61 بهترین تم بلاگ وردپرس رایگان برای سال 2020
نوشته شده توسط : محسن راد

61 بهترین تم بلاگ وردپرس رایگان برای سال 2020

آموزش رایگان فیلم وردپرس در YouTube توسط WPBeginner61 بهترین تم بلاگ وردپرس رایگان برای سال 2020
آیا به دنبال یک موضوع بلاگ وردپرس رایگان برای وب سایت خود هستید؟

هزاران موضوع وبلاگ رایگان برای وردپرس وجود دارد که انتخاب یک سایت را برای مبتدیان دشوار می کند. این مضامین وبلاگ بیشتر به سوله ها و دسته بندی های مختلف تقسیم می شوند.

در این مقاله ، ما برخی از بهترین تم های بلاگ وردپرس را که می توانید در بلاگ جدید خود استفاده کنید ، انتخاب کرده ایم.

بهترین تم های بلاگ رایگان برای وردپرس

شروع کار با WordPress
ابتدا باید مطمئن شوید که از بستر مناسب استفاده می کنید. سایت میزبان WordPress.org سکوی مناسبی برای شروع وبلاگ شما است زیرا آزادی ، انعطاف پذیری و کنترل بیشتری به شما می دهد.

این منبع آزاد است و از هزاران قالب و برنامه افزودنی رایگان پشتیبانی می کند که به شما در رشد سریع وبلاگ شما کمک می کند. برای اطلاعات بیشتر به راهنمای ما مراجعه کنید چرا باید از WordPress استفاده کنید.

می توانید از راهنمای مبتدی گام به گام ما در مورد چگونگی شروع یک وبلاگ وردپرس برای راهنمایی های کامل استفاده کنید.

پس از راه اندازی و راه اندازی ، زمان آن رسیده است که یک موضوع را برای وب سایت خود انتخاب کنید. می توانید یک موضوع را از انتخاب متخصص ما در زیر انتخاب کنید و سپس دستورالعمل های نحوه نصب راهنمای تم وردپرس را برای تنظیم درست آن دنبال کنید.

با بیان این مطلب ، اجازه دهید نگاهی به برخی از بهترین تم های وبلاگ وردپرس رایگان که می توانید در وب سایت خود نصب کنید ، بیاندازیم.

1. آسترا
آسترا

Astra یک تم وبلاگ وردپرس کاملاً قابل تنظیم و رایگان است. این مناسب برای وبلاگ های شخصی ، اوراق بهادار ، وبلاگ های تجاری و حتی وب سایت های تجارت الکترونیک است. با تمام سازندگان صفحه محبوب ، از جمله Beaver Builder ، Divi ، Elementor و غیره کاملاً کار می کند .

این همراه با پشتیبانی داخلی از WooCommerce است که در صورت نیاز به راحتی می توانید فروشگاه آنلاین را به وبلاگ خود اضافه کنید. همچنین آماده ترجمه است و می تواند برای ساختن وبلاگ به هر زبانی مورد استفاده قرار گیرد.

این یک موضوع سبک است با تنوع گزینه ها و فونت های رنگی. می توانید گزینه های موضوع را در تنظیم کننده وردپرس با پیش نمایش زنده پیدا کنید.

2. OceanWP
OceanWP

OceanWP یکی از محبوب ترین تم های وردپرس رایگان است که دارای چندین ویژگی برتر مانند است. این افزونه همراه خود را دارد و توصیه می کند که پس از فعال سازی یک افزونه سازنده صفحه رایگان نصب کنید. این می تواند برای هر نوع وب سایت ، از جمله وبلاگ ها ، مجلات ، وب سایت های تجاری یا فروشگاه تجارت الکترونیک استفاده شود.

این شامل چندین گزینه برای طرح بندی ، صفحات پهنای باند ، 2 منوی پیمایش در بالا ، پشتیبانی از آرم های سفارشی ، مناطق مختلف نوار کناری ، گالری تصاویر زیبا و موارد دیگر است. این نرم افزار بسیار انعطاف پذیر است اما هنوز هم بسیار آسان با پشتیبانی از customizer سازگار است.

3. هستیا
هستیا

Hestia یک تم وردپرس بسیار انعطاف پذیر رایگان برای انواع وب سایت ها است. این برنامه با یک جادوگر راه اندازی آسان و یک افزونه همراه وجود دارد که بخش توصیفات و خدمات را به وب سایت شما اضافه می کند.

می توان از پلاگینهای سازنده صفحه محبوب استفاده کرد و برای WooCommerce خارج از جعبه آماده است. صفحه اصلی را می توان به راحتی با استفاده از customizer theme live که در آن فقط می توانید بخش اضافه کرده و با کشیدن و رها کردن مجدداً تنظیم کنید ، تنظیم کرد.

4. بنتو
بنتو

بنتو یک موضوع قدرتمند وبلاگ وردپرس با چند منظوره قدرتمند و دارای چندین ویژگی است با بیشترین افزونه های سازنده صفحه عالی کار می کند و حتی نصب را نیز بعد از فعال سازی توصیه می کند.

برای یک موضوع وردپرس رایگان ، Bento دارای گزینه های سفارشی سازی عالی است. با استفاده از شخصی سازی تم WordPress به همه آنها قابل دسترسی است.

https://www.wpbeginner.com/showcase/best-free-wordpress-blog-themes/

 

https://is.gd/hVidMt

https://v.gd/euH6Oz

https://v.ht/r8pW

https://clck.ru/MfEZp

http://ulvis.net/DUw0

https://b2n.ir/036863





:: بازدید از این مطلب : 612
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 اسفند 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: