نوشته شده توسط : محسن راد

چگونه به راحتی یک سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنیم

آموزش رایگان فیلم وردپرس در YouTube توسط WPBeginnerچگونه به راحتی یک سایت وردپرس چند زبانه ایجاد کنیم
آیا می خواهید سایت وردپرس خود را به چند زبان ترجمه کنید؟

وردپرس بیش از 35٪ از کل وب سایتهای اینترنتی را تأمین می کند. بسیاری از آنها به مخاطبان غیر انگلیسی یا چند زبانه خدمت می کنند.

در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی می توانید یک سایت چند زبانه وردپرس ایجاد کنید. ما سه راه حل مختلف را پوشش خواهیم داد ، بنابراین شما می توانید یکی از بهترین راه حل ها را برای شما انتخاب کنید.

با هر راه حل ، شما قادر خواهید بود پیام ها ، صفحه ها ، برچسب ها ، دسته ها و مضامین وردپرس خود را به راحتی به هر زبان دلخواه ترجمه کنید.

ایجاد یک سایت چند زبانه وردپرس

وب سایت وردپرس چند زبانه چیست؟
یک وب سایت چند زبانه WordPress با همان مطالب در چندین زبان ارائه می دهد. این می تواند به طور خودکار کاربران را به یک زبان بر اساس منطقه خود هدایت کند ، یا کاربران می توانند با استفاده از یک لینک کشویی ، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنند.

چند روش مختلف برای ایجاد یک وب سایت چند زبانه وجود دارد.

رویکرد اول به شما امکان می دهد تا با کمک مترجمان انسانی ، کلیه مطالب را به زبان های مورد نظر خود ترجمه کنید.

روش دوم در واقع یک سایت چند زبانه ایجاد نمی کند بلکه با استفاده از خدمات ترجمه خودکار از دستگاههای ترجمه شده موجود استفاده می کند.

با این حال ، Google Translate پشتیبانی از حساب های جدید برای ترجمه وب سایت را متوقف کرده است. گزینه های دیگر یا رایگان و یا از نظر کیفیت خیلی خوب نیستند.

ناگفته نماند که ترجمه دستی مطالب شما رویکرد بسیار بهتری است. این به شما امکان می دهد کیفیت را در سراسر وب سایت خود حفظ کنید. شما می توانید مطالب را خودتان ترجمه کنید یا متخصصانی را برای این کار استخدام کنید.

انتخاب افزونه چند زبانه وردپرس
چندین افزونه وردپرس وجود دارد که می توانید از آنها برای ترجمه وب سایت خود به چندین زبان استفاده کنید. شما باید افزونه ای را انتخاب کنید که به شما کمک می کند ترجمه ها را به راحتی مدیریت کنید بدون اینکه چیزهای غیر ضروری را برای کاربران خود ایجاد کنید.

در این راهنما ، ما سه افزونه چند زبانه WordPress برتر را با دستورالعمل گام به گام در مورد نحوه تنظیم آنها به شما نشان خواهیم داد.

اگر می دانید با کدام افزونه می روید ، می توانید مستقیماً به دستورالعمل ها بروید.

TranslatePress
WPML
پولیانگ
هر سه آنها از ویژگی های لازم برای ساختن یک وب سایت چند زبانه قوی برخوردار هستند.

آنها به شما امکان می دهند پست ، صفحه ، محصولات و انواع دیگر پست ها را ترجمه کنید
به راحتی می توانید دسته ها ، برچسب ها ، افزونه ها و مضامین خود را ترجمه کنید
آنها به شما امکان می دهند URL های دوستانه SEO را برای هر زبان تنظیم کنید
با این گفته ، بیایید شروع کنیم.

1. وب سایت وردپرس چند زبانه با استفاده از TranslPress ایجاد کنید
TranslatePress یکی از بهترین افزونه های ترجمه وردپرس در بازار است. کمی متفاوت از سایر راه حل های ذکر شده در این راهنما است.

به طور معمول ، افزونه های چند زبانه از شما می خواهند تا نسخه های مختلفی از همین مقاله را برای ترجمه آن ایجاد کنید. TranslatePress به شما امکان می دهد ترجمه را همزمان ایجاد کنید.

همچنین به شما امکان می دهد از یک ویرایشگر زنده برای ترجمه کلیه ابعاد بصری وب سایت خود استفاده کنید.

از همه مهمتر ، شما می توانید ترجمه های ماشینی و انسانی را با هم ترکیب کنید. این بدان معناست که می توانید از Google Translate یا ابزارهای مشابه AI استفاده کنید تا ترجمه های ماشینی را ایجاد کنید و تنها بخش هایی را که هوش مصنوعی از دست رفته است بهبود ببخشید.

