده ارائه می دهد. هرچقدر که مشکل ساز باشد ، گاهی اوقات نامفهوم است ، این موارد مهم که تقریباً به اشتباه انجامیده و بطور دقیق حل و فصل شده اند ، شرح مختصری از مسئله و راه حل آن ارائه شده است. آنها با یک تجزیه و تحلیل گذشته نگر به پایان می رسند که به وضوح توضیح می دهد که راه حل اتخاذ شده بهترین یا تنها راه ممکن است. گزینه های دیگر نیز در نظر گرفته شده است ، که با توصیه ها و "نکات" تکمیل شده اند تا از سناریوهای فاجعه جلوگیری شود. بنابراین این کتاب ترکیبی عالی از مشکلاتی است که احتمالاً بوجود می آیند و روشهای مناسبی که هر متخصص بیهوشی باید با آن آشنا باشد را تشکیل می دهد. با تشکر از رویکرد بسیار کاربردی آن ، این کمک خواهد کرد



:: بازدید از این مطلب : 169
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

سایت تنویما بررسی محصولات و نحوه خدمات پاورپوینت دروس پیشرفت در سیستم های تولید مواد غذایی برای اراضی خشک و نیمه خشک: قسمت A شامل سمپوزیوم "" پیشرفت در سیستم های تولید مواد غذایی برای مناطق خشک و نیمه خشک "از مجموعه سمپوزیوم بین المللی است که در آوریل 1980 در کویت برگزار شد. این پنج کتاب ، با جدا کردن پنج جلسه اول سمپوزیوم ، این کتاب با بحث در مورد نیازهای اراضی خشک آغاز می شود. سپس با فناوری بیوتکنولوژی که ممکن است کاربردهای ارزشمندی در اراضی خشک و نیمه خشک پیدا کند مقابله می کند. علاوه بر این ، جنبه های مدیریت آب و تحمل محیط زیست درگیر در این محیط های سخت را بررسی می کند. مقالات ارائه شده ، نشاط و شادابی را به این امید می بخشد که بهره برداری مناسب و کارآمد از فن آوری های مختلف می تواند صنایع در حال توسعه برای اراضی خشک و نیمه خشک را تحول دهد.پاورپوینت درس چهارم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس 5 انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس 6 انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس هفتم انسان و محیط زیست پایه یازدهم تجربی پاورپوینت درس 2تاریخ 11 انسانی: روش پژوهش در تاریخ؛ بررسی و سنجش اعتبار شواهد و مدارک ادامه در 

پیشرفت در رئولوژی مواد غذایی و کاربردهای آن جدیدترین پیشرفت ها در اندازه گیری و استفاده از رئولوژی مواد غذایی را ارائه می دهد که یکی از مهمترین ابزارها برای شرکت های مواد غذایی در هنگام توصیف مواد تشکیل دهنده و محصولات نهایی و پیش بینی کننده عملکرد محصول و پذیرش مصرف کننده است.

تقسیم در دو تمرکز اصلی ، کتاب تجزیه و تحلیل عمیق از پیشرفت های عمومی در این زمینه ، با پوشش رابطه بین ریزساختار مواد غذایی و رئولوژی ، استفاده از تریبولوژی در مطالعه فرآوری دهان ، استفاده از برشی نوسانی دامنه بزرگ ارائه می دهد. (LAOS) اندازه گیری و رئولوژی تبدیل فوریه در مواد غذایی ، و تأثیر الیاف و توزیع اندازه ذرات در رئولوژی مواد غذایی ، و همچنین بسیاری از پیشرفت های دیگر.

این کتاب که توسط تیمی برجسته نویسندگان بین المللی نوشته شده است ، پوشش عمیق و پیشرفته ای از این موضوع اساسی در مورد پذیرش مصرف کننده مواد غذایی را ارائه می دهد.