اولین کاری که باید انجام دهید نصب و فعال سازی افزونه TranslatePress است. برای اطلاعات بیشتر ، به راهنمای مرحله به مرحله ما درباره نحوه نصب افزونه وردپرس مراجعه کنید .

اگر می خواهید وب سایت خود را به بیش از یک زبان ترجمه کنید ، باید افزونه 'Extra Languages' را نیز نصب کنید. شما می توانید این کار را از طریق دکمه افزودنیهای بارگیری در زیر حساب کاربری خود در وب سایت TranslatePress انجام دهید.

افزونه ها را بارگیری کنید

پس از بارگیری افزونه ، می توانید مانند سایر افزونه های وردپرس آن را نصب و فعال کنید.

پس از فعال سازی ، برای پیکربندی تنظیمات افزونه باید به تنظیمات » صفحه TranslatePress مراجعه کنید.

پروانه اضافه کنید

ابتدا باید به برگه مجوز بروید و کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در زیر حساب خود در وب سایت TranslatePress پیدا کنید.

پس از آن ، برای تنظیم سایر تنظیمات باید به زبانه تنظیمات عمومی بروید.

تنظیمات TranslatePress

اولین گزینه در صفحه انتخاب زبان پیش فرض وب سایت شما است و زبانهایی که می خواهید وب سایت خود را به آن ترجمه کنید.

در مرحله بعد ، باید انتخاب کنید که آیا می خواهید نامهای زبان را به زبان مادری نمایش دهید. گزینه پیش فرض "نه" است به این معنی که نام های زبان به زبان پیش فرض نشان داده می شوند.

پس از آن شما باید انتخاب کنید که آیا می خواهید نام زبان پیش فرض را در URL به عنوان یک زیرشاخه نمایش دهید. به عنوان مثال ، http://example.com/fa/.

انتخاب پیش فرض هیچ است و به این معنی است که فقط زبانهای دیگر نام URL را در URL به عنوان فرعی دارند. توصیه می کنیم برای بهترین سئو از این تنظیمات به عنوان بهترین استفاده کنید.

تنظیمات TranslatePress

این شما را به تنظیمات بعدی ، "زبان اجباری در پیوندهای دلخواه" می رساند. گزینه پیش فرض "بله" است ، زیرا باعث تغییر لینک های سفارشی برای زبان های ترجمه شده می شود که URL ها را دوستانه تر می کنند.

در مرحله بعد ، باید انتخاب کنید که آیا می خواهید از Google Translate برای ترجمه های اتوماتیک استفاده کنید. انتخاب پیش فرض "نه" است ، اما در صورت تمایل به استفاده از Google Translate می توانید آن را تغییر دهید.

در گزینه بعدی باید یک کلید API Google Translate تهیه کنید. پیوندی تحت این گزینه پیدا خواهید کرد که به شما دستورالعمل نحوه دستیابی به آن را نشان می دهد.

سرانجام ، به گزینه هایی در مورد نحوه نمایش سوئیچ زبان در وب سایت خود خواهید رسید. TranslatePress سه گزینه را در اختیار شما قرار می دهد.

می توانید از کد کوتاه استفاده کنید ، سوئیچ را به منوی ناوبری خود اضافه کنید یا یک منوی شناور را نمایش دهید. ما به شما نشان خواهیم داد که چگونه بعداً در این مقاله ، تعویض زبان را به وب سایت خود اضافه کنید.

پیش بروید و روی دکمه "ذخیره تغییرات" کلیک کنید تا تنظیمات خود را ذخیره کنید.

ترجمه محتوای وب سایت شما
برای ترجمه وب سایت خود ، می توانید به سادگی روی برگه "ترجمه سایت" در صفحه تنظیمات افزونه یا دکمه موجود در نوار مدیریت وردپرس خود کلیک کنید .

 61 بهترین تم بلاگ وردپرس رایگان برای سال 2020

 

https://v.gd/LYx8VT

https://v.gd/LYx8VT

https://v.ht/TVD5

https://clck.ru/MfETC

http://ulvis.net/HQYK

https://b2n.ir/158854



:: بازدید از این مطلب : 530
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محسن راد

61 بهترین تم بلاگ وردپرس رایگان برای سال 2020

آموزش رایگان فیلم وردپرس در YouTube توسط WPBeginner61 بهترین تم بلاگ وردپرس رایگان برای سال 2020
آیا به دنبال یک موضوع بلاگ وردپرس رایگان برای وب سایت خود هستید؟

هزاران موضوع وبلاگ رایگان برای وردپرس وجود دارد که انتخاب یک سایت را برای مبتدیان دشوار می کند. این مضامین وبلاگ بیشتر به سوله ها و دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند.