  • محققان برتر در زمینه رئولوژی را با هم جمع می کند ، و زمینه ای جامع و پیشرفته از حوزه مطالعاتی را برای مدیریت کیفیت غذاها و به دست آوردن پذیرش مصرف کننده فراهم می کند.
  • پوشش عمیق پیشرفتهای رئولوژی را نشان می دهد ، بسیاری از آنها قبلاً هرگز نشان داده نشده اند ، از جمله قبیل شناسی ، اندازه گیری برشی بزرگ دامنه دامنه و تأثیر الیاف و توزیع اندازه ذرات در رئولوژی مواد غذایی
  • حاوی اطلاعاتی است که بسیار مرتبط با صنعتگرانی است که می خواهند خصوصیات رئولوژیکی غذاهایی را که در آن کار می کنند بهبود بخشد

  https://tanvima.ir/



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

پیشرفت های مربوط به برچسب زدن به مواد غذایی و آشامیدنی ، پیشرفت های اخیر در زمینه برچسب زدن تحقیقات و تنظیم موارد را بررسی می کند ، موضوعاتی مانند تغذیه و اطلاعات خطر ، ردیابی ، ادعاهای بهداشتی و استاندارد سازی ، و همچنین فن آوری های جدید برچسب زدن و موضوعات مصرف کننده را پوشش می دهد. آیین نامه اطلاعات غذایی اتحادیه اروپا در دسامبر سال 2014 وارد عمل می شود و این کتاب به منظور ارائه اطلاعات به موقع و مفید به تولید کنندگان در این منطقه و همچنین در مقیاس جهانی طراحی شده است. قسمت اول انواع مختلفی از اطلاعاتی را که می توانید یا باید در برچسب مواد غذایی وجود داشته باشد ، پوشش می دهد. بخش دوم نگاهی به تحولات اخیر در فن آوری برچسب زدن مواد غذایی ، مقررات و اجرای آن دارد.

  • کمک های صنعت ، نهادهای صنفی ، دولت و دانشگاه ها را گرد هم می آورد.
  • مشاوره به موقع برای افراد مربوط به چارچوب قانونی برای برچسب زدن مواد غذایی ، با اطلاعات مربوط به مقررات اطلاعات غذایی اتحادیه اروپا و همچنین بازار ایالات متحده ارائه می دهد.
  • مباحث مربوط به ادعاهای مربوط به تغذیه و سلامتی و برچسب های GM ، اخلاق و محیط زیست را مرور می کند


:: بازدید از این مطلب : 171
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

پیشرفت در تست اصالت مواد غذایی موضوعی را در بر می گیرد که هم برای صنایع غذایی اهمیت دارد و هم مسئولیت آن تهیه برچسب گذاری دقیق و دقیق از محصولات آنها و حفظ ایمنی مواد غذایی و دستگاه های دولتی و سازمان هایی است که وظیفه دارند ادعای ادعا کنند. اصالت غذاتجسس غذاها با گزینه های ارزان تر سابقه طولانی دارد ، اما تکنیک های تحلیلی که می توانند برای آزمایش این موارد بکار روند ، در حال پیشرفت هستند.این کتاب طیف گسترده ای از روش ها و تکنیک های مورد استفاده در آزمایش اصالت غذایی را شامل می شود که شامل پیاده سازی ها و فرآیندهای جدید است. در بخش اول کتاب ، به طور مفصل ، مبنای علمی و روند استفاده از این تکنیک ها مورد بررسی قرار گرفته است ، در حالی که بخش های دیگر نمونه های خاصی از کاربرد این تکنیک ها را در آزمایش غذاهای مختلف برجسته می کند.این کتاب که توسط متخصصان آکادمی و صنعت نیز نوشته شده است ، به روزترین و جامع ترین پوشش این زمینه مهم و با پیشرفت را ارائه می دهد.

  • موضوعی را پوشش می دهد که هم از نظر صنایع غذایی و هم برای سازمان های دولتی وظیفه تأیید امنیت و اصالت محصولات غذایی را دارد.
  • طیف گسترده ای از روش ها و تکنیک های مورد استفاده در آزمایش اصالت غذایی ، از جمله پیاده سازی ها و فرآیندهای جدید را ارائه می دهد
  • نمونه های خاصی از استفاده از تکنیک های نوظهور و استراتژی های آزمایش برای غذاهای مختلف را برجسته می کند


:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 1 تير 1399 | نظرات ()