در این مقاله ، ما برخی از بهترین تم های بلاگ وردپرس را که می توانید در بلاگ جدید خود استفاده کنید ، انتخاب کرده ایم.

بهترین تم های بلاگ رایگان برای وردپرس

شروع کار با WordPress
ابتدا باید مطمئن شوید که از بستر مناسب استفاده می کنید. سایت میزبان WordPress.org سکوی مناسبی برای شروع وبلاگ شما است زیرا آزادی ، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری به شما می دهد.

این منبع آزاد است و از هزاران قالب و برنامه افزودنی رایگان پشتیبانی می کند که به شما در رشد سریع وبلاگ شما کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای ما مراجعه کنید چرا باید از WordPress استفاده کنید.

می توانید از راهنمای مبتدی گام به گام ما در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ وردپرس برای راهنمایی های کامل استفاده کنید.

پس از راه اندازی و راه اندازی ، زمان آن رسیده است که یک موضوع را برای وب سایت خود انتخاب کنید. می توانید یک موضوع را از انتخاب متخصص ما در زیر انتخاب کنید و سپس دستورالعمل های نحوه نصب راهنمای تم وردپرس را برای تنظیم درست آن دنبال کنید.

با بیان این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین تم های وبلاگ وردپرس رایگان که می توانید در وب سایت خود نصب کنید ، بیاندازیم.

1. آسترا
آسترا

Astra یک تم وبلاگ وردپرس کاملاً قابل تنظیم و رایگان است. این مناسب برای وبلاگ های شخصی ، اوراق بهادار ، وبلاگ های تجاری و حتی وب سایت های تجارت الکترونیک است. با تمام سازندگان صفحه محبوب ، از جمله Beaver Builder ، Divi ، Elementor و غیره کاملاً کار می کند .

این همراه با پشتیبانی داخلی از WooCommerce است که در صورت نیاز به راحتی می توانید فروشگاه آنلاین را به وبلاگ خود اضافه کنید. همچنین آماده ترجمه است و می تواند برای ساختن وبلاگ به هر زبانی مورد استفاده قرار گیرد.

این یک موضوع سبک است با تنوع گزینه ها و فونت های رنگی. می توانید گزینه های موضوع را در تنظیم کننده وردپرس با پیش نمایش زنده پیدا کنید.

2. OceanWP
OceanWP

OceanWP یکی از محبوب ترین تم های وردپرس رایگان است که دارای چندین ویژگی برتر مانند است. این افزونه همراه خود را دارد و توصیه می کند که پس از فعال سازی یک افزونه سازنده صفحه رایگان نصب کنید. این می تواند برای هر نوع وب سایت ، از جمله وبلاگ ها ، مجلات ، وب سایت های تجاری یا فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده شود.

این شامل چندین گزینه برای طرح بندی ، صفحات پهنای باند ، 2 منوی پیمایش در بالا ، پشتیبانی از آرم های سفارشی ، مناطق مختلف نوار کناری ، گالری تصاویر زیبا و موارد دیگر است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است اما هنوز هم بسیار آسان با پشتیبانی از customizer سازگار است.

3. هستیا
هستیا

Hestia یک تم وردپرس بسیار انعطاف پذیر رایگان برای انواع وب سایت ها است. این برنامه با یک جادوگر راه اندازی آسان و یک افزونه همراه وجود دارد که بخش توصیفات و خدمات را به وب سایت شما اضافه می کند.

می توان از پلاگینهای سازنده صفحه محبوب استفاده کرد و برای WooCommerce خارج از جعبه آماده است. صفحه اصلی را می توان به راحتی با استفاده از customizer theme live که در آن فقط می توانید بخش اضافه کرده و با کشیدن و رها کردن مجدداً تنظیم کنید ، تنظیم کرد.

4. بنتو
بنتو

بنتو یک موضوع قدرتمند وبلاگ وردپرس با چند منظوره قدرتمند و دارای چندین ویژگی است با بیشترین افزونه های سازنده صفحه عالی کار می کند و حتی نصب را نیز بعد از فعال سازی توصیه می کند.

برای یک موضوع وردپرس رایگان ، Bento دارای گزینه های سفارشی سازی عالی است. با استفاده از شخصی سازی تم WordPress به همه آنها قابل دسترسی است.

https://www.wpbeginner.com/showcase/best-free-wordpress-blog-themes/

 

https://is.gd/hVidMt

https://v.gd/euH6Oz

https://v.ht/r8pW

https://clck.ru/MfEZp

http://ulvis.net/DUw0

https://b2n.ir/036863



:: بازدید از این مطلب : 601
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد